Mies petti luottamuksen, taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammu

Vieras
Lupas että käy muutamalla kavereiden kanssa ja tulee yöksi kotiin. Ei ole tullut vaan vieläkään kotiin :'( En voi ymmärtää miten hän voi ajatella että isänä voisi toimia noin.

Mä en kyllä tollasta kauaa katselis, ei kuulosta siltä että kunnioittais sua kovinkaan paljoa. Oisko aika kääntää uus kortti elämässä ja jatkaa eteenpäin, ilman tätä miestä?

:hug:

En luottaisi enää, pistäisin suhteen poikki. Miksi perheellinen mies ei tulisi baarista yöksi kotiin? Mieleen tulee vaan, että jonkun naisen luona on, olen pahoillani. Oma mieheni sanoi, että tulisi mieluummin baarista kotiin nukkumaan kuin kaverin luo.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Aamuprovo näköjään

Kuinka niin??

Täällä olen kahden alle 2v kanssa yksin (ja vielä kipeänä). Ja miehellä on puhelin kiinni. En pysty vaan eroamaan.. Miksen pysty päästämään miehestäni irti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En luottaisi enää, pistäisin suhteen poikki. Miksi perheellinen mies ei tulisi baarista yöksi kotiin? Mieleen tulee vaan, että jonkun naisen luona on, olen pahoillani. Oma mieheni sanoi, että tulisi mieluummin baarista kotiin nukkumaan kuin kaverin luo.

Aivan hyvin on voinut myös vaan sammua jonhonkin, vaikka kaverille kun ovat menneet jatkoille ja mieleen tuli myös että onkos miehelläsi jonkin sorttinen alko-ongelma kenties, kun ei sovituista asisoista pysty pitämään kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja mammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Aamuprovo näköjään

Kuinka niin??

Täällä olen kahden alle 2v kanssa yksin (ja vielä kipeänä). Ja miehellä on puhelin kiinni. En pysty vaan eroamaan.. Miksen pysty päästämään miehestäni irti?

Onneks ei ole tuota riesaa harteilla, vituttaahan tuo ja lujaa...

yritä päästää irti.mulla mies ei edes hyväksyny että MINÄ kävisin YKSIN baarissa,mutta itse jäi nolosti kiinni kun kaverinsa laittoi fb kuvia. ja ei ollut ainoa kerta...ihmettelen miten tuollainen valehtelija voi olla mustasukkainen..vai eikös se niin mee et ne saa tehä just mitä itse haluaa ja toinen ei

Alkuperäinen kirjoittaja nasse:
Täällä kanssa mies lähti parille, mutta tais mennä enemmän kuin pari kun viiden aikaan viestiä tuli, että jää yöksi kaverilleen.

Löytänyt jonkun kesäkissan...

No siinähän sitten on. Pääsispä siitä eroon.

Eikun omaisuus pakattuna/pakkaamattomana oven eteen ja lukot vaihtoon ja sillä siisti!Loppuu kitinät seinään.Helppo homma jos et satu olemaan läheisrippuvainen.

Alkuperäinen kirjoittaja polo:
yritä päästää irti.mulla mies ei edes hyväksyny että MINÄ kävisin YKSIN baarissa,mutta itse jäi nolosti kiinni kun kaverinsa laittoi fb kuvia. ja ei ollut ainoa kerta...ihmettelen miten tuollainen valehtelija voi olla mustasukkainen..vai eikös se niin mee et ne saa tehä just mitä itse haluaa ja toinen ei

Ne, jotka pelehtii muualla on kaikkein mustasukkaisimpia.

Ja mä oon kuullut niin monesti, että "nyt mä lähden" ja "nyt mä heitän sen pihalle" - ja sitä uhoamista kuunnellaan sit päivästä,viikosta,kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ei naiset saa heitettyä tollaista miestä ulos, vaan tuhlaavat vuosia elämästään sellaiseen ihmiseen, johon ei kannattaisi kuluttaa edes viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
miehes on jo päästänyt irti sinusta!

Mutta kun ei ole kysymys vain minusta ja hänestä.
Hän ei ole vielä vissiin valmis perhe elämään. Haluais mennä ja tulla miten haluaa. Ja monesti sanoo että tekee mitä haluaa. Enkä pysty vain suutuspäissään eroamaan. Hän on ihan hyvä isä, mutta vastuuta ei kanna ja tulee näitä pohjanoteerauksia. Ja jos menen kritisoimaan olen huora, lehmä, jne.. Olemme käynneet pariterapiassa juttelemassa asioista, mutta emme ole vielä päässet "itse asiaan".

Huoh, olen niin sekaisin, Mitä tehdä? Muutenkin hänellä on vähän itsehillintää; on läimäyttänyt, repinyt hiuksista.. Ja jos hän menettää malttinsa kaikki johtuu minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja nää on nähty:

Ja mä oon kuullut niin monesti, että "nyt mä lähden" ja "nyt mä heitän sen pihalle" - ja sitä uhoamista kuunnellaan sit päivästä,viikosta,kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ei naiset saa heitettyä tollaista miestä ulos, vaan tuhlaavat vuosia elämästään sellaiseen ihmiseen, johon ei kannattaisi kuluttaa edes viikkoa.

SITTEN ON AIVAN TURHA NARISTA TÄÄLLÄ!!!!

Hän ei ole vielä vissiin valmis perhe elämään. Haluais mennä ja tulla miten haluaa. Ja monesti sanoo että tekee mitä haluaa. Enkä pysty vain suutuspäissään eroamaan. Hän on ihan hyvä isä, mutta vastuuta ei kanna ja tulee näitä pohjanoteerauksia. Ja jos menen kritisoimaan olen huora, lehmä, jne.. Olemme käynneet pariterapiassa juttelemassa asioista, mutta emme ole vielä päässet "itse asiaan".

Huoh, olen niin sekaisin, Mitä tehdä? Muutenkin hänellä on vähän itsehillintää; on läimäyttänyt, repinyt hiuksista.. Ja jos hän menettää malttinsa kaikki johtuu minusta.

Olin valmis sanomaan jo ensimmäisen viestisi perusteella, että ei tuosta seuraa kuin mielipahaa teille jos yhdessä jatkatte. Nyt kun jatkoit juttuasi, epäilen oletko tosissasi. Nimittäin ihmettelen, mistä löytyy näin monia naisia jotka jäävän "ihan hyvien" repivien, tönien, juovien ja valehtelevien miesten luokse. Eli eroa.

Siis HERRANJUMALA...ÄLÄ NARISE VAAN OTA ERO!!Ja jos ei muuten eroon pääse, mene turvakotiin...mikä se sellainen hyvä isä on joka pieksee ja huorittelee lastenäitiä???
Hyvä isä pitäisi huolen ainakin siitä että lasten äidillä olisi mahdollisimman hyvä olla ja sinulla ei ole, joten vielä kerran lakkaa narisemasta ja hankkiudu EROON tuollaisesta kusipäästä!!

Alkuperäinen kirjoittaja nää on nähty:

totta puhut ja tiedostanki asian just noin. sitten mua syytetään vainoharhaiseksi hulluksi kun ajattelen noin.pitää kai olla tyytyväinen ettei asuta yhessä ..en ole uhonnut mitään miehelle.en ole soitellut tai textaillut perään KOSKAAN! ja huorittelun alettua kaikki pahenikin ja syyte on käräjille menossa. ja vielä tänä päivänä valehtelee ettei valehtele mutta vasta jäi siitäkin taas nolosti kiinni kun valitti ettei ole veljensä numeroa mutta vasta edellisenä iltana väitti sen soitelleen ja textailleen..aamulla selvisikin että se onkin työpaikan "vanha" mummo joka kaipaa tietokone apua..ja nyt mua syyttää kun en usko...joo oon tyhmä mut nyt riitti!
onneks on terapiat jo menossa väkivallan takia..saa siel purkaa oloaan sitten

Alkuperäinen kirjoittaja En olisi niin huolestunut vielä:

Aivan hyvin on voinut myös vaan sammua jonhonkin, vaikka kaverille kun ovat menneet jatkoille ja mieleen tuli myös että onkos miehelläsi jonkin sorttinen alko-ongelma kenties, kun ei sovituista asisoista pysty pitämään kiinni?

Jos mies noin vaan sammuu johonkin, niin ongelmahan sillä silloin on. Ei osaa ottaa maltillisesti. Tuommoista en katselisi pätkääkään, varsinkin, kun on vielä väkivaltainenkin. Ap, kamat kassiin ja lähde menemään! Äläkä mene takaisin, vaikka kuinka pyytelisi. Tuosta ei seuraa kun vuosien perheväkivaltakierre, josta lapsikin sitten kärsii.

Ikävästi tehty todella. Mutta täytyy sanoa perheellisenä miehenä, että joskus tekis itsekin mieli tehdä niin, jos ei olis vain niin vahva yliminä...Tarkoitan siis, että päästäis vapaalle ja juhlis aamuun ja menis kavereille ( miehille!!) yöksi. Toki se pitäis sopia etukäteen, mutta jos tämä on yksittäinen kerta, niin ei sitä kai kannata heti täysin tuomita.

Yhteistyössä