Mies petti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petetty

Vieras
ja saatiin kumminkin asia sovittua, eli minä annoin anteeksi ja jatkettiin yhdessä, koska mieskin vakuutti, että haluaa olla mun kanssa. Kauan kumminkin jahkasin, mitä teen, että pystynkö asian unohtamaan.

Meillä on yks lapsi ja oikeastaan sen takia päätin, että nyt yritetään kummikinkin jatkaa ja ehkä hakea ulkopuolistakin apua.. Suht hyvin meillä menikin muutama kuukausi, kunnes mieheni "hoito" ilmoitti, että on raskaana ja pitää lapsen.

Tuntuu, kuin olis isketty sata puukon iskua selkään :( . Luulin, et tämmöstä tapahtuu vain kauniissa ja rohkeissa.

Mies ei halua osallistua tän tulevan lapsen elämään, kuulemma... mä en taida haluta enää osallistua miehen elämään.... :(

Eli tää oli kyllä vain piste iin päälle... eihän tämmöisessä tilanteessa voi enää jatkaa yhdessä, en pysty, en.

Mitä ihmettä mä teen?!?! Mies haluaisi jatkaa mun kanssa, mut kuka hullu enää tämmöistä pystyy katsomaan? Oma mies saa lapsen toisen naisen kanssa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on salasuhde varattuun mieheen ja tämä riski on aina olemassa vaikka kierukkaa käytänkin...

Niin, onhan se miehenkin syy kun pettää, mutta miksi pidät varattuun mieheen suhdetta? Tajuatko kuinka loukkaat toista? :(

Jos kerran odottaa lasta toisen naisen kanssa,ihmettelen miksi vielä mietit jatkaako suhdetta?
Eiköhän ole selvää ettäsuhde poikki.Ja uusi luotettavampi mies hakuseen

Mutta jos tämä raskaus on saatu alkuunsa tuosa pettämistilanteessa niin ei asia ihan niin yksinkertainen ole.
Minusta s eettä miehesi haluaa jatkaa kanssasi ja koet että voit luottaa häneen kaikesta huolimatta on syy siihen miksi kannattaa yrittää silti vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos kerran odottaa lasta toisen naisen kanssa,ihmettelen miksi vielä mietit jatkaako suhdetta?
Eiköhän ole selvää ettäsuhde poikki.Ja uusi luotettavampi mies hakuseen

Niin se taitaa olla :( . En pysty unohtamaan miehen tekoa... tää toinen nainen kumminkin vaatii elatusmaksut ja emmä nyt sille viattomalle lapsellekkaan halua niin, että ei isäänsä tuntisi. Hyi h*elvetti kun oksettikin kirjoittaa tuo isäänsä... niin se vaan mun miehestä on tulossa isä toisen kerran ja mä en sille voi yhtään mitään, en vaikka kuinka haluaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:
Mutta jos tämä raskaus on saatu alkuunsa tuosa pettämistilanteessa niin ei asia ihan niin yksinkertainen ole.
Minusta s eettä miehesi haluaa jatkaa kanssasi ja koet että voit luottaa häneen kaikesta huolimatta on syy siihen miksi kannattaa yrittää silti vielä.

Voi pyhä sylvi... Joo, jatkakaa vaan tosiaan sen arvoista. Naiset ei arvosta itseään lainkaan, ainakaan tää kirjoittaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:

Sitä se mies sanoo mulle, että haluaa jatkaa mun kanssa. Oon aivan poikki, kun vatvon tätä asiaa jatkuvasti.

Mä en antais anteeksi koska suurella todennäköisyydellä miehesi on maannut tän naisen kanssa useammin kuin kerran.Ja mielestäni tällä tulevalla lapsella on kyllä oikeus isäänsä joten joutuisit siis olemaan asian kanssa täysin sinut koko elämäsi,itse en pystyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Mä en antais anteeksi koska suurella todennäköisyydellä miehesi on maannut tän naisen kanssa useammin kuin kerran.Ja mielestäni tällä tulevalla lapsella on kyllä oikeus isäänsä joten joutuisit siis olemaan asian kanssa täysin sinut koko elämäsi,itse en pystyisi.

Niin, tottakai haluaisin, että lapsella olisi isä... se kun vaan mun mies. Suhdetta epäilenkin, vaikka mies väittää, että yhden yön juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:

Niin, tottakai haluaisin, että lapsella olisi isä... se kun vaan mun mies. Suhdetta epäilenkin, vaikka mies väittää, että yhden yön juttu.

Nii tarkoitinkin tässä just sitä että jos te jatkatte yhdessä ja sun mies tuleekin toisiin ajatuksiin ja haluaa osallistua tämän toisen naisen kanssa saadun lapsen elämään niin siinä sulla on sitten aika kestäminen.Mä uskon kyllä että kyseessä on ollut suhde.Olisko sulla kanttia jutella tämän naisen kanssa ja kysellä vois auttaa monessa suhteessa?

Mun mielestä on pahempaa että mies ei halua osallistua lapsensa - olkoonkin avioliiton ulkopuolella pettämisestä syntynyt - elämään kuin että jos hän aikoo osallistua.
Kestäisin ehkä paremmin sen että osallistuu, jos nyt kestäisin koko tilannetta ylipäätään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on salasuhde varattuun mieheen ja tämä riski on aina olemassa vaikka kierukkaa käytänkin...

Miksi et vain lopeta suhdetta? Onko miehellä lapsia? Ymmärrätkö kuinka käyttäytymisesi vaikuttaa myös niiden lasten elämään? Kodin ilmapiiri ja avioero asian tultua esille, ei voi olla vaikuttamatta lasten kehitykseen negatiivisesti.

En tämmöisessä tilanteessa neuvo toista.Kukin tehkööt miten tahansa.Itse en jatkaisi.Uskon että ap kohdalla miehen suhde tähän naiseen ja tulevaan lapseen tulee muuttumaan jopa niin paljon että he vakiintuvat

Kannattaa miehen mennä testiin ettei käy kuin yhdellä miehellä, olivat eronneet ja "vaimo" ilmoitti kuka on isä, loppujen lopuksi ei ollutkaan lapsen isä, että turhanpäiten ei sitten kannata elatusmaksuja maksaa.

Yhteistyössä