Alkuperäinen kirjoittaja Pirta73:On kyllä ikävä tilanne. Voimia!
Itse ehkä "kuulostelisin" tilannetta vähän aikaa, vaikka se on itselle varmasti tosi rankkaa. Tällaisessa tilanteessa on varmasti itse kukin niin sekaisin, ettei pysty ajattelemaan ja toimimaan järkevästi. Pelkästään lapsen takia ei kyllä kannata olla yhdessä. Millainen suhteenne on ilman tätä episodia? Ja voitko enää luottaa mieheesi?Kannattaisi ehkä yrittää jutella tämän "toisen naisen" kanssa...kävi mielessä, joskushan joku voi sanoa olevansa raskaana, vaikkei olekaan, jotta saisi suhteen päättäneen miehen takaisin...Jos nyt hän raskaana on ja lapsen saa, niin syntymän jälkeenhän se isyys vasta pystytään selvittämään. Sitä kyllä miehesi kannattaa vaatia. Jos te jatkatte yhdessä, teidän täytyy keskustella tämä asia todella hyvin keskenänne ja sopia miten TE toimitte suhteessa tulevaan lapseen ja hänen äitiinsä. Teidän täytyy olla silloin samalla puolella. Varmaan kannattaisi yhdessä käydä juttelemassa jossakin, että pääsette eteenpäin, jos yhdessä vielä jatkatte.
Ja pidä pää pystyssä vaan! Sinä et ole tähän sotkuun syyllinen, vaan olet vain joutunut vedetyksi siihen. Yritä tosiaan tehdä asioita, joista itse nautit, nähdä ystäviäsi, käydä harrastuksissa, keskittyä ihanaan lapseesi.
Tässä samaa mieltä.
Luonteen lujuutta se vaatii.
Mutta taas jos miehen sana pitää paikkansa. Hän on tehnyt erehdyksen. pettänyt yhden kerran.. Oikeesti rakastaa ja haluaa olla sun kanssa ja katuu että noin teki sulle ja jopa itelleen.
Mutta se että haluatko oikeasti ämän miehen rinnallesi?
Se että hän siinä pysyy tarkoittaa kyllä että hän tietää ettet aio katsoa tuollaista erehdystä uudestaan..
Se että jatkat ei tarkoita että olist kynnysmatto vaan sitä että sulla oikeesti halu olla miehen kanssa ja ymmärrät että me kaikki ihmisiä olemme, jotka voivat erehtyä.
Varmasti tekee vaikeata tämän syrjähypystä tuleva lapsi mutta sillekkään ei mitään voi.
yhdessä teillä pitäisi miehen kanssa olla suunnitelma miten asian kanssa edetä.
Se ettette nouse toisianne vastaan tässä vaiheessa vaan pysytte vahvana yhessä ja kasvatatte myös tämän lapsen, yhessä tämän äidin kanssa.
Oletko valmis tähän?
Sekava teksti mut jos jotain ymmärsit