mies pitkällä sairaslomalla, auttakaa mua jaksamaan!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lopussa

Vieras
mies oli vaativassa jalkaleikkauksessa ja sairaslomaa n.helmikuuhun 2011 asti. tässä on nyt kolmisen kuukautta jo toisiamme kotona katseltu ja mun pää hajoaa.

mä käyn töissä, hoidan lapset, hoidan koirat, tankkaan auton, käyn kaupassa, teen ruuat, pesen pyykit, siivoan kodin vessoista eteiseen, täytän tiskarin, tyhjennän sen, katan ja siivoan kattaukset, petaan sängyn ja siis teen aivan kaiken.
ja koko ajan kun väsyneenä raadan ja tiedän mitkä kaikki asiat pitäis vielä hoitaa, näen sivusilmällä miehen makaamassa sohvalla koipi ojossa.
se pistää niin vihaks ja saa mut katkeraks et oksettaa se ihmisten viljelemä "väliaikaistahan se vaan on!"-lause!!!! :X

tänäänkin noussut klo6. lenkittänyt koirat, herättänyt lapsen, vienyt tarhaan, mennyt töihin, tehnyt 8tunnin työpäivän, käynyt kaupassa, hakenut lapsen tarhasta, tullut kotiin, käyttänyt koirat pissalla, tehnyt ruuan, imuroinut, laittanut pesukoneet päälle, pedannut sängyn jnejnejne ja vielä pitäis koirat käyttää kunnon lenkillä ja hoitaa sata asiaa ja mitä kuuluu taustalta?! MIEHEN KUORSAUS.

mä en jaksa tätä. vielä 3kk. kuolema tulee.

Ymmärrän sua niiiin hyvin! Mua itseänikin sieppais aika lailla. Koitas nakittaa sille jotain hommia, mihin pystyy vaikka molemmat jalat olis poikki. Vaikka pyykkien viikkausta tms. Pääseekö mies yhtään liikkeelle? Ja hei... jos pääsee yksin suihkuun, pystyy myös laittamaan astioita koneeseen tms. ;)

saisitko väliaikaisesti vaikka ton 3 kuukautta siivojan avuksi, rahallahan saa tietty, mut et olisko mahdollista? Helpottaisi sua. Ja välis varmaan tarttet myös omaa aikaa. Lähde ystävän kanssa johonkin. Jätä lapset miehelle, ja jos tarvitsee apua, pyydä miestäsi hankkimaan sitä itselleen, kun hoitaa lapsianne, kun sinä "tuuletut" poissa kotoa. Tsemppiä!

ei se koskaan mikään kotitalouskone oo ollu, mutta nyt ei tee mitään. on kuulema niin hankala kuskata tavaraa sauvojen kanssa (mikä on kyl esim.astioiden kohdalla tottakin, mut esim.vaatteethan roikkuis siinä mukana...)
kipsin takia miehen on tosi hankala kumarrella..
on se pari kertaa ruokaa tehny, mutta siinä kaikki.
ja mä ymmärrän myös sitä, ei varmaan oo kivaa kun ei mitään pysty tekeen, mut mä en vaan jaksa katsella sitä....

nauttiiko mies silminnähden olostaan ? mitäpä jos miehesi päässä myllertää ääretön syyllisyys siitä ettei voi olla avuksi. Juttele miehen kanssa, älä hitossa pado tollasia tunteita sisääs jos ne on noinkin vahvoja. Kerro edes miehellesi miltä sinusta tunutu, mutta älä syyllistä häntä.

mies voi muuten vallan hyvin pyykätä ja laittaa esim ruokaa kun ei siinä tarvitse edestakaisin hillua...ainakin nostaa pyykit, jos ei muuta. Kyllä meilläki jalkavamamne ukko istu lieden ääressä kokkaamassa joka ilta ku ei muuta voinu. Ja leikki muksun kanssa.

Meillä sama tilanne paitsi että minusta on tosi kiva kun mies on kotosalla, aluksi kävi hermostuttamaan kun toisen naama oli aina kotona vastassa kun normaalisti ei arkena juurikaan nähdä mutta nyt osaan jo nauttia toisen seurasta.
Ja tosiaan muuta iloa hänestä ei tällä hetkellä ole kuin seura koska mitään ei pysty tekemään. Luulen ettei minua harmita hänen jatkuva nukkuminen, löhöily ja laiskottelu koska muuten on tosi ahkera ja raataa aina töissä. Nauttikoon nyt harvinaisesta mahdollisuudesta olla tekemättä mitään.

mies oli vaativassa jalkaleikkauksessa ja sairaslomaa n.helmikuuhun 2011 asti. tässä on nyt kolmisen kuukautta jo toisiamme kotona katseltu ja mun pää hajoaa.

mä käyn töissä, hoidan lapset, hoidan koirat, tankkaan auton, käyn kaupassa, teen ruuat, pesen pyykit, siivoan kodin vessoista eteiseen, täytän tiskarin, tyhjennän sen, katan ja siivoan kattaukset, petaan sängyn ja siis teen aivan kaiken.
ja koko ajan kun väsyneenä raadan ja tiedän mitkä kaikki asiat pitäis vielä hoitaa, näen sivusilmällä miehen makaamassa sohvalla koipi ojossa.
se pistää niin vihaks ja saa mut katkeraks et oksettaa se ihmisten viljelemä "väliaikaistahan se vaan on!"-lause!!!! :X

tänäänkin noussut klo6. lenkittänyt koirat, herättänyt lapsen, vienyt tarhaan, mennyt töihin, tehnyt 8tunnin työpäivän, käynyt kaupassa, hakenut lapsen tarhasta, tullut kotiin, käyttänyt koirat pissalla, tehnyt ruuan, imuroinut, laittanut pesukoneet päälle, pedannut sängyn jnejnejne ja vielä pitäis koirat käyttää kunnon lenkillä ja hoitaa sata asiaa ja mitä kuuluu taustalta?! MIEHEN KUORSAUS.

mä en jaksa tätä. vielä 3kk. kuolema tulee.

Onko sun pakko tehdä joka päivä noi kaikki?? Esim. imurointi, petien petaus??

[QUOTE="hmm";22326845]Eikö mies pysty seisomaan tai kävelemään?
Toisaalta teen myös ite nuo kaikki vaikka mies on terve...[/QUOTE]

Mulle tuli ekana kans mieleen et normieloa meillä... :D

Mut eikai siinä auta kun vaan koittaa jaksaa, se tosiaan on kuitenkin väliaikaista.. :hug: Vaatteista ja muista voisin huomauttaa, ne kun tosiaan saa kuskattua keppienkin kanssa...

Yhteistyössä