A
Ap
Vieras
Kuulostaa siltä, että ap alkaa selitellä miehen käytöstä paremmin päin heti, kun hänelle kommentoijat toteavat itselle epämieluisia juttuja. Ihan sama, vaikkette lapsia haluakaan, mutta ihminen se olet sinäkin, ja ansaitset paremman parisuhteen. Arki-illat yhdessä töiden jälkeen väsyneenä eivät todellakaan riitä kantamaan parisuhdetta eteenpäin... Eli nyt järki käteen, ja asetat miehelle selkeät rajat, miten parisuhde tulee tästä eteenpäin menemään. Hänhän ne raamit on tähän asti näköjään määrännyt, sinun vuorosi. Jos ei mies hyväksy vaan ravaa edelleen baarissa, voit huoletta unohtaa koko parisuhteen, alkoholiongelmainen ei käytöstään muuta. Eikö kukaan muu läheinen ole huolissaan asiasta??
Juuri näin aion tehdäkkin ja asettaa rajat. Ihan oma syy, etten ole sitä jo aikaisemmin tehnyt. Jos ei hyväksy ja ala vähentää baarissa juoksemista ja laittamaan parisuhdetta edelle niin saa koko mies jäädä. Siinähän sitten näen onko hän alkoholiongelmainen vai mikä. Olen katsonut vähän liian pitkään jo koko touhua enkä ole sanonut, että mua häiritsee tarpeeksi selvästi ilmeisesti, joten saattaapi mies luulla, että hyväksyn täysin hänen touhunsa. Toivon vaan, että tällaisesta asiasta ei tarvitsisi sanoa, että hän tajuaisi itse sen, että käytöksen pitää muuttua. Ei ole kukaan huolissaan siitä, että mies tykkää mennä baareissa viikonloppuisin. Kaikki vaan toteaa mikä ongelma jos hän ei kerta viikolla kuitenkaan ryyppää ja hoitaa työnsä kunnolla eikä ole esim töistä pois ryyppäämisen takia. Niin hän on itsekkin sanonut. Jos noin toimisi olisin huolissaan, mutta kerta se on vaan, että viikonloppuna mennään niin ajattelen, että hän vaan tykkää bilettää edelleenkin kavereittensa kanssa. Toisinaan kolme päivää, mutta toisinaan jää taas yhteen päivään. Mua taas pidetään nalkuttajana jos hänelle siitä sanon jos hän esim. kerran viikossa menee. Sen jopa hyväksyn, että kerran viikossa, mutta jos kolme niin ei. Nyt se jäänyt viime aikoina kahteen. En tiedä onko hän sitten jotain mun puheista kuunnellu ja tajuaa, että en katsele tällaista.
Viimeksi muokattu: