A
Apua
Vieras
Oli juonut alkoholia ja polttanut kerran pilveä, niin siitä polttamisesta tunnin jälkeen yhtäkkiä sekosi. kävi veljäni kurkusta kiinni ja uhkasi tappaa, kski minun perääntyä kun koitin tulla väliin. veli pääsi sitten pois mutta mies kävi minun kurkustani, käski veljen ja tyttöystävänsä lattialle makaamaan, käski kuin joku hiter, oli todella pelottava! Itkin ja huusin että tehkää mitä se käskee, sillä pelkäsin että se katkaisee mun niskat. veljeni siten hyökkäsi miehen kimppuun, pääsin pois ja mies alkoi hieman selvitä siitä tilastaan kun veljeni vei sen ulos rauhoittumaan. Mies ei muista mitään siitä kohtauksesta, aioastaan jotain että joku tuntematon meinasi hyökätä ja hänen piti puolustautua tms. Ei muistanut pitäneensä mua kuristusotteessa tai mitään. eikä ikinä vahingoittaisi minua normaalisti!! Oli aivan kuin eri ihminen, aivan sekaisin, ja tämä kohtaus kesti n. 10 minuuttia. Koskaan ennen en ole pelännyt niin kuin nyt. Sen jälkeen oli sitten taas oma itsensä, kuin olisi "herännyt", eikä voinut uskoa että oli tehnyt niin!
Mitä ihmettä se oli, minua pelottaa jos se uusiutuu?
Johtuiko alkoholista ja pilvestä (on poltellut aika paljon ennenkin joten ei ollut mikään "överit" kyseessä tai sellaista).
Pitäisikö miehen mennä lääkäriin vai mitä??
Mitä ihmettä se oli, minua pelottaa jos se uusiutuu?
Johtuiko alkoholista ja pilvestä (on poltellut aika paljon ennenkin joten ei ollut mikään "överit" kyseessä tai sellaista).
Pitäisikö miehen mennä lääkäriin vai mitä??