Mies salailee FB- sivustoaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja widdu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

widdu

Vieras
Mitäs mieltä olette tästä? Mies sai mut eilen tuntemaan itseni hölmöksi kyttääjäksi, mutta en voi olla ajattelematta, että jotain salattavaa kuitenkin... :/

Miehellä siis FB- sivustot kuten myös mulla. Itse käyn siellä päivittäin, mies ehkä pari kertaa viikossa. Miehellä on siellä vain 8 kaveria ja itseni mukaan lukien tiedän niistä vain 3, joista yksi yhteinen kaverimme ja yksi miehen entinen heila ja sitten tää kolmas on miehen työkaveri (nainen).
Miehen kaverit ja oma sivu ei käsittääkseni näy kenellekään, ei minullekaan... eli nämä 4 kaveria, jotka jää jäljelle, ovat minulle "mysteeri".

No, olen huomannut jo pidemmän aikaa, että mies ei käy juuri koskaan FB: ssä kun olen kotona. Tai jos käy, tulee sieltä nopeasti pois. Eilen sitten meni faceen kun istui sohvalla läppärinsä kanssa ja huomasin että omaan tilapäivitykseeni oli tullut kommentteja ja halusin lukea ne (kun oma face ei ollut auki). Mies näytti sen, mutta heti taas sulki sivuston nopeaan. Tästä otin vähän nokkiini, että mitäs salattavaa siellä on kun heti pitää sivustot sulkea. Mies siihen ettei mitään.

No homma meni vänkäämiseksi. Minä ihmettelin että miksi pitää aina tulla pois sieltä kun olen lähettyvillä, että jos ei mitään salattavaa ole, on hyvä ja avaa facen uudestaan. Ei suostunut avaamaan. Hän käänsi asian niin, että häneen ei luoteta ja sanoin ettei ole mikään ihme tuolla käyttäytymisellä. Sanoin vielä, että itselläni ei facessa ole mitään salattavaa ja monesti sivustot auki vaikken ole edes koneella juuri sillä hetkellä. Eipä osannut siihen mitään järkevää kommentoida..

Sitten mies ei muuta enää keksinyt kuin että MINÄ olin se syyllinen, kun kyttään ja hänellä meni hermot eikä periaatteestakaan viitsi näyttää mitään.
Haiskahtaako??

No voi hyvänen aika. Anna olla. Jos sillä on vai 8 kaveria niin mitä sitten? Anna olla. Ehkä lukee typeriä sovinistisia vitsejä siellä, tai kattoo topfacessa kuvia tms. Kirjoittelee mitä kirjoittelee. Se on vain väline jota käytetään viihtymiseen...

Siis siinä ei ole mitään ihmeellistä, että mies ei suostu edes näyttämään kavereitaan facessa?? Ja kaiken muunkin ilmeisesti haluaa salata? Miksi?? Niinpä...
ei mulla ainakaan ole sellaiseen tarvetta...

Virhe numero yksi on kysyä sitä tältä palstalta!

Itsekin tein sen virheen että kysyin onko kohtuutonta olla loukkaantunut jos miehellä on ollut muutaman vuoden salainen Face-profiili käytössä, jonka salasi ja vielä valehteli siitä mulle.
Palstan tuomio oli että olen vainoharhainen, miehessäroikkuja. :D

Niin ei ehkä sulla ole salattavaa,mutta entäs ne sun kaverit jotka ei oo miehes listalla. Etkö kunnioita heidän yksityisyyttä? Mä en ainakaan anna mun miehen lukea mitä mun kaverit siellä kirjottaa. Se että te ootte yhessä ei tarkota,ett kavereidenki asiat kerrotaan taikka näytetään sielt naamakirjasta. Mullakaan ei näy kaverilista kellekään,eikä miehellä ja se ei oo syy epäillä yhtään mitään. Ja mikä oma sivu? Jos profiili ei näy,nii sithän sä et ole edes kaverilistalla...

Valitettavasti kyl nyt kuulostaa siltä että pettää tai muuta teereenpeliä. Varsinki toi syyllistäminen. Mun ex oli kuin haukka puhelimensa kanssa ja ilmeisesti puhelin oli aina äänettömällä kun olin sen seuras. Myöhemmin sain tietää että on pettänyt hyvin monen kanssa. Nykyinen mies säilyttää vapaa ajallaan puhelintaan kotona, kun on tallissa/pihalla, ei ole mitään salattavaa...

Ehkä olen vainoharhainen, koska edellinen miesystäväni keksi mitä kummallisimpia selityksiä milloin millekin... mutta sen myötä olen myös oppinut huomaamaan ns. fuulaukset paremmin enkä mene enää samaan halpaan kuin ennen??
Ja nyt jos tänään mulle sitte haluaa niitä näyttää, niin se on myöhäistä. On ehtinyt poistella sieltä jos vaikka mitä, jos on tarve sellaseen ollut..

Mietin että onko käyttäytynyt muuten epänormaalisti.. viime viikolla puhui pariin otteeseen työkaveristaan (nainen), jonka kanssa niin helppo keskustella kaikesta ja samoja mielenkiinnon kohteitakin kuulemma löytyy.. en tiedä onko tämä nainen hänen fb- listoillaan...

Mietin että onko käyttäytynyt muuten epänormaalisti.. viime viikolla puhui pariin otteeseen työkaveristaan (nainen), jonka kanssa niin helppo keskustella kaikesta ja samoja mielenkiinnon kohteitakin kuulemma löytyy.. en tiedä onko tämä nainen hänen fb- listoillaan...

sullako sitte ei ole tuollaista ihmistä? Miksi naisille on punainen vaate miehen naispuoliset kaverit,varsinki ne työpaikalla olevat.. Ei lait se ole ihmekkään,että mies luulee ettei siihen luoteta jos aina epäillään kaikesta.

Mun mies on töissä naisvaltasella alalla..Soitteleeki yhen kans ja ikinä mun ei ole tarvinnu epäillä... Vai pitääkö mun nytki vaan miettiä,että mitähän se tekee ja juttelee niille kaikille naisille siellä työpaikalla....

tietystihän se voi olla, että kun se ihastus pyörii mielessä, niin ei voi vaan olla puhumatta siitä. Että jos alkaa mainitseminen olla jatkuvaa...
Olen itsekin tehnyt tuota, viimeksi miesystävän kanssa (nyt ex) hiprakassa taisin ruotia fb-kaverini käyttäytymistä aivan liikaa:) Miesystävä vaan ei tajunnut mitään, haukkui mut sitten myöhemmin, että jauhoin jostain perkeleen fb:stä monta tuntia:D
Joo, mä en ymmärrä noita puhelimien ja fb-tilien salaamisia, yksityisviestejä toki siellä fb:ssä ei tartte tonkia, mutta ettei puoliso näkisi edes sitä mitä muut kaverit näkevät seinällä...
Mä olen näitä vessassa puhelimen kanssa käyviä nähnyt tarpeeksi, ja vain yksi on ollut muuten vaan täysin vainoharhainen ja idiootti tyyppi, muilla on ollut oikeasti salattavaa.

Meillä johti fb salailut loppupeleissä eroon,kun monen mutkan kautta selvis miesystävän(nyk,ex) vonkaavan siellä useampia naisia..Eivät olleet hänellä edes kavereina siellä,viestitellähän pystyy
vaikkeivat kavereita olekkaan... =( alkanu ällöttää koko fb,oikea narsistipettäjien paratiisi!ja näitä puhelimen kyttääjiä on kans sattunu vastaan,eräskin sankari ei mennyt edes saunaa niin ettei ois ollu puhelin mukana saunatakin taskussa..

joo kyllä noi puhelimen mukana raahaajat ja fb:n kätkijät on tuttuja, ja nimenomaan se että syytetään toista kyttääjäksi jos moista toimintaa ihmettelee.

Tollasesta äijästä saa pidemmän päälle vaan pään kipeäksi, oikeesti. Joko salaa jotain oikeasti tai sitten on niin vainoharhainen ettei sekään ole hyvä.

[QUOTE="...";27524640]Mä tiedän mieheni fb tunnukset ja aika ajoin käyn (salaa) tutkimassa. :D[/QUOTE]

Vaikka just tuossa ylempänä kehuit, miten sun ei tarvitse koskaan epäillä mitään :D

[QUOTE="...";27522181]sullako sitte ei ole tuollaista ihmistä? Miksi naisille on punainen vaate miehen naispuoliset kaverit,varsinki ne työpaikalla olevat.. Ei lait se ole ihmekkään,että mies luulee ettei siihen luoteta jos aina epäillään kaikesta.

Mun mies on töissä naisvaltasella alalla..Soitteleeki yhen kans ja ikinä mun ei ole tarvinnu epäillä... Vai pitääkö mun nytki vaan miettiä,että mitähän se tekee ja juttelee niille kaikille naisille siellä työpaikalla....[/QUOTE]

No miehiä on kahdenlaisia, toiset on vain kavereita työkavereidensa kanssa, toiset pettää niiden kanssa. Eikös se työkamun kanssa pettäminen ole hyvin yleistä.
Olen ap:n puolella, luota vaistoihisi, ei tuo normaalia ole jos pitää salailla. Mikäli ei halua näyttää kaverin juttuja jotka on luottamuksellisia, senkin voi ihan suoraan sanoa eikä tuommoista ihme piilottelua. Ja sitten vielä syyllistää sua! Ei ole kaikki nyt ihan puhdasta.

Yhteistyössä