mies sanoo usein, että olen mieleltäni sairas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu

Vieras
ja en todellakaan ole.
eilinen ko.kommentti tuli siitä, kun MAINITSIN (en huutanut, räyhännyt, v*ttuillut tms!!!) siitä, että mies ei halunnut lähteä mun kanssa pe käymään paikallisessa et oltais menty syömään ja juomaan parit. sit kun meen mun kaverin kaa paikalliseen, niin mun mies on siellä syömässä kaverinsa kanssa!!
sanoin, et en tykänny yhtää, ni olen sit mieleltäni sairas.

mies sanoo noin aina kun annan sille jotain palautetta kritiikkiä.
nyt mä sit suutuin, olen sanonut sille sata kertaa, et lopettaa eikä ole lopettanut.

oon nyt kahden vaiheilla, meenkö lääkäriin hakeen jonkun todistuksen siitä, et en ole mieleltäni sairas vai alanko todella käyttäytyä sen mukaan et olisin sairas. (ei tietty lapsen nähden.)

mä en kestä kun mistään ei saa sanoa!!

ei se nyt ehkä sairas ole, mutta todella uupunut.. sillä on meneillään sellainen projekti joka vie sen kaikki voimat ja se ei ole enää yhtään oma itsensä. mä en vaan ole varma kestänkö sitä kesään asti, koska tiedän et vaik se rakastaa mua, niin se on just tollanen tampio siihen asti kun projekti on ohi.

Miehet puhuu mitä puhuu. Hanki hyvä harrastus tai kaksi kodin ulkopuolelta ja pari kaveria ja kuuntele heitä enemmän kuin miestäsi.

Eli jos joku ihminen on hankala, ota hiukan väliä häneen, ja tule taas lähemmäksi kun hän on siedettävä. Vain sillä tavalla avioliitot pidetään kasassa.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ehkä se on sun mies joka on mieleltään sairas. :whistle:

juuri näin! sillä on ilmeisesti niin huono itsetunto ettei kestä mitään kritiikkiä vaan kääntää sen heti hyökäykseksi sua kohtaan.

joo ja mulla on akka juuri tuolainen ei kestä mitään kritiikkiä niin alkaa melkoinen huuto

niin tutulta. mun mies on ihan samanlainen. tekee välillä ihme juttuja kun sanon niistä niin minä olen sairas päästä ja mun pitää hakea hoitoa. mies on alistaja luonne ja määräilevä. ja jos minä haluan jotain isompaa ostaa niin ne on aina turhia ostoksia ja käskee miettimään onko tossa mitään järkeä ostaa. kaikki mitä hän haluaa ostaa on järkevää ja ostetaan heti. olen alkanut pistää hanttiin ja sanon vain että minä ostan ja piste. tuntuu niin järjettömän pahalta kun mies kyseen alaistaa mielenterveyteni ihan tavallisissa arkiasioissa.
ja aina kun meillä menee huonosti syy on minussa ja minun mielenterveydessäni. Aion jättää hänet mutta en tidä millon. en rakasta hätä en tätä miestä mikä hänestä on vuosien saatossa tullut.

Mene vain lääkäriin. Sano, että tulit, koska miehesi on sinusta huolissaan, mutta että itse et ollenkaan ymmärrä, etkä tunne itseäsi sairaaksi millään tavalla. ;)

Uusimmat

Yhteistyössä