mies sit valehteli mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jande32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jande32

Aktiivinen jäsen
19.04.2007
1 423
0
36
tänä aamuna että hänen työkaverit laitto sille viestejä |O mies suihkus käymään nii kurkkasin että kuka laitto nii yksi nainen joka oli siitä aikasemmin kiinnostunu :snotty:
Ja sit tänään kysyin et jos saan meidän lapselle hoitajan lauantaiksi että lähtisin ulos hänen ja kavereiden kanssa nii sano et menee vaan duunikavereiden kanssa :(
että ottaa päähän toi mies nytte :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jande32:
tänä aamuna että hänen työkaverit laitto sille viestejä |O mies suihkus käymään nii kurkkasin että kuka laitto nii yksi nainen joka oli siitä aikasemmin kiinnostunu :snotty:
Ja sit tänään kysyin et jos saan meidän lapselle hoitajan lauantaiksi että lähtisin ulos hänen ja kavereiden kanssa nii sano et menee vaan duunikavereiden kanssa :(

Siis teidän aikana, vai "ennen sinua" ?

Tuskin se työkavereitten kans menee, tai niinhän se kutsuu sitä naistaan, joten eiköhän se peli ole valitettavan selvä..
Ota hoitaja, ja mene katsomaan mihin mies menee.
Tai soita sille naiselle ja kysy siltä,et mitä niiden välillä oikein on.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Sano sille miehellesi, että anteeksi, mutta luin sun tekstiviestit. Kato mitä siihen vastaa.

vois tehdäkin niin ja se kyl nykyään kännyä pitää koko ajan mukana olipa mis vaan....et sekin kertoo jo jotain :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:

Siis teidän aikana, vai "ennen sinua" ?

meidän suhteen aikana

siinähän se on kun mies tietää mitä on tulossa kun mie hermostun ja mä en oo silloin kiltti |O

Meni vissiin ohi jotta suhahti, mutta mikset sä saisi tästä hermostua...?
Kai sä jo sanoit jotain heti aamulla? Vai olitko vaan hiljaa? :o

Itsekkin 3v tytön ja 2kk pojun äiti. Mies myös paljon töissä ja välillä epäilyttää nuo jatkuvat töissäolot. VARSINKIN kun välillä ei vastaa puhelimeen moneen tuntiin ja sit tulee kotiin tupakalle/kaljalle haisevana, mitään ei sano missä on ollut. Sit jos sanon asiasta jotain, tuumaa et kaikkee mä kuvittelenkin... Ärsyttää ihan sunkin puolesta... Yritä jaksaa ja SANO HÄNELLE SUORAAN ETTÄ KATSOIT HÄNEN PUHELINTAAN. Jospa olisikin jotain viatonta... onko se nainen samassa työpaikassa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös.....:
Itsekkin 3v tytön ja 2kk pojun äiti. Mies myös paljon töissä ja välillä epäilyttää nuo jatkuvat töissäolot. VARSINKIN kun välillä ei vastaa puhelimeen moneen tuntiin ja sit tulee kotiin tupakalle/kaljalle haisevana, mitään ei sano missä on ollut. Sit jos sanon asiasta jotain, tuumaa et kaikkee mä kuvittelenkin... Ärsyttää ihan sunkin puolesta... Yritä jaksaa ja SANO HÄNELLE SUORAAN ETTÄ KATSOIT HÄNEN PUHELINTAAN. Jospa olisikin jotain viatonta... onko se nainen samassa työpaikassa?

tätä teki mun nykyinen ex suhteensa aikana :|

Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös.....:

en tiedä onko samassa duunipaikassa töissä mut samalla alalla on .

olin hiljaa , mut laitoin tekstiviestii ukolle että ootkos pettäny vastasu tuli ettei oo mut mulla on vaan sellanen tunne et se jotain salaa multa |O

Salaahan se, sähän tiedät sen jo, ei se mikään tunne ole. Valehteli meinaan niistä viesteistä. Jos ei olisi syytä valehdella, ei tekisi sitä...
Mä, kuulemma kynnysmatto :whistle: , olisin ihan suoraan kysynyt että miksi valehtelit tekstareista. Ja kun mies olisi alkanut naputtamaan siitä että kyttään hänen viestejään, niin olisin sanonut että puhutaan siitä seuraavaksi mutta nyt aiheena on sun valehtelu ja salailu.

Voi että ärsyttää, kun miehet ei tajuu mitä menettää... tuntuu ettei perhe pahemmin merkitse heille mitään??? En halua yleistää vaan tarkoitan näitä jotka pettää... Lapsethan tässä eniten kärsii, jos vanhemmat riitelee/eroaa...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös....:
Voi että ärsyttää, kun miehet ei tajuu mitä menettää... tuntuu ettei perhe pahemmin merkitse heille mitään??? En halua yleistää vaan tarkoitan näitä jotka pettää... Lapsethan tässä eniten kärsii, jos vanhemmat riitelee/eroaa...

totta, ja meidän tyttö on viel isänsä perään kovasti

Yhteistyössä