mies sit valehteli mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jande32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos se sanoi sulle että "työkäveri laittoi viestiä" ja sitten aikoo mennä vkl "työkavereiden" kanssa johonkin, niin mitäs luulisit kenenkanssa on menossa?

Perseensuti tuollaisten kanssa, paha mieli sun puolesta :(

kysäsepäs mieheltäs kun tulee kotiin, että haluaako hän että lähdet tyttäresi kanssa pois heti vai nyt... katso miten reagoi... Sit sanot et olis TODELLAKIN vähän puhuttavaa... Luulis siin vaihees haluavan keskustella jos ei muuten... Jos ei niin lähde tytön kanssa vaikka edes käymään jossakin... katso soittaako perään... älä sano minne meet... Pistäis ainakin vähän miettimään.

...oikeestiko joku kuvittelee että petollinen siippa vastaa JOO jos siltä kysyy että oletko pettänyt mua? :o
Ei tietenkään myönnä. Kieltää kaiken. Eihän mies (tai nainen) halua perhettään menettää, vaikka haluaisikin aika ajoin toteuttaa vaihtelunhaluaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aiti myös....:
kysäsepäs mieheltäs kun tulee kotiin, että haluaako hän että lähdet tyttäresi kanssa pois heti vai nyt... katso miten reagoi... Sit sanot et olis TODELLAKIN vähän puhuttavaa... Luulis siin vaihees haluavan keskustella jos ei muuten... Jos ei niin lähde tytön kanssa vaikka edes käymään jossakin... katso soittaako perään... älä sano minne meet... Pistäis ainakin vähän miettimään.

kysyinkin siltä että lähenkö appiukon kyydissä anoppilaan lauantaina nii sano että älä lähde ja silloin se on lähdös sinne baariinkin :( ettei siitä nyt ota selvää mitä se haluu prkl...ottaa pannuun

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
...oikeestiko joku kuvittelee että petollinen siippa vastaa JOO jos siltä kysyy että oletko pettänyt mua? :o
Ei tietenkään myönnä. Kieltää kaiken. Eihän mies (tai nainen) halua perhettään menettää, vaikka haluaisikin aika ajoin toteuttaa vaihtelunhaluaan.

Jaa, no mä kerroin ihan itse, ilman että multa edes kysyttiin kun aikoinaan menin ja petin.En olis jäänyt edes koskaan kiinni.

toi on totta mut mä en vaan haluu kattella tommosta ihan jo lapsen takia :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jande32:
voi olla että mokasin mut sanois hitto vie suoraan eikä kiertelis asioita :kieh:

Sano itse suoraan: sano että luit viestit ja tiedät miehen valehtelevan.
Ehkä hän haluaa jäädä kiinni, kun kerran jätti kännykkänsä sun ulottuville suihkuun mennessään, eikä poistanut viestejä. Ei ole tarpeeksi mies kertoakseen suoraan, joten tekee noin. Tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Jande32:
voi olla että mokasin mut sanois hitto vie suoraan eikä kiertelis asioita :kieh:

Sano itse suoraan: sano että luit viestit ja tiedät miehen valehtelevan.
Ehkä hän haluaa jäädä kiinni, kun kerran jätti kännykkänsä sun ulottuville suihkuun mennessään, eikä poistanut viestejä. Ei ole tarpeeksi mies kertoakseen suoraan, joten tekee noin. Tai jotain.

pitää kysyä kunhan tulee kotiin

Ehdotaisin, että kutsutaan se sinun "työkaveri" meille kylään tai johonkin treffeille. Toistaisin puhelinnumeron, näinhän se oli, ja asuu tässä osoitteessa. Mennääköhän hänen luo vai tulisiko hän meille? Jos mitään salattavaa kerran ei ole, niin miksi ei...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdotaisin, että kutsutaan se sinun "työkaveri" meille kylään tai johonkin treffeille. Toistaisin puhelinnumeron, näinhän se oli, ja asuu tässä osoitteessa. Mennääköhän hänen luo vai tulisiko hän meille? Jos mitään salattavaa kerran ei ole, niin miksi ei...

toi on hyvä idea :laugh: pitänee kokeilla

Täytyy ihmetellä, miks te roikutte noissa "miehissänne"? Eikö elämä ois parempaa ja laadukkaampaa, jos ei tarvis pelätä ja miettiä pettääkö joku? Ettekö te arvosta itseänne ollenkaan??

Eihän aina ole kysymys roikkumisesta, Joskus tämmöinen tulee kuin kirkkaalta taivaalta.
Sitten joko erotaan, tai asia käydään läpi jos molemmat sitä haluaa, ja jatketaan yhdessä.
Vain harva roikkuu ja antaa toisen pitää itseään kynnysmattona loputtomiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Eihän aina ole kysymys roikkumisesta, Joskus tämmöinen tulee kuin kirkkaalta taivaalta.
Sitten joko erotaan, tai asia käydään läpi jos molemmat sitä haluaa, ja jatketaan yhdessä.
Vain harva roikkuu ja antaa toisen pitää itseään kynnysmattona loputtomiin.

Ei, vaan yllättävän moni roikkuu ja jatkaa ja samat kuviot toistuu toistumistaan, henkinen (ja joskus fyysinenkin) väkivalta, pettäminen, toiset naiset jne.

Eihän mies välttämättä valehtele. Jos nainen onkin työkaveri? Silloin pitää paikkansa, että hän tekstailee työkavereitten kanssa ja käy työkaverin kanssa kaljalla. Jos vielä olet temperamenttinen, niin ehkei halua aiheuttaa turhaa melua tyhjästä? Joskus on vaan kiva keskustella jonkun fiksun tyypin kanssa ilman sen kummempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Eihän mies välttämättä valehtele. Jos nainen onkin työkaveri? Silloin pitää paikkansa, että hän tekstailee työkavereitten kanssa ja käy työkaverin kanssa kaljalla. Jos vielä olet temperamenttinen, niin ehkei halua aiheuttaa turhaa melua tyhjästä? Joskus on vaan kiva keskustella jonkun fiksun tyypin kanssa ilman sen kummempaa.

ajattelin samaa kun luin alotuksen.... Haluan enkä ajatella parasta ihmisistä, mistä sitä tietää kun ei osapuolia tunne.
Oliko vaan nainen tekstitelly miehelles vai oliko yhteydenpito molemminpuolista? Sekin kertoo jotain, mun puhelimessa jää muistiin ne lähetetytkin viestit...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miks luit viestit???? Ei taida teillä muutenkaan sujua jos toisen puhelinta pitää koluta...

Monella naisella saattaisi illuusio hyvästä suhteesta särkyä, jos joskus kurkistaisi miehen kännykkään.
Kun on aihe epäillä, kuten ap:lla, voi mun mielestä ihan hyvällä mielellä pikkaisen kurkata :whistle: . Minäkin kurkkaisin, jos mies olisi muuttunut oudoksi ja piilottelisi kännyään, tms.

Miks luit viestit???? Ei taida teillä muutenkaan sujua jos toisen puhelinta pitää koluta...

Monella naisella saattaisi illuusio hyvästä suhteesta särkyä, jos joskus kurkistaisi miehen kännykkään.
Kun on aihe epäillä, kuten ap:lla, voi mun mielestä ihan hyvällä mielellä pikkaisen kurkata :whistle: . Minäkin kurkkaisin, jos mies olisi muuttunut oudoksi ja piilottelisi kännyään, tms.

No tuota,minä en ole niin idiootti/lapsellinen että tarvitsisi miehen luuria mennä lukemaan.

No haloo haloo... Tuskin kukaan nyt vaan huvikseen lähettelee toista sukupuolta olevalle työkaverille viestejä, kyllä siinä jotain on takana. Varsinkaan jos kerta on vartioinut viime aikoina puhelintaan.

No tuota,minä en ole niin idiootti/lapsellinen että tarvitsisi miehen luuria mennä lukemaan.

Eli eläisit vaikka monta kuukautta mieluummin epätietoisuudessa sen suhteen, pettääkö miehesi sinua vai ei, kuin että selvittäisit asian helposti ja kivuttomasti.

Kyllä, minä tutkin exän puhelimen, enkä kadu sitä sekuntiakaan, koska epäilyni vahvistuivat todeksi. Nykyisen puhelinta ei tarvitse tutkia, häneen pystyy luottamaan.

Meistä moni saattaa olla niin idiootti/lapsellinen, että lukee miehensä viestit ja katsoo puhelut, jos toisen käytös muuttuu todella omituiseksi, hylkii sinua, on poissa ja muuta sellaista, joka ei rakastavaan suhteeseen kuulu.
Kaikille ei onneksi sellaista satu, mutta JOS sattuisi, uskon, että itsekukin jotenkin asioista ottaisi selvää, vaikka vakoilemalla, jos toinen kaiken kieltäisi.

Ei, vaan sinä olet idiootti/lapsellinen jos ET tutki miehesi kännykkää, taskuja tms, vaikka kaikki merkit pettämisestä olisivat ilmassa.

Yhteistyössä