Mies sitten ilmoitti että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XxX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XxX

Vieras
jos ei pimpparellaa ala pian tulemaan niin hänellä saattaa tilaisuuden tullen napsahtaa vieraan puolelle. Ei kuulemma haluaisi niin tehdä mutta vaara on olemassa.
On tosiaan ollut hiljaista seksirintamalla raskauden ja nyt vauvan myötä. Eikä se nyt niin tiuhaa touhua ole ollut normaali oloissakaan, mutta...
Ei todellakaan käy seksiin viittaavat ajatukset edes mielessä tällä hetkellä. Tiedän kyllä ettei toista voi pitää puutteessa loputtomiin, mutta itselle vaan tulee sitten niin paska fiilis jos antaa toisen mieliksi.
Niin monesti seksin ja itkun jälkeen olen päättänyt ettei enää ikinä. Orgasmin saan aina, mutta pitäis siinä hommassa olla pääkin edes jotenkin mukana.
Voi itku, kummankohan mieliksi tässä nyt sitten toimisi, tai siis mullahan on joka tapauksessa paha olo, antaa tai ei.

Mies sit tietenkin perui puheensa myöhemmin kun huomasi että mua ahdisti kyseinen keskustelu.

Kyllä mä luultavasti sanoisin, että herra on hyvä ja tosiaan tuikkaa sen kikkelinsä ensimmäiseen vastaan tulevaan reikään! Ei oikeesti voi tolla asialla uhkailla! :kieh:

Toisaalta mä ymmärrän ukkoakin, halut ne on hiirelläkin vaikken pettämistä hyväksyisikään.
Eikä hänkään pettämistä hyväksy mutta tässä tilanteessa ilmeisesti hyväksyisi, jep jep.

On sulla kuitenkin jonkin verran se pääkin siinä mukana, jos kerran aina laukeat. Eli tuskin siinä hässiessä mietit, että tämä on aivan kamalaa ja ihan perseestä?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
On sulla kuitenkin jonkin verran se pääkin siinä mukana, jos kerran aina laukeat. Eli tuskin siinä hässiessä mietit, että tämä on aivan kamalaa ja ihan perseestä?

Näin mäkin aattelisin...olisin tyytyväinen tuosta, oon niin vaikea tapaus :ashamed:
Mutta vauva-aikana ei tehnyt kauheasti itelläkään mieli, tosin se oli aika tuskallista hommaa silloin ja se vaikutti mulla :/

Alkuperäinen kirjoittaja XxX:
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
No mikä siinä toosan antamisessa sitten on niin vaikeaa?! Selvitä ongelmasi, jos sellainen kerta on!

Sen kuule kun tietäisin

No yritä saada itses "virittyneeseen" olotilaan vaikka jollain kirjalla tai leffalla tai jollain, mistä herää panetus ;) Ja sitten vaan annat! Mies on tyytyväisempi ja hyväntuulisempi, eikä se seksi oikeesti nyt niin kauaa aikaa vie ja paljoa vaadi :)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Niin no... En mietikään. Mut silti tulee itelle paha mieli jos ei ole alusta asti ollut mukana hommassa. Jotenkin hyväksi käytetty olo. Etenkin kun homma alkaa niin että ei paskaakaan huvita ja sit vaan aletaan kopeloimaan ja thäts it.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei kyllä uhkailtaisi tuolla tavoin. Mies saisi painua hevon kuuseen, jos noin erehtyisi sanomaan.

Niin mäkin olen ajatellut, mutta nyt kun on vauva ja kaikkee niin ei tunnukaan enää niin itsestään selvältä ajatukselta.
En kyllä usko että todellakaan helposti vieraisiin menisi, mutta kai se on vaan korjattava oma asenne vamma päästänsä.

Mä en käsitä. Onko sulla joku superäidin rooli jämähtäny päähäs, niin että olet unohtanut naiseutes? Kun sä siitä seksistä miehes kans tykkäät, niin en usko, että sulla kivempaa olis, jos ette enää koskaan sekstaisi. Tai mieti ite: ajattele tilanne niin ettette oikeesti enäää koskaan, koskaan rakastele - tuliko hyvä tunne?

9 vk vauva

Ok, sano sille miehelles että suksii tosiaan lähimpään reikään, sehän sattuu tuossa vaiheessa vielä tosi paljon. Mulla jälkitarkastuskin sattui aika raakasti ja pari päivää sen jälkeen oli vielä arka kopeloinnista, ja se oli likempänä 12 viikkoa. Lääkäri sanoikin että jos meinaat hommailla niin vielä varmaan sattuu, sanoin ettei tulisi pieneen mieleenkään!

En todellakaan ole super äiti, mua ei vaan tuo erotiikka ole liiemmin kiinnostanut koskaan, nyt ei ollenkaan. Jokin muutos voisi toimitusta piristää, aina sama kaava ja hommassa ei tosiaan sitä aikaa kulu puolta tuntia kauempaa. Se on pelkkää panoa, missä tunteet?

En todellakaan ole super äiti, mua ei vaan tuo erotiikka ole liiemmin kiinnostanut koskaan, nyt ei ollenkaan. Jokin muutos voisi toimitusta piristää, aina sama kaava ja hommassa ei tosiaan sitä aikaa kulu puolta tuntia kauempaa. Se on pelkkää panoa, missä tunteet?

No eiköhän ne hormonit tuossa vaiheessa vielä pidä seksin poissa mielestä kun noin pieni vauva. Turha sitä ihmetellä mistä johtuu.

Jos oma mieheni noin sanoisi niin kehottaisin kyllä pistämään puntariin asian tarkasti ja mitä on kusipäisellä käytöksellään vaarassa menettää.

Yhteistyössä