M
Mietteliäs
Vieras
Olen epäillyt miestä siitä että hänellä on jotain peliä selkäni takana (epäilyttäviä menoja ja salailtavia tekstiviestejä). Näin hänen puhelimestaan että oli soitellut yhtenä iltana, kun meillä oli riitaa ja olimme eri osoitteessa, jollekin naiselle kenen nimeä en ole koskaan kuullutkaan. Yllätys yllätys numero on salainen tai prepaid, koitin myös soittaa tähän numeroon (kuullakseni kuka vastaa) ja siihen ei saatu yhteyttä.
Aika hämäräperäistä mun mielestäni. Onkohan tuo numero "sopivasti" käytössä vain tiettyinä aikoina tiettyyn aikaan viikosta?? Näin viestilogista että mies on joskus viestiäkin laittanut samaan numeroon.
Ajattelin että otan asian puheeksi miehen kanssa, hän osaa vain niin hyvin selitellä kaiken niin ettei muka mitään hämäräperäistä ole missään asiassa mitä epäilen.
Haluaisin saada miehen narautettua tästä. Onko ideoita miten se onnistuisi?
Ajattelin että tarkistan ensin saako numeroon yhteyttä ja pyydän sitten miestä soittamaan siihen kuulteni. Mutta mitä voisin pyytää hänen sanovan jotta tietäisin heti onko toisessa päässä joku salaheila?
Aika hämäräperäistä mun mielestäni. Onkohan tuo numero "sopivasti" käytössä vain tiettyinä aikoina tiettyyn aikaan viikosta?? Näin viestilogista että mies on joskus viestiäkin laittanut samaan numeroon.
Ajattelin että otan asian puheeksi miehen kanssa, hän osaa vain niin hyvin selitellä kaiken niin ettei muka mitään hämäräperäistä ole missään asiassa mitä epäilen.
Haluaisin saada miehen narautettua tästä. Onko ideoita miten se onnistuisi?
Ajattelin että tarkistan ensin saako numeroon yhteyttä ja pyydän sitten miestä soittamaan siihen kuulteni. Mutta mitä voisin pyytää hänen sanovan jotta tietäisin heti onko toisessa päässä joku salaheila?