Mies soittanut jollekin naiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietteliäs

Vieras
Olen epäillyt miestä siitä että hänellä on jotain peliä selkäni takana (epäilyttäviä menoja ja salailtavia tekstiviestejä). Näin hänen puhelimestaan että oli soitellut yhtenä iltana, kun meillä oli riitaa ja olimme eri osoitteessa, jollekin naiselle kenen nimeä en ole koskaan kuullutkaan. Yllätys yllätys numero on salainen tai prepaid, koitin myös soittaa tähän numeroon (kuullakseni kuka vastaa) ja siihen ei saatu yhteyttä.
Aika hämäräperäistä mun mielestäni. Onkohan tuo numero "sopivasti" käytössä vain tiettyinä aikoina tiettyyn aikaan viikosta?? Näin viestilogista että mies on joskus viestiäkin laittanut samaan numeroon.

Ajattelin että otan asian puheeksi miehen kanssa, hän osaa vain niin hyvin selitellä kaiken niin ettei muka mitään hämäräperäistä ole missään asiassa mitä epäilen.
Haluaisin saada miehen narautettua tästä. Onko ideoita miten se onnistuisi?
Ajattelin että tarkistan ensin saako numeroon yhteyttä ja pyydän sitten miestä soittamaan siihen kuulteni. Mutta mitä voisin pyytää hänen sanovan jotta tietäisin heti onko toisessa päässä joku salaheila?

Minä varmaankin myöntäisin suoraan tonkineeni puhelinta ja kysyisin kuka hän on, niin yksinkertaista. Tuossa tilanteessa narauttaminen voi olla vähän hankalaa, varsinkaan kun numeron takana olevaa ihmistä ei nähtävästi tahdo saada kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs;10500026:
Olen epäillyt miestä siitä että hänellä on jotain peliä selkäni takana (epäilyttäviä menoja ja salailtavia tekstiviestejä). Näin hänen puhelimestaan että oli soitellut yhtenä iltana, kun meillä oli riitaa ja olimme eri osoitteessa, jollekin naiselle kenen nimeä en ole koskaan kuullutkaan. Yllätys yllätys numero on salainen tai prepaid, koitin myös soittaa tähän numeroon (kuullakseni kuka vastaa) ja siihen ei saatu yhteyttä.
Aika hämäräperäistä mun mielestäni. Onkohan tuo numero "sopivasti" käytössä vain tiettyinä aikoina tiettyyn aikaan viikosta?? Näin viestilogista että mies on joskus viestiäkin laittanut samaan numeroon.

Ajattelin että otan asian puheeksi miehen kanssa, hän osaa vain niin hyvin selitellä kaiken niin ettei muka mitään hämäräperäistä ole missään asiassa mitä epäilen.
Haluaisin saada miehen narautettua tästä. Onko ideoita miten se onnistuisi?
Ajattelin että tarkistan ensin saako numeroon yhteyttä ja pyydän sitten miestä soittamaan siihen kuulteni. Mutta mitä voisin pyytää hänen sanovan jotta tietäisin heti onko toisessa päässä joku salaheila?

Hei kuullostat tosi tyyhmältä!!!!Et voi omistaa miestäsi???Ja sitäpaitsi em.kyllä kertoo asiasta sinulle jos tarpeen!!!

Mistä sä tiedät naisen nimen, jos numero on salainen tai prepaid?
Siis kun kirjoitit, että oli soittanut naiselle jonka nimeä et ole koskaan kuullutkaan....

Mutta anyway.. Kyllä mä pistäisin miehen selittämään. Saattaisinpa suutuspäissäni soittaa itsekin tälle naiselle, tietysti salaisesta numerosta =)

Tsemppiä ja jaksamisia!!

Siis kun kirjoitit, että oli soittanut naiselle jonka nimeä et ole koskaan kuullutkaan....

Mutta anyway.. Kyllä mä pistäisin miehen selittämään. Saattaisinpa suutuspäissäni soittaa itsekin tälle naiselle, tietysti salaisesta numerosta =)

Tsemppiä ja jaksamisia!!

Hei miettelias, ketjun aloittaja, minä tiedän miltä susta tuntuu. Itselläni miesystävä, joka toimii niin hämäräperäisesti, ettei tosikaan. Minä vain en pysty koskaan hänen puhelintaan seuraamaan, koska se on aina kiinni. Sitten kun hän avaan sen, niin aina sen jälkeen kova tekstiviestittely ja pam taas puhelin kii. Lisäksi hän sulkee puhelimensa joka ilta yön ajaksi ja avaan sen joskus puolenpäivän jälkeen.

Lisäksi tekee mulle kiusaa, kun sanon tästä asiasta. Ottaa puhelimen taskusta ja tuijottelee sitä pirullinen hymy naamalla. Kuulema ei ole kyse mistään naisesta/naisista, minä kuulemma olen todella vainoharhainen kun epäilen häntä. Että tämmönen tapaus tällä kertaa.

Viimeksi muokattu:

Tsemppiä ja jaksamisia!!

Miehellä oli numero puhelimessaan naisen nimellä. Tiedä sitten onko kyseessä henkilön oikea nimi mutta joka tapauksessa oli naiselle soittanut. Kerran aikaisemminkin oli yksi tapaus jossa miehelle oli tullut epäilyttävä tekstiviesti prepaid numerosta joka oli peitenimellä hänen puhelimessaan. Koitin joskus soitella siihen numeroon mutta koskaan ei ollut se numero enää käytössä, eli tämä viittaa samanlaiseen hämäräperäisyyteen kun johonkin numeroon on yksin ollessa soitettu mutta siihen ei saa enää myöhemmin yhteyttä??

Koitan varmasti soittaa itse vielä tuohon numeroon kuullakseni kuka siellä vastaa, mutta epäilen onko numero nyt sitten enää käytössä. Sehän on niin kätevää vaihtaa tuosta vaan. Aion kysyä asiasta myös mieheltä mutta tiedän jo että löytyy kootut selitykset siihen miksi on soittanut ja plaa plaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soita sinä ap;10500564:
Niin olette tasoissa...

Juu, tuota mietin tässä juurikin. Voisin tehdä niin että ostelen prepaid liittymiä ja pistän vanhaan kännykkääni sellaiset toimimaan vuorotellen. Sitten laitan käytössä olevaan puhelimeeni miesten nimiä ja sitten soittelen noihin prepaid liittymiin vähän väliä :).
Sitten katsottaisi kauanko miestä hymyilyttää, taitaisi hymy hyytyä siltäkin kun luulisi ettei olekaan ainut joka pelaa pelejä selän takana. :))))

^Ja mitäs hyötyä siitä olisi kellekään. Molemmat vain kiusaavat toisiaan. Miksi olette suhteessa? Minä en ikinä haluaisi olla noin ilkeä miehelleni. Tasapainoiseen suhteeseen sellainen ei vain kuulu.

Niin suurin syyllinen on tuo sun miehesi itse. Miksi et tosiaan sano hänelle että sinäkin alat soitella entisille heiloille mitä niille kuuluu siinähän tuo selviää onko nainen vaan joku entinen tuttu vai jokin salassa pidettävä chat harrastus ystävätär. Näin keväällä varsinkin ukoilla tulee jokin tarve soitella vapaana oleville naisille jos vaikka moottoripyörän kyytiin haluavat ihan vaan teidän Jounin tai Erkin kanssa.

Kannattaa muistaa että on olemassa noita mieshenkilöitä jotka eivät vaan koe olevansa elossa jos ei voi pitäää piilo naista jossain takahikiän peräkylässä jonne on sitten mukava kesän aikana koukata parin päivän rentoon maalaisloman eloon...Ei se niin tärkeää vaikka tämä takahikiän tiina ei niin olisi kiinnostunutkaan kunhan nyt edes kerran kesässä saisi, ja voisi kavereillekin mainita. Húono itsetuntoista miestä et vaimona pysty muuttamaan ja näitä itsetunto mulkkuja vaan edelleen halutaan vängällä omanaan pitää. Minä kyllä potkisin nilkkoihin tuollasta.. ja sillähän näitä urvelo soittajia minullekin näin keväällä on alkanu soitella kun sieniä sateella. Eli ei se ole sen naisen vika jos miehesi viestittää. Sen että pitää puhelimen kiinni kuvastaa sitä että ehkä nainen haluaa olla enemän rauhassa kun hekumoi miehesi yhteyden ottoja..näin se oikeesti menee useinkin..

Juu, tuota mietin tässä juurikin. Voisin tehdä niin että ostelen prepaid liittymiä ja pistän vanhaan kännykkääni sellaiset toimimaan vuorotellen. Sitten laitan käytössä olevaan puhelimeeni miesten nimiä ja sitten soittelen noihin prepaid liittymiin vähän väliä :).
Sitten katsottaisi kauanko miestä hymyilyttää, taitaisi hymy hyytyä siltäkin kun luulisi ettei olekaan ainut joka pelaa pelejä selän takana. :))))

Viimeksi muokattu:
Näitkö, tai pystytköhän enää selvittääkään, miten pitkiä puheluita tuohon kyseiseen numeroon on puhuttu? Kertoisi aika paljon asiasta... Tuo prepaid kyllä kertoo usein valitettavasti siitä, että kyseessä on todennäköisesti itsekin varattu nainen, koska harvemmin varmaan vapaa nainen jaksaisi nähdä vaivaa hommatakseen prepaidin miestä varten... Lähinnä olisi voinut kuvitella, että sinun miehesi hommaisi prepaidin, jos jotain pelaillaan.
Jos miestä haluaisi naruttaa jotenkin, niin hae sinäkin prepaid-liittymä, varmista, ettei tämä prepaid-nainen juuri silloin ole tavoitettavissa, ja lähetä tästä sinun prepaidistasi viesti miehellesi tämän toisen naisen nimellä, ja kerro siinä, että joutui hommaamaan uuden numeron. Sittenhän näet, vastaako miehesi siihen mitään, ja millä tyylillä... Varmista myös, että teet tämän salaa jotenkin niin, että mies ei kuitenkaan siihen numeroon heti soita!

Alkuperäinen kirjoittaja käräyttelijä;10500715:
Näitkö, tai pystytköhän enää selvittääkään, miten pitkiä puheluita tuohon kyseiseen numeroon on puhuttu? Kertoisi aika paljon asiasta... Tuo prepaid kyllä kertoo usein valitettavasti siitä, että kyseessä on todennäköisesti itsekin varattu nainen, koska harvemmin varmaan vapaa nainen jaksaisi nähdä vaivaa hommatakseen prepaidin miestä varten... Lähinnä olisi voinut kuvitella, että sinun miehesi hommaisi prepaidin, jos jotain pelaillaan.
Jos miestä haluaisi naruttaa jotenkin, niin hae sinäkin prepaid-liittymä, varmista, ettei tämä prepaid-nainen juuri silloin ole tavoitettavissa, ja lähetä tästä sinun prepaidistasi viesti miehellesi tämän toisen naisen nimellä, ja kerro siinä, että joutui hommaamaan uuden numeron. Sittenhän näet, vastaako miehesi siihen mitään, ja millä tyylillä... Varmista myös, että teet tämän salaa jotenkin niin, että mies ei kuitenkaan siihen numeroon heti soita!

Tuo voisi olla hyvä idea. Ainut mitä mietin on se että jos puhelimessa oleva nimi onkin salanimi eikä tämän naisen oikea nimi niin mies tajuaa vedätyksen heti jos laitan viestiin tuon hänen käyttämänsä salanimen. Mutta toteutuskelpoinen voisi olla muuten, kun vain voisin olla varma kenet pistän viestin lähettäjäksi.

Eihän sitä tiedä, onko kysymyksessä toinen nainen. Voihan olla niinkin hyvä säkä, että miehesi pelaa jotain vedonlyöntiä, on mukana jossain huumebisneksessä tai varastettujen tavaroiden kätkennässä/myynnissä tai sitten suunnittelee jonkun rosvojoukon kanssa seuraavaa pankkiryöstöä.

Jos laittaisit lähettäjäksi esimerkiksi sen naisen nimen lainausmerkeissä tms. Ehkä mies olisi kertonut, millä nimellä puhelimessa on, tai ehkä ei kiinnittäisi siihen huomiota. Toisaalta jos se on naisen oikea nimi, niin voisi olla vähän ihmeellistä, jos se olisi lainausmerkeissä... Mitäpä jos et laittaisi ollenkaan nimeä? Jos miehesi vastausviestissä kyselisi, kuka oikein viestiä laittaa, niin ehkä miehellä ei mitään olekaan meneillään. Jos taas vastaukseksi tulisi "ymmärtäväinen" viesti, niin olettaisi ilman muuta, että kyseessä olisi juuri tuo nainen... Hmm, olisi helpompaa antaa lisävinkkejä käräyttämiseen, jos tietäisi naisen nimen varmasti. Yritä vielä saada miehen puhelin haltuusi, esimerkiksi kun olette jossain, niin väitä, että akkusi loppui ja sinun pitäisi soittaa äidille/kaverille, ja pyydä lainaksi - ja mene sitten "puhumaan" vaikka vähän sivummalle.

Siis nainenhan voi olla kuka vaan. Asiakas, työkaveri, muu työhön liittyvä, harrastustuttava, joku myyjä jolta kyselee lisätietoja asioista, esim. jos on huuto.netistä ostamassa jotakin, lääkäri, fysioterapeutti, joku sukulainen josta et ole kuullut, tuttavan morsiamen kaaso jos on häät tulossa,

mahdollisuuksia on miljoona muutakin kuin toinen nainen!

tuntemattomalla numerolla omasta kännykästäs ukolles vihjaileva viesti, että niinku oisit se toinen nainen. Ukkos luulee, että se viesti on siltä toiselta naiselta.

Totta puhut, Havu, mutta siinä tapauksessa varmasti kyseessä olisi normaali puhelinnumero kuin sellainen, joka on auki vain silloin tällöin, eikä asiaa tarvitsisi piilotella. Ja tuskin mies juuri silloin soittaisi tälle ihmiselle, kun on ollut riitaa oman naisen kanssa, ja ollaan eri asunnoissa. Voihan toki olla kyseessä jotain ihan harmitonta, mutta eiköhän ap silti halua asiaan selvyyden... Minä ainakin haluaisin. Vaisto kertoo paljon - jos asia ap:tä vaivaa, niin sillon se pitää selvittää.

Eihän sitä tiedä, onko kysymyksessä toinen nainen. Voihan olla niinkin hyvä säkä, että miehesi pelaa jotain vedonlyöntiä, on mukana jossain huumebisneksessä tai varastettujen tavaroiden kätkennässä/myynnissä tai sitten suunnittelee jonkun rosvojoukon kanssa seuraavaa pankkiryöstöä.

Minun eksälläni ei ollut naista vaan hän oli sekaantunut näihin urheilijoiden mömmöihin! Aloin tonkia puhelinta ja tietsaa kunnes silmille alkoikin tulla johtolankaa. Luulin myös että kyseessä oli toinen nainen. En tiedä vaikka olisi ollut sitäkin, siitä ei jäänyt kiinni. Jäi kiinni siitä että välittää ja käyttää noita mömmöjä. Siinä oli jo sellainen paukku että tämä tyttö otti ja lähti.

Viimeksi muokattu:
Siis nainenhan voi olla kuka vaan. Asiakas, työkaveri, muu työhön liittyvä, harrastustuttava, joku myyjä jolta kyselee lisätietoja asioista, esim. jos on huuto.netistä ostamassa jotakin, lääkäri, fysioterapeutti, joku sukulainen josta et ole kuullut, tuttavan morsiamen kaaso jos on häät tulossa,

mahdollisuuksia on miljoona muutakin kuin toinen nainen!

Ei kai kukaan nyt minkään lekurin tai fysioterapeutin kanssa lähetä mitään hihhih-viestejä!!!

Viimeksi muokattu:
AP:lle

kysy suoraan mikä on homman nimi äläkä urki toisen puhelintietoja! Vaikka minulla ei olekaan mitään salattavaa niin suuttuisin siitä, jos miesystäväni tutkisi puhelintani salaa. Itse en myöskään lähtisi toisen puhelinta tutkimaan Ja sitäpaitsi, jos onnistut "narauttamaan" miehesi jollain vippaskonstilla niin mitä tyydytystä siitä saat? No ehkä saatat olla sinkku sen jälkeen.

AP:lle

kysy suoraan mikä on homman nimi äläkä urki toisen puhelintietoja! Vaikka minulla ei olekaan mitään salattavaa niin suuttuisin siitä, jos miesystäväni tutkisi puhelintani salaa. Itse en myöskään lähtisi toisen puhelinta tutkimaan Ja sitäpaitsi, jos onnistut "narauttamaan" miehesi jollain vippaskonstilla niin mitä tyydytystä siitä saat? No ehkä saatat olla sinkku sen jälkeen.

Aion kysyäkin vielä, sitä ennen koitan soittaa tuohon numeroon jospas se olisi vielä joskus käytössä. Mies on niin hyvä puhumaan p:kaa että tiedän hänen osaavan selittää tämänkin asian niin ettei siinä olisi mitään epäilyttävää.

En ennen kytännyt toisen puhelinta kun ei ollut aihetta mutta nyt erinäiset asiat ovat saaneet hälytyskellot soimaan ja haluan tietää missä mennään. Tuo että numeroon ei saada yhteyttä ja se on salainen kertoo jo omaa kieltään, samoin se että en ole koskaan kuullutkaan kyseisen nimisestä henkilöstä johon olisi ollut yhteydessä muussakaan tarkoituksessa. Kun oli vielä soittanut meidän riidellessä, tuli heti mieleen että hakeeko lohduttajaa kenties.

Saisin sen tyydytyksen että selkäni takana pelaaminen loppuisi siihen enkä enää tuhlaisi aikaani petturiin. Olisin todellakin sinkku sen jälkeen ja mielelläni.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä