Mies suuttui, kun "en päästä varpajaisiin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28019233]Joka perjantainen meno on arkea. Varpajaiset eivät ole arkea. Arjen voi sivuuttaa hyvästä syystä, joka ei ole mikään toinen arkimeno. Rakkaussuhde on rakkaussuhde ja muut kimppaliitot sun muut sopimukset ovat paskaa. Jos rakastat puolisoasi miestä/naista, niin ymmärrät. Sinun kannattaa erota, koska sulla rakkaus on jotain vitun sopimuksia jossain paperissa.[/QUOTE]

:D Eli jos olet sopinut miehesi kanssa, että hoidat lapsia huomenna kun miehesi on toisaalla, kuten joka lauantai samaan aikaan, ja yhtäkkiä sulle tuleekin vaikkapa äkillinen varpajaismeno, niin se ei olekaan sun vastuulla hommata vara-lapsenvahtia? Vaan alat kiukutella miehellesi, että hän ei voi mennä "arkimenoonsa" kun sulla on nyt tärkeämpää tekemistä?

Ei v***u oikeesti miten uusavuttomia miehiä näillä palstamammoilla on! :D Jos lapsenlikan hankkiminen on noin ylivoimainen tehtävä, vaikka mummoja on tarjolla ihan kaksin kappalein, niin en kyllä ymmärrä, mistä muusta ne voi elämässään selvitä. Onneks niillä on teidänlaiset kynnysmattovaimot joustamassa ja paapomassa. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kuullostaa kyl oikeesti provolta. Ei kukaan aikuinen voi käyttäytyä noin lapsellisesti. Meneppäs kuule katsomaan tänään ensi iltansa saanutta elokuvaa " 21 tapaa pilata avioliitto." Löydät sieltä varmasti itsesi monestakin kohtauksesta.

Lainaan vielä tähän loppuun sanojasi. Ne kertovat sinusta ja liitostasi todella paljon. Paljon enemmän kuin itse ees arvaatkaan.
" Kuten sanottu, minä lähden siitä, että me molemmat vanhemmat ollaan aikuisia ihmisiä ja vapaita tekemään, mitä haluamme. "

Pelottavinta on se, että vaikka aloitus olis provo, niin näin paljon löytyy aloittajaa komppaavia vastauksia tästäkin ketjusta. Hyi helketti minkälaisia pirttihirmuja täällä on, ei ole ihme että miehet jättää!

Ja meillä mies pääsis ilman muuta varpajaisiin, ei kahta puhetta. Niitä ei niin usein ole kuin joku uinti, johon pääsee joka päivä. Hankkikaa kotiäidit tekin se elämä, ettei tarvitse miesten elämää pilata katkeruuden takia.

mies lähti eilen saunailtaan ja kysyi ihan itse että hommaako lapsenlikan jos minäkin haluan vapaaillan.
vietettiin muksujen kanssa herkutteluilta ja nyt saadaan "naureskella" sairastavalle isälle....:D

En ollut uskoa silmiäni luettuani tämän aloituksen!
eyes_poppin-1340.gif

Yhtään en ihmettele erotilastoja, jos aapeen kaltainen "Justiina" on kotona!

Voi mies-parka :(

Joo joo ja lehmät lentää...

Että tehdäänpäs nyt analyysi tämmöisestäkin asiasta, että miten tämmöinen aloitus otetaan vastaan palstamaailmassa. Ja otetaanhan se, ja käännellään ja ihmetellään.

Onko aloituksen tehneellä oikein tieteellinen tutkimus tästä, vai oliko vain vatsataudin väännöksissä tai perjantaikännin nousuvaiheessa tämmöinen ajankuluheitto...

[QUOTE="vieras";28016127]Voi hitto! Aivan idiootti vastaus. Tämä hyvin kuvaa sitä, että miehen ei siis pidä millään lailla kantaa vastuuta lapsista, vaan nainen on vastuunkantaja ja hyvä niin?[/QUOTE]

Juu, juuri sitä minä tarkoitin! Tai hmm ehkä en sittenkään ;)
Mä nyt oon sitä mieltä että parisuhteessa joustetaan puolin ja toisin, ja musta on törkeää kitistä jostain uimavuorostaan kun puoliso on kutsuttu ystävänsä tärkeää tapahtumaa juhlistamaan.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree