Mies suuttui minulle kun en "tullut"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Olen yksi niistä naisista joka ei saa orgasmia yhdynnässä..en vaikka kuinka hyvältä tuntuukin ja vaikak kuinka taitava mies on. Saan kuitenkin joskus suuseksissä orgasmin, mutta siinä kestää pitkä tovi. Mies suuttui viikonloppuna kun en millään tullut, vaikka kuinka hän yritti... klitoris tuntui vaan niin kamalan herkältä joten alan sitten vääntelehtimään, koska ei tuntunut enää hyvältä. Tästähän mies sitten suuttui aivan mahdottomasti. Haukkui minut pystyyn ja sanoi että minussa on jotain pahasti vialla kun en voi tulla.

Olenkohan sitten vain tavallista herkempi vai onkohan minussa sitten oikeasti jotain vialla? :(

Ei toi ole mikään syy haukkua!! Minä en todellakaan tule joka ikinen kerta, eikä mies siitä suutu. Sanot sille että siinä (miehessä) täytyy olla jotain pahasti vialla kun tuosta suuttuu. Jaksamisia sulle sinne :hug: Ja olet vaan herkkä, ei sussa ole mitään vikana.

eihän tuosta saa suuttua..kokemusta kuitenkin löytyy täältäkin! yhteen aikaan mulla oli vaihe joka kesti ehkä parisen viikkoa. en millään tullut vaikka mies kuinka yritti. aikaisemmin tätä ei ollut tapahtunut..mies oikeasti vähän suuttui ja marisi että kun ei hän osaa mitään tehdä ni miks pitää edes enää harrastaa seksiä jne. vaihe meni ohi ja kaikki hyvin taas :D
minäkään en saa yhdynnässä orgasmia, oikeastaan itse yhdyntä on mulle aika samantekevää.ei oikein tunnu missään. ja penisten kokoja ja miehiä on ollut tarpeeksi siihen että voin todeta ettei ole SEN käytöstä kyse..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän tuosta saa suuttua..kokemusta kuitenkin löytyy täältäkin! yhteen aikaan mulla oli vaihe joka kesti ehkä parisen viikkoa. en millään tullut vaikka mies kuinka yritti. aikaisemmin tätä ei ollut tapahtunut..mies oikeasti vähän suuttui ja marisi että kun ei hän osaa mitään tehdä ni miks pitää edes enää harrastaa seksiä jne. vaihe meni ohi ja kaikki hyvin taas :D
minäkään en saa yhdynnässä orgasmia, oikeastaan itse yhdyntä on mulle aika samantekevää.ei oikein tunnu missään. ja penisten kokoja ja miehiä on ollut tarpeeksi siihen että voin todeta ettei ole SEN käytöstä kyse..

Kiitos kokemuksen jakamisesta. Saan kyllä orgasmin itsekseni joka kerta, että siitä ei ole kysymys. Vaan välillä on paikat niin herkkänä ettei se miehen kieli/sormi osu semmoiseen paikkaan mikä ei olisi niin herkkä.. jos ymmärrät mitä tarkoitan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos kokemuksen jakamisesta. Saan kyllä orgasmin itsekseni joka kerta, että siitä ei ole kysymys. Vaan välillä on paikat niin herkkänä ettei se miehen kieli/sormi osu semmoiseen paikkaan mikä ei olisi niin herkkä.. jos ymmärrät mitä tarkoitan :)

ymmärrän toki :) itselläkin yks kaks saattaa paikat ollakin niin herkkänä että pitää osua oikein hyvään kohtaan että tuntuu hyvältä jatkaa. mulla se yliherkkyys-tunne vaan on sattunut sit menemään hetken päästä ohi..

en ole koskaan saanut miehen kanssa, vaikka mullakin on ollut miestä jos minkälaista elämäni aikana.
itse saan nopeasti ja helposti. en siihen koskaan mitään vibroja ole tarvinnut. voin tehdä sen itselleni vaikka farkut ois jalassani.
kyllä seksi miehen kanssa hyvältä tuntuu, mutten siinä vaan saa orkkua.
en ole koskaan kertonut kellekään miehelle. pilaisi tunnelman ja suhteen muutenkin. aika monesti olen teeskennellyt. luulen ettei kukaan mies ole koskaan tiennyt etten sillai oikeastaan nauti.

Alkuperäinen kirjoittaja syyslehti:
en ole koskaan saanut miehen kanssa, vaikka mullakin on ollut miestä jos minkälaista elämäni aikana.
itse saan nopeasti ja helposti. en siihen koskaan mitään vibroja ole tarvinnut. voin tehdä sen itselleni vaikka farkut ois jalassani.
kyllä seksi miehen kanssa hyvältä tuntuu, mutten siinä vaan saa orkkua.
en ole koskaan kertonut kellekään miehelle. pilaisi tunnelman ja suhteen muutenkin. aika monesti olen teeskennellyt. luulen ettei kukaan mies ole koskaan tiennyt etten sillai oikeastaan nauti.

eikö tuo sitten ole vähän tylsää jos on vaikka parisuhteessa? että silti joutuu aina itse tekemään itelleen orgasmin..vaikka eihän sille mitään voi tietenkään. vai oletko yrittänyt esim sanoa kumppaneille mitä heidän pitäisi tehdä tms?

Noh, toiset miehet vaan ei osaa, joten ukko voi syyttää itseäänkin siitä ettei saa sinua tulemaan. Ja toisaalta jos et itsekään tunne miten parhaiten saat, niin siinä on kummankaan vaikea tehdä mitään. Molempien pitäisi opetella. Molemminpuolista se nautinnon saanti ja anto on.

ei ole parisuhteessa tylsempää kuin muutenkaan? jos on muuten toimiva parisuhde tietenkin. ja eipä se ole mistään kumppanien tekemisestä kiinni. miksi kannattaiskaan tehdä se hankalamman mukaan, tälleen sujuu kaikkein helpoiten.
luulen muutenkin että miesten ja naisten seksuaalisuus on niin paljon erillaista.

voi hyvänen aika mun mies olis suuttunu mulle monet kerrat jos moisesta suuttus. oon ihan yhtä vaikee ku ap enkä aina saa klitorisorkkuakaan vaikka kuinka yrittäs ja jossain vaihees se sit alkaa jo ottaa kipeetä. ei se kuitnekaan tarkota etten nauttis yhdynnästä ja sais tyydytystä siitä, en mä tarvi edes sitä orgasmia joka kerta eikä aina edes sitä yritetä, vähä siis mun fiiliksen mukaan mennään :kieh:

En mäkään saa yhdynnässä ja välillä suuseksissäkin kestää kauan.
Klitoris ehtii herkistyä liikaa ja sitten se tosiaan jo tuntuukin epämukavalta.
Onneksi meillä ei mies mulle suutu, saattaa se välillä anteeksi pyydellä, kun hetki meni ohi.
Mutta itse olen jo tottunut, ettei joka kerta tarvitsekaan saada. Osaan kyllä hoidella itseni, jos/kun siltä tuntuu.
Ehkä sun miehelle on vaan vaikea ymmärtää, että naiset ovat erilaisia kuin miehet ja tuntee itsensä jotenkin huonoksi, kun ei saa naistaan tyydytettyä tms. Mistäs noista miesten ajatuksista tietäisi.
Mutta ihan normaalia on, ettei nainen aina tulisikaan.

En mäkään saa yhdynnässä ja välillä suuseksissäkin kestää kauan.
Klitoris ehtii herkistyä liikaa ja sitten se tosiaan jo tuntuukin epämukavalta.
Onneksi meillä ei mies mulle suutu, saattaa se välillä anteeksi pyydellä, kun hetki meni ohi.
Mutta itse olen jo tottunut, ettei joka kerta tarvitsekaan saada. Osaan kyllä hoidella itseni, jos/kun siltä tuntuu.
Ehkä sun miehelle on vaan vaikea ymmärtää, että naiset ovat erilaisia kuin miehet ja tuntee itsensä jotenkin huonoksi, kun ei saa naistaan tyydytettyä tms. Mistäs noista miesten ajatuksista tietäisi.
Mutta ihan normaalia on, ettei nainen aina tulisikaan.

Näin meilläkin, joskus en saa edes suuseksissä, ja alkaa tuntua liian herkältä. Meillä auttaa yleensä hetken tauko siihen. Mutta jos en saa, sitten en saa, ei siitä mies onneksi suutu. :o Eikä olekaan mitään syytä suuttua. Ei se tarkoita, että mies olisi huono, kaikki naiset vain eivät saa orgasmia yhtä nopeasti.

Mä ja mieheni niin haluttais, että saisin suuseksissä, mutta ei. Se tuntuu kyllä ihanalta, mutta sen viimeisen reunan yli en pääse. Mä saan vaan yhdynnässä, parhaiten kun itse päällä, eli saan määrätä tahdin:)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Tee itsellesi palvelus, ja osta vibraattori. Harva nainen saa orgasmin pelkän yhdynnän voimalla.

minulla on jo.. mutta eihän se silti seksiä miehen kanssa voita, koska mielestäni seksissä ei se orgasmi ole se tärkein asia

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
voi hyvänen aika mun mies olis suuttunu mulle monet kerrat jos moisesta suuttus. oon ihan yhtä vaikee ku ap enkä aina saa klitorisorkkuakaan vaikka kuinka yrittäs ja jossain vaihees se sit alkaa jo ottaa kipeetä. ei se kuitnekaan tarkota etten nauttis yhdynnästä ja sais tyydytystä siitä, en mä tarvi edes sitä orgasmia joka kerta eikä aina edes sitä yritetä, vähä siis mun fiiliksen mukaan mennään :kieh:

peesi.
vaikka siihen on tottunut,jää se silti joskus harmittamaan, mutta ei se silti yöunia vie :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:

peesi.
vaikka siihen on tottunut,jää se silti joskus harmittamaan, mutta ei se silti yöunia vie :)

tuntuu että meillä on milloin mitäkin ongelmaa tämän asian suhteen. Ensin miehellä oli ongelmana liian aikaisin tuleminen ja nyt sitten tämä... minä koitin olla ymmärtäväinen ja tuin häntä kun hän kärsi tuosta "ongelmasta", joten tuntuu siis todella pahalta että hän alkaa minua haukkumaan jos itselleni kaikki ei olekaan niin helppoa

Yhteistyössä