Mutta oletko ajatellut asiaa, että sää et välttämättä pitäisi kiireellisenä asiana sellaista mitä toinen pitäisi? Esim. koiran kusemisen pidättäminen. Minusta tuo on järjettömän kiireellistä, ettei koiran tarvi vahingossakaan tehdä lattialle hätäänsä -susta sillä ei oo mitään väliä. Mää en antaisi turhaan koiran pidätellä..
Miksi haluat esim. vaimollesi tahallisesti olla "lapsellinen"? Mikset sano selkeesti, että teet asian esim. puolen tunnin sisään ja jos toinen haluaa asian hoidetuttavan nopeammin niin voi kyllä itse sen tehdä?
Mieti itse. Sää meet tärkeeseen kokoukseen johon auto pitäisi pestä -sun mielestä. Nainen sanoo nopeasti, että aikoo pestä auton. Sulla on selkeä kiireellinen aikataulu, naisellas taas ei oo mitään väliä koska se auto pestään. JOs itse peset, niin saat sellaista haukkumista niskaasi, jos hoputat naista, niin taas tulee mieletöntä haukkumista. Ainoa oikea on, että menet kokoukseen paskasella autolla (puhdas auto olisi ollut sulle tärkeää) ja odottaa, että nainen pesee auton 1kk päästä, jonka aikana olisi voinut auton pestä sun mielestä jo kahteen kertaan. Jos vähänkin puutut naisen ajattelemaan aikatauluun, saat kunnon perheriidan aikaan. Tällaisia samantyylisiä tilanteita sattuu muutaman kerran kuukaudessa. Miltä asia susta tuntuisi`?