mies suuttui mulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:-(

Vieras
kaikki alkoi siitä, kun sanoin et kumpi vie koiran ulos? mies sanoi, et hän vie. mä sanoin, et sen tarttee päästä nyt heti pissalle. mies sanoi joojoo. mitään ei tapahtunut, joten laitoin kenkiä jalkaan ja olin lähdössä koiran kaa ulos kun mies otti hepulit et mitä mä luulen tekeväni, hän lupas mennä niin hän menee. sanoin et mee sit nyt koska toi viaton luontokappale ei odota enää yhtään.

mies veti paskaset työkengät jalkaan ja alko sit ettii kännykkäänsä ja kulki niillä kurahiekkaraksapölykengillään ympäriinsä just pestyillä lattioilla.

mun pinna petti täysin ja mä vaan totesin et ei jumalauta oo totta!! ja painuin makkariin itkemään.

mukavaa tää meidän elämä nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
miksi se tarttes kännykän mukaan kun meni käyttää koiraa pissalla?
Ja miksi suuttui kun sinä olsitkin mennyt?

koska sen piti soittaa seiskalta yks työpuhelu ja muisti sen sit just siinä vaiheessa.
en tod tiedä miks suuttui.

Putkiaivo ei taas ajatellut ja todennäköisesti ei pese lainkaan tai kovinkaan usein lattioita..valitettavaa..SIKA miehenäsi..ja huonokuuloinen kaiketi tai ymmärryksessä pahoin vikaa, mitä koiran ulkoilutukseen tulee..voimia, seuraavalla kerralla jätät vaan itkun väliin..ei tommonen oo sen arvonen

meilläkin oli mega riita tänään ja mies vetas pussillisen herneitä nenään raivos ihan sairaasti j nyt ei enää puhu mulle. kiva ilta täälläkin. ikävä sanoa mutta jostain syystä himan helpotti kun jollain muullakin on hankalaa.

outoja joo.. oonkin aina sanonut, että helpommalla pääsee kun menee ja tekee itse. Kauhea herne nenässä, jos on pyytänyt, kehottanut ja käskenyt, mut mitään ei siltikään tapahdu ja erehtyy sit itse tekemään. Just silloin ukko oli aikonut homman tehä... mut sehän on jo tehty!!

jäkäjäkät vaan, mulle on yks vtun hailee koska mies sen peränsä sohvalta nostaa, mutta koira ei odota!! ja kun annoin vaihtoehdon, menenkö minä vai menetkö sinä? ei mitään pesetkö vessan vai vietkö koiran-triviaa eikä kireetä äänensävyä.
mun 3v poika osaa olla kulkematta kengät jalassa sisällä, kumma ettei toi 30v kykene siihen. ei pientäkään kunnioitusta mun tekemää työtä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :-(:
jäkäjäkät vaan, mulle on yks vtun hailee koska mies sen peränsä sohvalta nostaa, mutta koira ei odota!! ja kun annoin vaihtoehdon, menenkö minä vai menetkö sinä? ei mitään pesetkö vessan vai vietkö koiran-triviaa eikä kireetä äänensävyä.
mun 3v poika osaa olla kulkematta kengät jalassa sisällä, kumma ettei toi 30v kykene siihen. ei pientäkään kunnioitusta mun tekemää työtä kohtaan.

Onko koira tärkeämpi kuin mies? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:

Onko koira tärkeämpi kuin mies? :o

Noo älkää nyt olko naurettavia... Kyse on siitä, että koira pitää käyttää, ettei se tee tarpeita lattialle, mutta se on ihan turhaa, jos mies kuitenkin likaa lattian likaisilla kengillään. :headwall:

Ja on se kumma jos koira ei pysty minuuttia pidättämään. Ja ilmeisesti pystyy koska ei sitten tehnyt lattialle vaikkei heti ulos päässytkään.

Niin mutta senkin hyödyn mies nyt osasi mitatöidä, likaamalla lattian kengillään.

Ja on se kumma jos koira ei pysty minuuttia pidättämään. Ja ilmeisesti pystyy koska ei sitten tehnyt lattialle vaikkei heti ulos päässytkään.

No kysehän ei varmaan ollut siitä että pitää koittaa kuinka kauan koira pystyy olemaan kusematta?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onhan se aika hailee jos et kotonas saa suutas auki mutta täällä onnistuu..

kyllä mä olen suuni kotonakin avannut.

timppa ja päätön täällä todistaa sen miten älykkäitä yksilöitä miehet osaa olla.
mistä sä timppa luulet tietäväs kauanko koira oli siihen mennessä pidätelly??!
voi jeesus.

Yhteistyössä