Jospa sanoisit sille miehellesi että tulee synnytyssaliin mutta että sieltä pääsee myös pois jos oikein pahalta tuntuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25856029:no jospa se pelkää sitä että käy kuten monelle on käynyt, että kun on nähnyt vaimon
synnyttävän, niin seksihalut on loppuneet siihenm
Kyllä, ihan omasta vapaasta tahdostaan. Narussako te muut miehenne sinne talutitte?
No siitä me olemme yhtä mieltä, ettei sinne kannata ketään väkisin raahata.
Mutta minä kyllä antaisin synnytyksen viedä oman aikansa ja ottaisin mukaan jonkun läheisen naisen, joka on itse synnytyksen kokenut. Häneltä saattaisi irrota ihan oikeaakin apua.
Vähän uskaliasta neuvoa toista pysymään kotona loppumetreille saakka. Ensisynnyttäjällä kun ei ole kokemusta siitä, millainen "normaali" synnytyksen kulku on. Nykyään kun monella on todella pitkä matka synnytyssairaalaankin. Karu ajatus, että jotakin menee pieleen, ja ainoana apuna on mies joka ei uskaltanut sairaalaan.
Ilman niitä "epidulaareja" voi synnyttää sairaalassakin, jos haluaa kunnolla tuntumaa synnytykseen ottaa.
Voi ei! Olen taas varmaan kauhea tyranni tms., mutta meillä miehellä ei kyllä olisi edes vaihtoehtoa tuleeko synnytykseen vai ei. Tosin eipä siitä tarvitse kättä vääntääkään. En voi ymmärtää miten mies voi edes ajatella jättävänsä toisen "yksin" kitumaan kun itse ei tarvitse kärsiä kuin "henkisesti". Vauva on kuitenkin yhdessä tehty, toivottu ja suunniteltu. Meillä siis ei kävisi että noukkisi vain rusinat pullasta.
Noihin entisiin aikoihinkin vertaaminen on mielestäni tosi outoa. Miksei sitten samalla nainen synnytä yksin, ja kätilö juokse taloa ympäri pelotellen pahoja henkiä pois, niinkuin on ennenkin tehty....
Paitsi sitten voisin antaa "armoa" miehelle, jos hänellä olisi oikeasti joku kauhea sairaalakammo tms, ja voisin harkita doulan mukaan ottamista (vaimikäsenytoli).