Mies uhkasi jättää, rv 30...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja paskaäijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja paska äijä:
no toi tilannehan ei tosta muutu. toi että mies menee dokaamaan ja ei huomio naistaan joka varsinkin on raskaana niin on sellanen juttu että miestä ei ilmeisesti kiinnosta koko homma. Mulla oli mies just tommonen paskapää ja kun vauva synty niin ei sitä paljon kotona näkyny ja dokasi kun mikäkin. :( mä olin sitten se joka nosti kytkintä,ei tollasta jaksanu katsoa. Tuntu kun olis ollu toinen lapsi siinä,niin lapsellinen oli tuo aikuinen mies. Nyt menee paljon paremmin, ei lapsikaan nää isänsä juopottelua ja äitinsä sortamista. Takasin oli tulossa mutta mun puolesta painukoon hevon kuuseen.

Teit paskapään kanssa lapsen :o

Niin tein ikävä kyllä, jotkut miehet muuttuu näköjään paskiaisiksi jossain vaiheessa. On tosi vaikea luoda uusia suhteita tuollasen jälkeen...

Sitä olen ihmetellyt miksi ne niin ihkut miehet muuttuvat paskapäiksi vasta sitten kun ovat kimpassa plussan aina niin ihanien ja välkkyjen mammojen kanssa. Osaisitko sinä selittää tätä ilmiötä minulle?

No sehän ei oo yhteydessä meihin plussan ihaniin ja välkkyihin mammoihin,sattuuhan sitä muissakin piireissä :) selkeesti miehelle toi muutos on niin vaikea. Itse kyllä pystytään se lapsi alulle panemaan mutta kun emäntä alkaa muuttumaan niin halut häviää ja haetaan seuraa muualta,vaikka kotona olis ihminen just sitä läheisyyttä odottamassa. Sille sitä ei kyllä anneta. Sit kännissä hävitetään vähän estoja ja ollaan niin olevinaan sinkkkuja et voidaan mennä ja tulla miten halutaan. Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt?

No esim sinua on minun ja muiden erittäin vaikea ymmärtää, ja se kertoo enemmän sinusta kuin meistä muista =)

Mistä tiedät että olisi tapahtunut vain tämän yhden kerran? Tuon miestyypin tuntien tää ei ole kuin jäävuoren huippu noissa miehen tempauksissa. Kakara mikä kakara. Jos tällainen käytös on nainen41:lle täysin hyväksyttävää, niin mikäs siinä. Etpä taida tietää paremmasta.

Ap ei kertonut mitään sen suuntaista, että käytös olisi muuta kuin kertaluontoista. Ja mies EI tullut tuhannen humalassa kotiin, ja EIKÄ tullut joskus aamuyön tunteina.

Mistä muuten itse niin varmasti tiedät, että kysymys on jostain tietystä "miestyypistä" :o

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen41v:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Lisään vielä, ettei mun mielestä raskaus anna minkäänlaista vapautta sanoa, mitä sylki suuhun tuo, vaikka mielialat heitteleekin. Kyllä se vain on niin, että suhteessa toista pitää kunnioittaa edes sen verran, että miettii kahteen kertaan, ennen kuin sanoo pahasti tai alkaa huutaa toiselle. Oli sitten raskaana tai ei.

No eikös meillä naisilla ole hormoonihuuruissa oikeus sanoa vaikka kuinka pahasti, ja tulla sitten itkemään tänne palstalle jos ja kun mies sanoo pahasti vastaan :)

Ei, ei, ja vielä kerran ei! Jos toista tosissaan rakastaa tai edes vähäsen arvostaa ja kunnioittaa, niin pitää oikeesti miettiä, ennen kuin sanoo pahasti. Ja kyllä taidetaan olla aika samoilla linjoilla sun, Nainen41v, kanssa siitä, että ihan turha riita oli tuokin. Siitä vaan, kun riitelette pikkuasioista puolisoidenne kanssa, mutta turha on sen jälkeen tulla valittamaan, että suhde on yhtä helvettiä, ja ettei muuta suhteessa enää olekaan kuin riitoja, haukuntaa ja erouhkauksia. Tää riita oli nyt ihan vain yksittäistapaus, mutta jos näitä tulee jatkossa enemmänkin (siis just tuollaiset "mies 3 tuntia myöhässä nainen kehittää siitä riidan, jonka päätteeksi heittää miehen kuin minkäkin koiran sohvan nurkkaan nukkumaan" ), niin jokainen tuollainen tapaus vain nakertaa suhdetta ja lopulta ei suhteella ole enää mitään toivoa. Itse koitan mieheni kanssa välttää riitoja (viimeksi taidettiin riidellä joku pari vuotta sitten ), vaan selvittää asiat puhumalla. Enkä todellakaan lähtis riitelemään, jos mies myöhästyy kotoa (todennäköisesti en edes sanois siihen muuta kuin, että "Olin huolissani. Voidaanko sopia, että seuraavan kerran soittaisit, jos menee pidempään kuin oli sovittu? " ). Enkä sietäis mieheltäkään riitoja, jos alkais huutaamaan mulle, jos joskus menis jossain vähän enemmän aikaa kuin etukäteen oli sovittu. Sitä vartenhan koti onkin, että vaikka mitä ulkona tapahtuis, niin kotona saa rauhoittua ja levätä. Kodin kuuluu olla sellainen paikka, johon on aina hyvä palata. Jos mies tietää, että jos on vähänkin myöhässä, niin kotona odottaa tappelu vaimon kanssa, niin eihän hän enää sen jälkeen uskalla eikä halua palata sinne ollenkaan. Ja silloin se ei enää ole oma koti, jos sinne ei uskalla mennä. Ja siinä tapauksessa on täysin ymmärrettävää, jos jossain vaiheessa mies ei enää tulekaan. Ja silloin ei vaimon enää kannata siitä syyttää ketään muuta kuin itseään.

Jos toista tosissaan rakastaa tai edes vähäsen arvostaa ja kunnioittaa, niin ei käyttäydy toista kohtaan kuin keskenkasvuinen idiootti ja k-pää! Ei muuten kuulosta ap:n mieheltä.

Mistä tiedät että olisi tapahtunut vain tämän yhden kerran? Tuon miestyypin tuntien tää ei ole kuin jäävuoren huippu noissa miehen tempauksissa. Kakara mikä kakara. Jos tällainen käytös on nainen41:lle täysin hyväksyttävää, niin mikäs siinä. Etpä taida tietää paremmasta.

Ap ei kertonut mitään sen suuntaista, että käytös olisi muuta kuin kertaluontoista. Ja mies EI tullut tuhannen humalassa kotiin, ja EIKÄ tullut joskus aamuyön tunteina.

Mistä muuten itse niin varmasti tiedät, että kysymys on jostain tietystä "miestyypistä" :o

Näitä on nähty niin kavereiden kuio joidenkin sukulaistenkin elämän suolana. Lopputulos on yleensä ollut vähemmän kaunista katseltavaa.

Kerran kävi noin, tilannetta ei kannata nyt kärjistää yhtään enempää. Raskaus ja lapsen syntymä on melkoinen muutos miehellekin, monenlaisia ajatuksia varmasti pyörii hänelläkin mielessä. Ole miestä fiksumpi ja lopeta riita, älä jatka sitä enää kun mies tulee töistä. Tee vaikka jotain hyvää ruokaa, ja ole niinkuin mitään ei olis tapahtunut. Kyllä varmaan tuli jo miehelle selväksi eilen illalla, ettet hyväksynyt sitä että tuli myöhässä ilmoittamatta.

Aikuisten oikeasti monesta ihan turhasta riidasta tulee sellainen Erotaanko? taistelu, kun kumpikin haluaa sanoa viimeisen sanan. Onko sillä lopulta väliä kumpi oli oikeassa jos saatte asian sovittua, ja ymmärrätte toistenne näkökulmaa edes vähän?

Se kannattaisi miehelle kertoa että erolla uhkaaminen loukkaa, että sitä ei kannata tehdä jos ei ole asiasta tosissaan. Minusta muutenkin eroaminen on asia joka pitäisi kyetä päättämään muuten kuin riitatilanteessa itsessään. Ja luulen että tuo mitä hän aamulla sanoi eroamisesta, oli vain ärsytystä siitä että nukkui yön sohvalla, tiesi tehneensä väärin ja on kenties vielä vähän krapulassa eli muutenkin morkkis.

no toi tilannehan ei tosta muutu. toi että mies menee dokaamaan ja ei huomio naistaan joka varsinkin on raskaana niin on sellanen juttu että miestä ei ilmeisesti kiinnosta koko homma. Mulla oli mies just tommonen paskapää ja kun vauva synty niin ei sitä paljon kotona näkyny ja dokasi kun mikäkin. :( mä olin sitten se joka nosti kytkintä,ei tollasta jaksanu katsoa. Tuntu kun olis ollu toinen lapsi siinä,niin lapsellinen oli tuo aikuinen mies. Nyt menee paljon paremmin, ei lapsikaan nää isänsä juopottelua ja äitinsä sortamista. Takasin oli tulossa mutta mun puolesta painukoon hevon kuuseen.

Niin tein ikävä kyllä, jotkut miehet muuttuu näköjään paskiaisiksi jossain vaiheessa. On tosi vaikea luoda uusia suhteita tuollasen jälkeen...

Sitä olen ihmetellyt miksi ne niin ihkut miehet muuttuvat paskapäiksi vasta sitten kun ovat kimpassa plussan aina niin ihanien ja välkkyjen mammojen kanssa. Osaisitko sinä selittää tätä ilmiötä minulle?

No sehän ei oo yhteydessä meihin plussan ihaniin ja välkkyihin mammoihin,sattuuhan sitä muissakin piireissä :) selkeesti miehelle toi muutos on niin vaikea. Itse kyllä pystytään se lapsi alulle panemaan mutta kun emäntä alkaa muuttumaan niin halut häviää ja haetaan seuraa muualta,vaikka kotona olis ihminen just sitä läheisyyttä odottamassa. Sille sitä ei kyllä anneta. Sit kännissä hävitetään vähän estoja ja ollaan niin olevinaan sinkkkuja et voidaan mennä ja tulla miten halutaan. Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt?

No esim sinua on minun ja muiden erittäin vaikea ymmärtää, ja se kertoo enemmän sinusta kuin meistä muista =)

Puhu vaan ihan omasta puolestas :)
Eikö tätä pitäis kysyä niiltä miehiltä, jotka p***apäiksi muuttuu? :attn:
Miksi edes vaivautuvat tekemään lapsia näiden naisten kanssa, jos eivät oikeesti olekaan ihania ja välkkyjä naisia?

Kerran kävi noin, tilannetta ei kannata nyt kärjistää yhtään enempää. Raskaus ja lapsen syntymä on melkoinen muutos miehellekin, monenlaisia ajatuksia varmasti pyörii hänelläkin mielessä. Ole miestä fiksumpi ja lopeta riita, älä jatka sitä enää kun mies tulee töistä. Tee vaikka jotain hyvää ruokaa, ja ole niinkuin mitään ei olis tapahtunut. Kyllä varmaan tuli jo miehelle selväksi eilen illalla, ettet hyväksynyt sitä että tuli myöhässä ilmoittamatta.

Aikuisten oikeasti monesta ihan turhasta riidasta tulee sellainen Erotaanko? taistelu, kun kumpikin haluaa sanoa viimeisen sanan. Onko sillä lopulta väliä kumpi oli oikeassa jos saatte asian sovittua, ja ymmärrätte toistenne näkökulmaa edes vähän?

Se kannattaisi miehelle kertoa että erolla uhkaaminen loukkaa, että sitä ei kannata tehdä jos ei ole asiasta tosissaan. Minusta muutenkin eroaminen on asia joka pitäisi kyetä päättämään muuten kuin riitatilanteessa itsessään. Ja luulen että tuo mitä hän aamulla sanoi eroamisesta, oli vain ärsytystä siitä että nukkui yön sohvalla, tiesi tehneensä väärin ja on kenties vielä vähän krapulassa eli muutenkin morkkis.

Kynnysmatoksiko pitäisi naisen aina alistua? Vaikka toinen miten törppöilee, niin aina pitää olla sovintopihvit pöydässä ja hymistellä että "ei se mitään, täähän nyt oli vaan tällainen mun omien hormonihuurujen kehittämä turhanpäiväinen riita"

No ei se siitä paremmaksi ainakaan sillä muutu että huutaa ja nalkuttaa. Joko aloite tulee mieheltä itseltään muutokseen tai sitten sitä ei tule ollenkaan. Ja varmasti ei halua muuttaa käyttäytymistään jos vastaanotto on tuollainen. Sama pätisi myös toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja okei:
suurin osa teistä puolustaa miestä. Olisipa kiva tietää miten reagoisitte jos teidän elämässä olis tollanen keskenkasvuinen mies. Hoh hoijaa...

Nyt taitaa ihan joku muu kuin tuo mies olla keskenkasvuinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Miksi edes vaivautuvat tekemään lapsia näiden naisten kanssa, jos eivät oikeesti olekaan ihania ja välkkyjä naisia?

Niin ja tää mies on nyt se niin ihana, fiksu ja välkky,eiks niin? ;D ei juma teijän kanssa...

suurin osa teistä puolustaa miestä. Olisipa kiva tietää miten reagoisitte jos teidän elämässä olis tollanen keskenkasvuinen mies. Hoh hoijaa...

Ja nainen41v puolustelee tässä samalla omaa miestään ja hänen käytöstään?

Sanoinko jossain kohdalla että kysessä oli turhanpäiväinen riita? Yritin sanoa ettei tilannetta kannata kärjistää yhtään enempää sillä että lähtee jonnekin pois ja odottaa sitten mieheltä anteeksipyyntöä. Sen sovinnoneleen voi tehdä myös itse, ilman että menettää kasvojaan. Se tässä just onkin vaikeaa, olla se joka alkaa rakentaa sovintoa riidan jälkeen. Pidän sitä osapuolta fiksumpana, kuin sitä joka jättään lapun että "suksin sitten vittuun" - ja jatkaa riitaa uudelle tasolle.

Nyt tästä tilanteesta mikä nyt on on paljon helpompi tehdä sovinto ja korjata tilannetta jatkossa kuin niin että AP on pari päivää jossain mököttämässä ja odottaa miehen saapuvan ruusupuskan kanssa anteeksipyyntöineen. Niin voi tapahtua, mutta voi myös olla että ei käy.

Alkuperäinen kirjoittaja hahhhaaaa!!!!:

Niin ja tää mies on nyt se niin ihana, fiksu ja välkky,eiks niin? ;D ei juma teijän kanssa...

Vakka on kantensa valinnut.

Kynnysmatoksiko pitäisi naisen aina alistua? Vaikka toinen miten törppöilee, niin aina pitää olla sovintopihvit pöydässä ja hymistellä että "ei se mitään, täähän nyt oli vaan tällainen mun omien hormonihuurujen kehittämä turhanpäiväinen riita"

peesaan tätä, ei kai nyt jumalauta mitään sovintopihevjä oo tulossa jos mies käskee painuu vittuun. ei todellakaan. sekin kertoo jo että onpa rakastava mies.

Ja nainen41v puolustelee tässä samalla omaa miestään ja hänen käytöstään?

ilmeisesti

Sanoinko jossain kohdalla että kysessä oli turhanpäiväinen riita? Yritin sanoa ettei tilannetta kannata kärjistää yhtään enempää sillä että lähtee jonnekin pois ja odottaa sitten mieheltä anteeksipyyntöä. Sen sovinnoneleen voi tehdä myös itse, ilman että menettää kasvojaan. Se tässä just onkin vaikeaa, olla se joka alkaa rakentaa sovintoa riidan jälkeen. Pidän sitä osapuolta fiksumpana, kuin sitä joka jättään lapun että "suksin sitten vittuun" - ja jatkaa riitaa uudelle tasolle.

Nyt tästä tilanteesta mikä nyt on on paljon helpompi tehdä sovinto ja korjata tilannetta jatkossa kuin niin että AP on pari päivää jossain mököttämässä ja odottaa miehen saapuvan ruusupuskan kanssa anteeksipyyntöineen. Niin voi tapahtua, mutta voi myös olla että ei käy.

Peesaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hahhhaaaa!!!!:

Vakka on kantensa valinnut.

juu-u...;D

Mä käytän samaa taktiikka naapuriin, joka on jostain syystä tunkenut herneenpalon nenään eikä suostu tervehtimään. Ihan tahallani moikkaan ystävällisesti, ja sitten sadistisesti naureskelen mielessäni kun tiedän että hän ei voi tai ei halua vastata tervehdykseen. Tämä on siis vain hänen ongelmansa ei minun. Nyt naapurin isäntä on jo alkanut vastaamaan tervehdykseen kun vaimonsa ei ole mukana. Eli käytöstapakoulutus auttaa :)

Miks jatkaa riitaa riidalla? Täytyykö jotenkin alleviivata sitä että on itse oikeassa?

Mä käytän samaa taktiikka naapuriin, joka on jostain syystä tunkenut herneenpalon nenään eikä suostu tervehtimään. Ihan tahallani moikkaan ystävällisesti, ja sitten sadistisesti naureskelen mielessäni kun tiedän että hän ei voi tai ei halua vastata tervehdykseen. Tämä on siis vain hänen ongelmansa ei minun. Nyt naapurin isäntä on jo alkanut vastaamaan tervehdykseen kun vaimonsa ei ole mukana. Eli käytöstapakoulutus auttaa :)

Miks jatkaa riitaa riidalla? Täytyykö jotenkin alleviivata sitä että on itse oikeassa?

Ei tarvitse jatkaa riitaa riidalla, mutta anteeksiantamisen ja kynnysmatoksi alistumisen välinen raja täytyy vetää. Jos oli kyse yhdestä kerrasta, niin sovitaan riita, annetaan anteeksi ja jatketaan elämää. Jos tällaiset tempaukset ovat jatkuvasti osa elämää, niin kyllä raja tulee vastaan. Ei naisenkaan tarvitse mitä tahansa sietää ja antaa aina automaattisesti anteeksi.

Niin mutta Ap sanoi mun mielestä aloitusviestissä että tällaista ei oo ollut aiemmin ja mies ei edes ollut kovin humalassa. Kyllähän tilanne on ihan eri jos jatkuvasti näin tapahtuu kuin että jos tapahtuu kerran... Mun mielestäni se ei ole silloin sellainen paikka että pitäis kassit pakata mielenosoituksellisesti ja lähteä muualle mököttämään, koska on niin kovin loukattu. Tottakai mies teki väärin mutta vähän mielestäni suhteellisuutta peliin.

Ei ollu kovin kännissä, tuli vain muutaman tunnin myöhässä ja ymmärtääkseni ei ole olllut missään kuksimassa jonkun vieraan naisen kanssa niinkuin tältä palstalta usein saa lukea. Nainen saa olla kyllä tästä tempauksesta vihainen mutta mun mielestä riidan lopettaminen olis siitä huolimatta älykäs teko, jos nyt sitten sattuu rakastamaan sitä "paskapäätä" ja haluaa jatkaa elämää hänen kanssaan.

Jos ei halua, niin sitten tietysti kaikki marttyyriarsenaali käyttöön, ja revanssi kaikista aiemmistakin riidoista samalla kertaa.

Jos toista tosissaan rakastaa tai edes vähäsen arvostaa ja kunnioittaa, niin ei käyttäydy toista kohtaan kuin keskenkasvuinen idiootti ja k-pää! Ei muuten kuulosta ap:n mieheltä.

Jos lainaat mun sanoja, niin kannattais miettiä, mihin yhteyteen niitä laitat. Tuo yksittäinen tapaus ei todellakaan oikeuta sanomaan ihmisestä "keskenkasvuinen idiootti ja k-pää". Ja itseasiassa ei mikään oikeuta. Hyvä teidän on haukkua ihmisiä, ketä ette oikeesti koskaan tavanneet ja kenestä tiedätte vain sen perusteella, mitä hänen vaimonsa on suutuspäissään hänestä sanonut. Aikuinen ihminen on vapaa liikkumaan ja tekemään omia juttuja, eikä kukaan toinen aikuinen ihminen (jos ei ole halvaantunut tai muuten vammainen) ei tarvitse toista sinne vierelleen 24/7 eikä voi sitä keneltäkään vaatiakaan. Vaikka olenkin nainen, niin ymmärrän täysin miehiä, joiden mielestä tuo on jo yliampumista. Enkä suostuis sellaiseen suhteeseen, jossa mua pidettäisiin väkisin kotona, jos haluaisin viettää vapaa-aikaani joskus muuallakin omien kavereideni kanssa. Ja kyllä mä ittekin tykkään käydä välillä ulkona, enkä ole tilivelvollinen omallekaan miehelle jokaisesta askeleestani, enkä häneltäkään mietään tilityksiä vaadi. Toinen elää omaa elämäänsä ja se on vain hyvä näin. Ei tulis mieleenkään tukehduttaa toista suhteessa antamatta tehdä omia asioita ja antamatta tilaa toiselle. Enkä todellakaan näe mitään merkkejä siitä, että ap:n mies "keskenkasvuinen idiootti ja k-pää", koska mielestäni JOKAIKINEN ihminen tarvitsee sitä omaa tilaa ja vapautta eikä kukaan ole tilitysvelvollinen kellekään paitsi tietysti lapset omille vanhemmilleen..

Jokin tässä yhteiskunnassa mättää, kun näköjään vähintäänkin joka toinen on sitä mieltä, että aikuisen ihmisen täytyy tilittää toiselle kaikki tekemisensä ja anoa joka asiaan puolisolta lupaa.. Ja se on surullista. :(

Yhteistyössä