V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja paskaäijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paska äijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paska äijä:no toi tilannehan ei tosta muutu. toi että mies menee dokaamaan ja ei huomio naistaan joka varsinkin on raskaana niin on sellanen juttu että miestä ei ilmeisesti kiinnosta koko homma. Mulla oli mies just tommonen paskapää ja kun vauva synty niin ei sitä paljon kotona näkyny ja dokasi kun mikäkin.mä olin sitten se joka nosti kytkintä,ei tollasta jaksanu katsoa. Tuntu kun olis ollu toinen lapsi siinä,niin lapsellinen oli tuo aikuinen mies. Nyt menee paljon paremmin, ei lapsikaan nää isänsä juopottelua ja äitinsä sortamista. Takasin oli tulossa mutta mun puolesta painukoon hevon kuuseen.
Teit paskapään kanssa lapsen![]()
Niin tein ikävä kyllä, jotkut miehet muuttuu näköjään paskiaisiksi jossain vaiheessa. On tosi vaikea luoda uusia suhteita tuollasen jälkeen...
Sitä olen ihmetellyt miksi ne niin ihkut miehet muuttuvat paskapäiksi vasta sitten kun ovat kimpassa plussan aina niin ihanien ja välkkyjen mammojen kanssa. Osaisitko sinä selittää tätä ilmiötä minulle?
No sehän ei oo yhteydessä meihin plussan ihaniin ja välkkyihin mammoihin,sattuuhan sitä muissakin piireissäselkeesti miehelle toi muutos on niin vaikea. Itse kyllä pystytään se lapsi alulle panemaan mutta kun emäntä alkaa muuttumaan niin halut häviää ja haetaan seuraa muualta,vaikka kotona olis ihminen just sitä läheisyyttä odottamassa. Sille sitä ei kyllä anneta. Sit kännissä hävitetään vähän estoja ja ollaan niin olevinaan sinkkkuja et voidaan mennä ja tulla miten halutaan. Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt?
No esim sinua on minun ja muiden erittäin vaikea ymmärtää, ja se kertoo enemmän sinusta kuin meistä muista =)