E
"ellunkana"
Vieras
Mä olen jonkun aikaa tapaillut tuota yhtä miestä. Se on ihan mukava, ihan fiksu ja ihan kivan näköinenkin, seksikin ihan kivaa. Mut muuten ukko on laiska ja sotkuinen vätys. Ei osaa tehdä mitään jollei useamman kerran pyydä tai töni vähän liikkeelle. Jumiutuu aina luokseni enkä oikein tiedä miten sais sen ulos. En jaksais sitä katsella viikonloppua pitempään. Mieluummin muutaman tunnin päivässä. Alussa oleskeltiin enemmän hänen luonaan ja sieltä oli helppo tähteä kun alkoi tympiin. Mut kun siellä on niin sottaista en jaksa enää olla siellä. Tarvitsen myös paljon omaa aikaa, enkä haluaisi enää ketään asumaan luokseni, mutta mies ilmeisesti haluaisi muuttaa yhteenkin. Suurin syy olisi vaan, että joku muu hoitaisi huusholliasiat hänen puolestaan. "Sun luona on nii kiva olla kun siellä on aina siistiä ja syötävää!" Just.
Tämä on hyvä mies ja haluaisin jatkaa hänen kanssaan, mutta että asuisimme erillämme. Joillakin sellainen onnistuu, mutta miten selittäisin tämän hänelle ettei hän käsitä väärin ja suutu. Mulla alkaa loppumaan tekosyyt et saan sen ulos kodistani välillä, enkä viitsisi valehdellakaan aina... Ehdotuksia
Tämä on hyvä mies ja haluaisin jatkaa hänen kanssaan, mutta että asuisimme erillämme. Joillakin sellainen onnistuu, mutta miten selittäisin tämän hänelle ettei hän käsitä väärin ja suutu. Mulla alkaa loppumaan tekosyyt et saan sen ulos kodistani välillä, enkä viitsisi valehdellakaan aina... Ehdotuksia