Mies ulos mun kotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ellunkana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ellunkana"

Vieras
Mä olen jonkun aikaa tapaillut tuota yhtä miestä. Se on ihan mukava, ihan fiksu ja ihan kivan näköinenkin, seksikin ihan kivaa. Mut muuten ukko on laiska ja sotkuinen vätys. Ei osaa tehdä mitään jollei useamman kerran pyydä tai töni vähän liikkeelle. Jumiutuu aina luokseni enkä oikein tiedä miten sais sen ulos. En jaksais sitä katsella viikonloppua pitempään. Mieluummin muutaman tunnin päivässä. Alussa oleskeltiin enemmän hänen luonaan ja sieltä oli helppo tähteä kun alkoi tympiin. Mut kun siellä on niin sottaista en jaksa enää olla siellä. Tarvitsen myös paljon omaa aikaa, enkä haluaisi enää ketään asumaan luokseni, mutta mies ilmeisesti haluaisi muuttaa yhteenkin. Suurin syy olisi vaan, että joku muu hoitaisi huusholliasiat hänen puolestaan. "Sun luona on nii kiva olla kun siellä on aina siistiä ja syötävää!" Just.

Tämä on hyvä mies ja haluaisin jatkaa hänen kanssaan, mutta että asuisimme erillämme. Joillakin sellainen onnistuu, mutta miten selittäisin tämän hänelle ettei hän käsitä väärin ja suutu. Mulla alkaa loppumaan tekosyyt et saan sen ulos kodistani välillä, enkä viitsisi valehdellakaan aina... Ehdotuksia :(

Sanot suoraan mistä kenkä puristaa eli laiskuus, sottaisuus , ei osallistu kotitöihin (oletan) .
Jos mies haluaa todella olla kanssasi niin muuttaa tapansa. Jos ei niin paras heittää suoraan pellolle.

• Tykkää
Reactions: Madrigal
Kuulostaa minun eksältäni.
Älä valehtele, siitä ei ole pitemmän päälle hyötyä. Sanot sille suoraan, että haluat elää itsenäisesti ja tarvitset myös omaa aikaa, ja jos hänen mielestäään on kivaa kun on siistiä, niin samoin on sinun mielestäsi. Että olisi kiva jos mies joskus siivoaisi kun olet tulossa kylään. Jos suuttuu, niin itsehän siinä häviää.

Mies kyllä siivoaa kun kovasti pyytää, mutta on vaan niiin aloitekyvytön ja laiska. Syytän hänen äitiään ja ex-vaimoa, antoivat periksi. Nuorempana tuo ei olisi niin häirinnyt, mutta kun nyt asun pitkästä aikaa omillani, haluan nauttia siitä kun saan tehdä mitä haluan ja kotini näyttää siltä kun haluan sen näyttävän... Oikeastaan se sotkuisuuskaan ei niin paina kuin se, että haluan asua nyt yksin.
Pitänee vain rohkaistua ja ottaa asia puheeksi: asutaan erillään ja pidetään oikein hyvää suhde, tai annetaan olla ja erotaan ystävinä. En haluaisi erota kun tuo muuten on aika hyvä mies...

Mä siivosin miehen kämpän ja heitin sieltä kaikki vanhat jutut pois sekä järjestelin sen uuteen uskoon niin pystyin hengailemaan siellä ja lähteä kotiin kun huvitti :D (ei siis ole mikään sika, mutta pitkään asuttua yksin oli vähän kerännyt tavaraa ympäriinsä..)

Yhteistyössä