Mies vaihdatti renkaat vaan omaan autoonsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuspäänvaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuspäänvaimo

Vieras
Täällä tuli lunta ja on tosi liukas. Mies lähti vaihdattaan renkaat omaan autoonsa ja mä jäin lasten kans kotiin. Se tuli äsken ja totes et siellä on tosi liukas. Just. Kun pitää aamulla töihin ja matkaa on 30km. En mä ees tiedä mihin se on mun talvirenkaat laittanu. Kyllä mä ne löydän ja saan vielä vaihdettua. Ehkä. Mutta nyt saa mies itte pestä pyykkinsä.

Tuo on sit just sitä mitä mä en voi ymmärtää.....
Meilläkin lähipiirissä mies vaihtaa ite omaan autoonsa ja vaimo käy liikkeessä vaihdattamassa.....

Meillä mies vaihtoi kumpaankin autoon. Minä kuljetan lapsia, joten ei koskaan jättäisi vaihtamatta autooni lasten ja minun turvallisuuden takia!!!millaisia on miehet jotka eivät ajattele puolisonsa ja lastensa turvallisuutta.

Hienoa toimintaa. Tuohan olis sama asia, kun että ostettaisiin omat ruoat jääkaappiin ja asuttaisiin muutenkin kuin kämppikset. En ymmärrä, enkä kattelis tommosta ollenkaan.

Oliskos mies hinannut sun autoa omansa perässä vai miten asian ajattelit? Olisit sanonut että katsoo kersoja sen aikaa kun ajat itse liikkeeseen. Samalla lailla se "henkensä vaaransi" kun lähti oman autonsa renkaita vaihdattamaan.

Sen siitä saa kun ottaa maalaisen sovinistimiehen. Jos asuisitte etelän kaupungeissa niin kesärenkailla voisi vielä ajaa ja renkaanvaihtopaikat on niin lähellä että voi vaikka itse ajaa.

Outoa. Meillä mies vaihtoi tänään molempiin autoihin talvirenkaat. Yleensä jos vaihtaa vaan toiseen, ni sanoo mulle että mene sä sillä töihin.

Miten kukaan muuten ei tunnu vaihtavan enää itse renkaita? Olen mäkin niitä vaihdellut, eikä se nyt niin hankalaa ole.

[QUOTE="vieras";27403463]Eipä se kahta autoakaan oikeen voi yhtä aikaa ajaa renkaanvaihtoon. Kysyitkö hoitaisiko sunkin auton renkaanvaihdon vai oletitko että niin tapahtuu?[/QUOTE]

Niinpä. Etkö voi viedä autoa itse?

Heh, mä oonkin aikaisemmassa ketjussa kysyny kaikesta eroamiseen liittyvästä ja moni on sitä mieltä, et kannattaa vaan yrittää. Mies vie aamulla lapset joten vaan mä hoidan liukastella. Oon sille sanonu et haluan varmaan erota ja siitä tää varmaan johtuu. No eipä paljon tunteet yötä kohtaan lämmenny...

[QUOTE="vieras";27403477]On sulla huono mies, kun ei kahta autoa saa ajettua samaan aikaan :([/QUOTE]

se on ne yleensä vaihtanut tai vaihdattanu omansa jälkeen.. Nyt oli niin täyttä ettei enää tänään ehtiny. Ja te jotka meinaatte et naisen pitää tehä kaikki niin kai se koskee sit miestäki eli peskööt ote pyykkinsä ja tehköön ruokansa.

[QUOTE="Jjj";27403476]Millasia on naiset jotka mielummin roikkuu palstalla valittamassa miehestään, sen sijaan että vaihtaisi OMAAN autoonsa renkaat?[/QUOTE]

kerro meille avuttomille miten? Mihin se tunkki... se voi puhkasta väärin asetettuna pohjan.

Jos nää kaikki tietävät ei auta kun niin oma hyväsiä niin googleta auton renkaan vaihto! Löytyy! Ei tarvita apuja! en kyllä autas sinuakaan!

[QUOTE="vieras";27403505]siis oikeestikko jonkun mies ei osaa itse vaihtaa renkaita autoon että joutuu sen viedä oikein jonnekkin huoltamoon renkaiden vaihtoon? :D[/QUOTE]

Jos vaihtoehtona on 10 minuutin katselu kun toiset vaihtaa näppärästi kunnon työkaluilla renkaat kuin se että varaisi aikaa 2 tuntia pakkasessa ja likaisella käsillä, kumman valitset?

[QUOTE="vieras";27403505]siis oikeestikko jonkun mies ei osaa itse vaihtaa renkaita autoon että joutuu sen viedä oikein jonnekkin huoltamoon renkaiden vaihtoon? :D[/QUOTE]

hinta ei niin kova ole että ite viittisi sotkea käsiänsä.

• Tykkää
Reactions: marskuukkeli
[QUOTE="vieras";27403513]Jos vaihtoehtona on 10 minuutin katselu kun toiset vaihtaa näppärästi kunnon työkaluilla renkaat kuin se että varaisi aikaa 2 tuntia pakkasessa ja likaisella käsillä, kumman valitset?[/QUOTE]

tuohan tarkoittaa sitä että ukko ei sitä oikein hallitse ja just sitä tuossa kysyin että eikö jonkun mies sitä oikeasti osaa tehdä :D ei omallani siihen kauaa aikaa mene

juurikin näin! Ap, laita hanskat kätees ja vaihda itse autoosi renkaat, tietääpähän tomppeli ukkoskin sen jälkeen kenellä teidän talossa on ne pallit...

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
[QUOTE="vieras";27403523]juurikin näin! Ap, laita hanskat kätees ja vaihda itse autoosi renkaat, tietääpähän tomppeli ukkoskin sen jälkeen kenellä teidän talossa on ne pallit...[/QUOTE]

Tänks, juuri näin teen. Ilmotin jo töihin, et meen vähä myöhäs ja se sopii. Eli huomenna vaihdan elää kertaa elämässäni renkaat ote. Osaan mä sahata moottorisahallaki, kyl mä tänki handlaan ;)

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel

Yhteistyössä