V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:+ itse asiassa ei siinä kyllä minua tai sinuakaan ajatella vaan miehen "mukavuus-sektoria". Olen oman miehen kanssa tästä vuosia vääntänyt, tuloksetta. Ei ole oikein tasa-arvoinen suhde ei jos toinen on kuin avoin kirja ja toinen kokee halua pimittää suuren osan asioistaan. Vallankäyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:baari-illan kulku vai pankkitilin saldo?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:+ itse asiassa ei siinä kyllä minua tai sinuakaan ajatella vaan miehen "mukavuus-sektoria". Olen oman miehen kanssa tästä vuosia vääntänyt, tuloksetta. Ei ole oikein tasa-arvoinen suhde ei jos toinen on kuin avoin kirja ja toinen kokee halua pimittää suuren osan asioistaan. Vallankäyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen ihan varma, että kerran tähn jo vastasin, mutta eipä näy...
No, tuo miellyttämisen tarve on kuitenkin jo lapsuudessa opittua/opetettua ja miehesi uskoo vakaasti tekevänsä oikein, kun tekee niinkuin sinä haluat ja lähtee suorastaan "jos en tiedä, niin arvaan" linjalle ja salailu kuuluu toki asiaan, samoin kun valkoiset valheet.
Kuulostaa siis läheisriippuvuudelta ja siitä ei pääse irti, ennen kun tajuaa, että ei, se ei todellakaan ole läheisten elämän siloittelua vaan sen vaikeuttamista, kun läheiset joutuu kokoajan miettimään, miten asiat on oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei mies kauhean riippuvaiselta vaikuta, tiedän, koska minulla on ollut eräs tällainen suhde. Ihan tasapainoisen oloinen muuten.