Mies vedätti mua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi kettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi kettu

Vieras
Laitoin nettiin ilmoituksen ihan tosimielellä. Minulle vastasi mies jonka kanssa kirjoittelimme pari viikkoa kunnes tapasimme. Hän oli ihana, kunnioittava, odotti minua kunnes suhteemme syveni. Olin rakastunut, suunnittelin pilvilinnoissa jo häitämme ja olin onnellinen että löysin miehen joka haluaa pitää minusta huolen ja arvostaa. Ne viestit mitä hän lähetteli minulle oli jotain niin romanttista mitä en ole ennen kokenut.

Mutta sitten hän ilmoitti minulle ihan puskista että sai työpaikan ulkomailta ja lähtee sinne ensi viikolla. Kiitti seurasta, kehaisi että olin mukavaa ajanvietettä.
Että näin :(

Olen itkenyt eilisillasta asti. Halusin vaan jakaa tän jonkun kanssa. En pysty puhumaan edes ystävilleni tästä.

Voi sinua raukkaa :( Voin kuvitella, miten kamalaa tuollainen on. Ihan ihmishirviö. Sinun onni kuitenkin, ettet enempää sotkeutunut tuollaiseen mieheen. Älä ota takaisin, jos tulee katumapäälle, nyt kun tiedät miehen todellisen luonteen.

Voi sinua raukkaa :( Voin kuvitella, miten kamalaa tuollainen on. Ihan ihmishirviö. Sinun onni kuitenkin, ettet enempää sotkeutunut tuollaiseen mieheen. Älä ota takaisin, jos tulee katumapäälle, nyt kun tiedät miehen todellisen luonteen.

Eli kun on vähän sutinaa jonkun kanssa niin pitää heti sitoutua tähän ja unohtaa kaikki muu? Muista että häät ja pilvilinnat olivat ap:n päässä. Eivät todellisessa elämässä.

Kiitos sinulle joka otti osaa. En ole vuosikymmeneen rakastunut näin paljon.
Päätön: tietysti hän saa valita loppuelämänsä suunnan, olisin vain toivonut että hän olisi sanonut minulle ettei ole vakavissaan ja etsii työpaikkaa muualta. Hän itse otti avioliitonkin puheeksi.
Itse olin vakavissani ja ilmoituksessanikin sanoin että en etsi yhden yön seuraa tai pelkkää panoseuraa. Siksi tämä tuntuu niin pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30422609:
olisko pitäny jättää työpaikka ottamatta ? :O

Kyllä se ukko tiesi ulkomaille lähdöstä jo vehdatessaan ap:n kanssa. Ap:lle sanoisin, että AINA on niin, ettei voi tietää kestääkö suhde päivän, viikon, vain 60 vuotta. Sen takia monelle onkin vaikean heittäyä täysillä suhteeseen ja siihen tunnemyllerrykseen.

Höpönhöpö se mitää työpaikkaa oo saanut.

Hei, koita päästä murheesta yli ja ympäri.
Mieti, että olipas hemmetin mukavaa aikaa! Sait kokea hyvän miehen seuraa, sait nauttia hänen hemmottelustaan ja karismastaan, tunsit olevasi elossa

Sydän on sitä varten että sitä käytetään!

...Mieti jo mitä sanot kun näät sen ens viikonloppuna baarissa! Kehaise, että No aikasa kutakin!

Ja sitten vaan odotellaan mistä Se Oikea tulee vastaan :) nauti ajasta ennen sitä!

[QUOTE="vvvv";30422662]
Ja sitten vaan odotellaan mistä Se Oikea tulee vastaan :) nauti ajasta ennen sitä![/QUOTE]

Tuo "Se Oikea" -myytti on kyllä suurinta paskanjauhamista mitä maa päällään nykyaikana kantaa. Jos jollekulle käy oikein inhimillisesti katsottuna hyvä säkä, niin se löytää ok-tyypin, joka voi käydä hakemassa kaupasta safkat jos henkilö itse on kipeänä. Mutta suurimman osan kohdalla sekin olisi jo liian pehmoa, sitä vartenhan ihmisellä on vastustuskyky ettei tarvitse toisten apua. Ja rengasliikkeet. Ja kyllähän sitä nainenkin Ikeasta huonekalut itse kantaa, on se nyt ihme nössöilyä jos ei yksin selviä. Perkele. Sitten kun on mummonmökissä kantamassa pihakaivosta vettä ja potkaisee moniulotteisesti tyhjää niin eiköhän se jo piisaakin.

No Sitä Oikeaa odottelessa :) Vaikka olisikin vain pelkkä myytti. Ja kyllä, onnistuu kaikki ihan ilman miestäkin. Haluaisin vain jonkun jonka vierellä voisin olla ja hän olisi minun vierelläni. On hyvä että tuli todistettua itselleen että osaa rakastua, mutta olisin toivonut sitä Happy Endingiä.
Tapasimme kyllä, monta kertaa livenä. Suhteemme kesti kahdeksan kuukautta. Pari kuukautta sitten mies alkoi puhumaan avioliitosta. Sanoi että olen nainen jota on aina halunnut. Ja minä halusin hänet. Halusin hänet vierelleni niin hyvässä kuin pahassa. Hän sanoi rakastuneensa minuun ensi silmäyksellä.
Voi olla että rakastuin vain unelmaan. Mutta kuitenkin tämä tuntuu pahalle.

No, kiitos tämän lukeneille ja kommentoijille. Taidan lähteä nukkumaan. Hyvää yötä.

Yhteistyössä