mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiapk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miiapk

Jäsen
17.12.2009
165
0
16
mun pitäs aloittaa työt maaliskun alussa.mies jää kotiin hoitamaan lasta, jonka kanssa on olut max.2h putkeen.jotenkin epäilyttää. miestä en pahemmin rakasta vaan olen lapsen takia, koska menetti juuri luottotietonsa toistamiseen,ei huomioi,valittaa kokajan ym.antakaa potku perseelle että osaan lähteä pois! on vaan niin hankalaa!!

Jos sen sais taottua ihmisten päähän, että lapsi ei todellakaan voi hyvin jos lapsi on se riippukivi joka suhteen pitää kasassa.

-Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää :/

Tavallaan todella surullista, jos asiat ovat tuossa pisteessä, ja elämänhallinta tyystin hukassa :/
Asiat järjestyvät kyllä, pakon edessä ei ole pakko toisen kanssa olla ja elää.

Et joudu heidän syyniiinsä. He auttavat sinua a) asuntoasiassa ja b) lapsen hoitopaikka asiassa. He laskevat, mitä tukia saat kun lähdet lapsesi kanssa pois ja ymmärtävät kun kerrot syyn.

Alkuperäinen kirjoittaja tii84:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tavallaan todella surullista, jos asiat ovat tuossa pisteessä, ja elämänhallinta tyystin hukassa :/

kun lapsenhoidossa ei ole ongelmaa,niin mietin, että otetaanko mut syyniin jos menen..? mistä saan asunnon?tottakai vanhempieni luokse pääsisisn,muta en haluaisi mennä..

No voi olla että sossut auttaa sua asunnon saamisessa mut tuskinpa sä mihinkään syyniin joudut :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

kun lapsenhoidossa ei ole ongelmaa,niin mietin, että otetaanko mut syyniin jos menen..? mistä saan asunnon?tottakai vanhempieni luokse pääsisisn,muta en haluaisi mennä..

Ei sinua kukaan syynää! Sossu varmasti auttaa asunnon saamisessa, ja toimeentuloasioissa muutenkin.

Ei voi tehdä hankalaksi lähtöäsi, mutta loppuelämäsi voi tehdä todelliseksi helvetiksi.

Olen narsistisesta miehestä eronnut. Rohkaise mielesi ja marssi sossuun tai jo nyt turvakotiin lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ei voi tehdä hankalaksi lähtöäsi, mutta loppuelämäsi voi tehdä todelliseksi helvetiksi.

Olen narsistisesta miehestä eronnut. Rohkaise mielesi ja marssi sossuun tai jo nyt turvakotiin lapsen kanssa.

Turvakoti on tosiaan kans hyvä vaihtoehto! Ja yleensä turvakodista saa hyvin puhtia esim just uuteen asuntoon ja eroon.

En niinku oikee ymmärtäny. Mies on lasta hoitanu 2 tuntia kokoelämän aikanako?
Asunnon sä saat kyllä ku vaan haet! Jos kerta sulla ei oo luottotiedot menny ja kaupungilta saa luottotiedotonkin. Sossuun ottasin yhteyttä myös mitä muutkin neuvonu.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

Turvakoti on tosiaan kans hyvä vaihtoehto! Ja yleensä turvakodista saa hyvin puhtia esim just uuteen asuntoon ja eroon.

miten se toimii? eli siis jos menen turvakotiin ja pitäs alottaa työt niin mihin lapsi,vai jäänkö lapsen kanssa? tiedän et mies yrittää varmaan saada mut näyttämään huonolta vanhemmalta,mutta jos hoidan lapseni hyvin niin onko pelkoa?

No ei tietenkään ole, jos lapsi on hyvin hoidettu ja lapsen elinympäristö ok. Ja kyllä mä ainakin tiedän tapauksen jossa turvakodin henkilökunta on vahtinut äidin lasta äidin ollessa töissä, mutta se varmaankin riippuu ihan paikasta ja sitten töissä olevasta henkilökunnasta.

miten se toimii? eli siis jos menen turvakotiin ja pitäs alottaa työt niin mihin lapsi,vai jäänkö lapsen kanssa? tiedän et mies yrittää varmaan saada mut näyttämään huonolta vanhemmalta,mutta jos hoidan lapseni hyvin niin onko pelkoa?

No ei tietenkään ole, jos lapsi on hyvin hoidettu ja lapsen elinympäristö ok. Ja kyllä mä ainakin tiedän tapauksen jossa turvakodin henkilökunta on vahtinut äidin lasta äidin ollessa töissä, mutta se varmaankin riippuu ihan paikasta ja sitten töissä olevasta henkilökunnasta.

tietääkö kukkaan miten lapsen hoito menee jos turvakodissa tai mts.?

Eine turvakodin ihmiset vahdi sitä lasta jos käyt töissä. Päiväkodit/perhepäivähoito on sitä varten!

Alkuperäinen kirjoittaja viertas:
Mitä sä sekoilet?! Oletko kännissä?!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1650049#m19270145 Tän ap on alottanu ton

juu aloitin tuon? se oli eka mikä askarrutti ja nyt tämä? mitä sitten????

taidat ny kyl provoilla ja säätää[/quote

lapsieni kustannuksella ei tapana säädellä!

Ai nyt sulla on lapsia eikä vaan lapsi

tietääkö kukkaan miten lapsen hoito menee jos turvakodissa tai mts.?

Eine turvakodin ihmiset vahdi sitä lasta jos käyt töissä. Päiväkodit/perhepäivähoito on sitä varten!

Joo...? Missä ap sanoi luulevansa turvakodin hlökunnan sitä lasta kaitsevan? Ihmiset on kyllä täällä aika yksinkertaisia.

Ap, haet silloin varmaan ihan tavallisesti päivähoitopaikkaa lapselle. Voit myös tietenkin jäädä hoitovapaalle.

Kyllä turvakoti on paikka josta lasta ei muille anneta, ei sille miehellesi. Poliisi tekee lähestymiskiellon. Lasta ei saa päivähoidostakaan luovuttaa muille kuin sovituille ihmisille, ei siis tulle miehelle,

Pyytää autoa että voi ajaa sillä karkuun kohti auringonlaskua?

Soita/mene käymään sossuun ja laita asiat rullaamaan heti maanantaina. Edesvastuutonta tommoset ulosottojen salaamiset ja autovonkaamiset.........

en..tosissani olen!!!!!!!

no et oo. Mietippä miks. Ensin kysyt muuta ja sitten ootki jo eroomassa voi huoh

sis kysyin miten asia menee?????????oletko noin idiootti??????? en haluais vääntää langasta mut kait se on pakko..siis mies lomautettu jota en rakasta, hän narsisti,jota aina uskonu,paitsi viime aikoina, sain juuri kuulla 30 000e ulosotosta,jonka sain tietä roskista! en mieheltä! nyt pyytää autoa ym.ja suuttuu kun en suostu! siinä vähän taustoja!

No voi. Sä tiedät itte ettei tarvi mihinkään suostua

Yhteistyössä