miesnalkuttaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekevä

Vieras
Onko samanlaisia kokemuksia ? En tee avomieheni mielestä mitään oikein. Joka ikiseen tekemiseeni hän puuttuu ja työt täytyy tehdä hänen normiensa mukaan. Ja hän on aina oikeassa, miten ne tulee tehdä. Hän myös mielestään osaa kaiken. Esim. jos moppaan portaita, hän tulee neuvomaan, että ei noin. Pitää mopata vielä tuolta ja tuolta ja huuhdella... Pitää tehdä hänen mielestään kunnolla, mitä tekee. Mielestäni teen ihan tarpeeksi hyvin. Itsellä hänellä jää yleensä kaikki hommat puolitiehen.
Onko persoonallisuushäiriö, vai kokeeko olevansa niin täydellinen, että voi elää epätäydellisen naisen kanssa...
Ulkonäöstä heittelee, että voi kyllä sun pitää tuolle vatsalle tehdä jtkn. jne...

Onko hän myös mustasukkainen, väkivaltainen ja onko erittäin kilpailunhaluinen esim. jossain urheilulajissa tms? Saako raivareita odottamatta? Kyselen koska mulla on kokemusta tämänkaltaisesta tyypistä. Voin kertoa myöhemmin lisää.

Äkkipikainen on ja suuttuu ihan yllättäen. Vetää mykkäkoulua ja syyttää aina sitä toista osapuolta, eli
minua. En ole joutunut kokemaan vielä väkivaltaa (siis fyysistä). Urheilua on kyllä harrastanut nuorena.
Joutunut jättämään sen loukkaantumisen vuoksi.
Mustasukkaisuudesta en tiedä, kun ei näytä sitä.
Tekemisten suhteen on aina oikeassa, työpaikassaankin
hän vain osaa tehdä hommat oikein ja hyvin.

Onko hän käyttänyt hormoneita esim.painonnostoharrastukseen? Minkä ikäisiä olette?

Mulla oli mies joka muuttui nalkuttavaksi kun muutimme yhteen. Hän myös käytti hormoneita ja oli väkivaltainen. Oli erittäin kilpailunhaluinen ja hyvä urheilussa. Hänestä eroon pääseminen kesti 14 vuotta. Eronkin jälkeen hän vainosi. Kehui aina itseään, että kuinka joku nainen olisi tyytyväinen koska hän tekee niin paljon kotitöitä ja on niin hyvä.

Ihan sama, että kehuu itseään ja antaa ymmärtää, että vientiä löytyisi. Hormooneja ei käytä, eikä pahemmin alkoholia, kyse on jstkn muusta. Valehtelee myös jatkuvasti. Ikää miehellä on 38.

Otan osaa. Toiset ovat tuollaisia suorittajia. Yksi tapa tulla tuollaiseksi on aikuistua liian lapsena, siis oppii suoriutumaan ja tekemään kaikenlaisia asioita. Asia olisi ihan ok, mutta kun vaatii muiltakin samaa pilkunn...sta. Jokin järisyttävä kokemus hänelle voisi auttaa; siis alkaisi ymmärtämään ja laittamaan asioita eri tärkeysjärjestykseen. Ei sinulla ole ihmisarvoista elämää, jos moppaustakin seurataan takanasi. Anna moppi hänelle ja käske tehdä paremmin kuin osaa. Sano, että et jaksa , että KGB seuraa tekemisiäsi. Jos muutosta ei tule , niin uhkaa erolla ja sano että siten saat tehdä asiat niin kuin sinulle sopii. Kannattaa heittää kunnon pommi ja olla ehdoton, että moinen kyyläys on loputtava. Jos ero tulee, niin sitten tulee ja ei elämäsi voi ainakaan pahemmaksi mennä tuossa suhteessa.

Millainen lapsuudenkoti hänellä oli? Siis vanhemmat? Onko toinen vanhemmista kuollut kun hän oli aika nuori? Anteeksi kun kyselen näin paljon, mutta yritän päästä jyvälle mistä olisi kysymys.

Ajoin takaa sitä, että mun entiselläni oli ollut turvaton äitisuhde tai siis sellainen. että isä oli vahva ja vaativa ja äiti heikko, kiltti ja holhottava. Eli mies oli saanut kotoaan mallin miten kohdella naista ja naiseen ei voi luottaa. Eli kohteli minua samalla lailla kuin hänen isänsä oli kohdellut äitiään. Oli kova myös valehtelemaan vaikka hänen karkeutensa hämäsi ihmisiä siis luulivat, että rakastaa mua paljon kun on niin huolehtiva ja sanoo kaikki suoraan vaikka ei sanonutkaan. Toisiakin naisia oli paljon kuvassa vaikka en olisi uskonutkaan.

Ei nuo seikat kerro mitään.
Minun isä ja ex- mies ovat tuollaisia, ja niillä on molemmilla ollut kotona vahva äiti, joka huolehtii asioista.
Isä sanoo heillä yhden sanan viikossa, ja sekin on ""joo"".

Sen voin sanoa, että nalkuttava mies on hämmentävä kokemus.
Kokeilkaas joskus varsinkin ap, sellaista miestä, jolla ei kiinnosta hevonvitunkaan vertaa vaikka moppaisit vessanpönttövedellä lattiat.
On meinaan semmoinen vapaudu-vankilastakortti, että ei paremmasta väliä.
sen tajuaa lopullisesti vasta sitten, kun pääsee pois sieltä natsi-komennosta, että mikä pingottaminen on ollut arkipäiväisissä asioissa.
Eihän siinä voi kokoaikana kehittää mitään itselleen, kun pitää jäykistellä toisen mieliksi ja ajatella jokainen ottamansa askel kahta kautta.

Kyllä vain, asiasta saa ja pitää huomauttaa, mutta jos ja kun se menee ""sairaalloiseksi"" niin on huonompi homma, ja mitä tulee työn jälkeen, niin jos ja kun se sinulle kelpaa on sen parempi kelvara hänellekin

Minun mieheni on myös mahdoton nalkuttaja. Siivoan väärin tai väärässä järjestyksessä ja siivottuani hän aina kuulustelee, muistinko pyyhkiä taulujen päältä ja kirjahyllyn ja sitä ja tätä... Ruokaa laittaessani huomauttelee, miten mikin homma kannattaisi tehdä. Iltapesullakaan en osaa käydä oikein.

Tämä mies kyllä itsekin tekee kotihommia ja on muutenkin luonteeltaan äärimmäisen pikkutarkka. Ei ole väkivaltainen eikä takuulla vedä mitään mömmöjä.

Joskus olen hermostunut nalkutukseen ja kivahtanut takaisin, mutta hän aina loukkaantuu, että mitäs minä ärjyn, kun hän vain minun parhaakseni minua opettaa...

Huokaus!

Meillä siinä käy niin, että jos sanon, että tee itse, niin
mies vetää viikon mykkäkoulua tai uhkaa erolla. Tästä ei tule mitään, kun sinä olet tuollainen -lauseella.
Ehkä olen vaan ihan väärä ihminen sille. Olen kova tekemään ja touhuamaan, enkä mikään tuhnu, joten
on hirveen väärin, että tekemisiini puututaan koko ajan.
Ulkonäön suhteenkaan ei olisi sanomista. Olen hoikka ja huolehdin itsestäni. Tarkkailee jopa, miten olen lakannut kynnet, ilman muuta huolimattomasti. Tuntuu tosiaan, että on natsikokemennossa tai KGB:n tarkkailussa.

Et selvästikään nauti elämästäsi. Seuraavan kerran, kun jotakin yksinkertaista asiaa tullaan ratsaamaan, niin toista mitä hän sanoi ja jos tulee erouhkaus, niin sano, että erotaan sitten, koska et jaksa enää häntä. Ole erittäin luja ja määrätietoinen ja ole valmis toteuttamaan ero. Sinun elämäsi ei voi eron myötä huonommaksi muuttua.

Luulen, että mies pelästyy ja alkaa miettimään sanomisiaan, sinä sitten vain seuraat riittääkö se sinulle.

Yhteistyössä