Miestäni yritettiin eilen iskeä baarissa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iloinen pullukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iloinen pullukka

Vieras
Oltiin eilen baarissa siippani kanssa. Oli tosi kivaa pitkästä aikaa olla viihteellä.
Loppuillasta seisottiin siinä tiskin vieressä kun alkoi kuulua hitaat. Lähdin käymään veskissä ja kun tulin takaisin, mieheni vieressä seisoi nätti ja hoikka, helkkarin humalainen nainen. Menin iloisena moikkaamaan, kun luulin hänen olevan joku mieheni tuttu. Mutta... se nainen katsoi mua päästä varpaisiin ja sanoi miehelleni että sen ei tarvii tyytyä muhun, kun voi saada paremmankin näköisen naisen. Olin ihan äimänä ja purskahdin nauruun, kuten myös mieheni. Se nainen suuttui meille ja alkoi haukkua mua läskiksi (joo, mä oon ylipainoinen, mutta varmaan kuuluu sille) ja sit miestänikin että miten se voi olla mun kanssa, eikö sen itsetunto kestä kauniimpaa naista. Mieheni alkoi jo suuttua sille ja kehotti naista poistumaan muta tarvittiin portsari viemään se nainen ulos :D Ihan uskomatonta!
Mahtaa sitä hävettää kun selviydyttyään on tajunnut miten typerästi tuli käyttäydyttyä :)

Tuskin sen luonteinen ihminen osaa hävetä. Ei kukaan normaaliälyllä varustettu edes kännissä käyttäydy noin.
143977jqlgusoajo.gif

• Tykkää
Reactions: Holly&Ivy
Mun miestä yrittää iskeä niin naiset kuin miehetkin joka kerta kun ollaan ulkona. Tulevat kuiskuttelemaan, laittavat puhelinnumeroita taskuun jne. Ja kun sitten menen naistenvessaan, naiset tulevat haukkumaan minua ja miestäni, koska mieheni on kuulemma niiin itseään täynnä ja aina nokka pystyssä (käy siis usein samassa paikassa, ilman minuakin). Eräänkin kerran eräs katkeroitunut haahka tuli tilittämään, miten mieheni täytyy olla todella rikas, kun minä kauniina naisena viitsin katsella niin ylpeää ja itserakasta miestä :)

Selvennyksesi siis sanottakoon, että mieheni on raamikas, tummaihoinen mies, joka pukeutuu hyvin ja käyttäytyy aina korrektisti. Ei siis iske naisia baarista, ja sekös näitä tiettyjä eukkoja pännii. On oikeasti todella syvältä, että näillä miehillä on sen laatuinen seksisymbolin ja helpon nakin maine, että jos ei lähdetä jokaisen naisen mukaan, saadaan haukut päälle ja syytetään homoksi, impotentiksi tai itserakkaaksi. Huoh.

Mulle on käynyt usein samalla tavalla kuin aloittaneelle, eli naiset vertaavat itseään minuun ja esim. kyselevät muilta, kumpi meistä on paremman näköinen. Eli, miehen pitäisi siis hylätä vaimonsa kesken yhteisen illanvieton ja vaihtaa lennossa naista, jos joku parempi vaan tarttuu haaviin. Joillakin naisilla on niin vääristynyt kuva miehistä, ja samalla omasta arvostaan, että olisi kaikkien kannalta parempi, jos he eivät koskaan ketään saisi mukaansa.

Yhteistyössä