Miestäni yritettiin iskeä naamani edessä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terassille yhdet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sitä miettii, et mitä liikkuu hmisen päässä kun pitää varattua yrittää. Jotain näyttämisen haluahan se on. Näin sanoi yksi tuttu joka moista harrastaa ja mies lakkaa tasan tarkkaan kiinnostamasta, jos isku onnistuu...

Kyllä sitä miettii, et mitä liikkuu hmisen päässä kun pitää varattua yrittää. Jotain näyttämisen haluahan se on. Näin sanoi yksi tuttu joka moista harrastaa ja mies lakkaa tasan tarkkaan kiinnostamasta, jos isku onnistuu...

Juu näyttämisen halua,ja kai siitä jos onnistuu varatun pokaamaan saa sit nainen itselleen jotain.
Olen välillä miettinyt,että olisko yksi syy varattujen pokailuun se,ettei kaverit pääse ilkkumaan miehestä niin helpolla,kun onhan se jollekkin muullekkin kelvannut :D

Kerran kävi niin meillekkin, istuttiin kanssa lähikapakassa silloisen poikaystävän kanssa. Oltiin jotain 20 vuotiaita. Tuli vanhempi nainen siihen iskemään mun miestä, mies sanoi että ei kiitos ja näytti kihlasormusta. Nainen oli vain että eihän se mitään merkitse se sormus ja intti koko ajan että mun mies lähtisi hänen mukaansa, sanoi myös että hänellä on enemmän antaa kuin mulla. Oli siinä naurussa pitelemistä.

Tästä tulikin mieleen yks iskuyritys joka kohdistui muhun. Olin sillon baarissa töissä ja oma mies istui siinä tiskin toisella puolella. Pilkku tuli ja joku mies lähestyi ja rupesi kyselemään ja ehdottelemaan vaikka mitä. Mä menin ihan hämilleni ja mieheni vaan hihitteli siinä tiskillä :D

Samalainen kokemus täälläkin.
Bileissä teininä oltiin, eräs tyttö kovasti selitti itsestään seksuaalifaktoja pöydässä ja kaikki pyörittelivät silmiään. Mieheni viereen kokoajan istuutui ja yritti hivellä reittä.:D
Mies vaan jatkoi kieltämistä ja ilmoitti minun olevan hänen tyttöystävänsä, ei paljoa naista hetkauttanut.
Vasta kun viimein minä repesin ääneen nauramaan(muut perässä) hän tajusi lopettaa.

Yhteistyössä