Miestäni yritettiin iskeä naamani edessä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terassille yhdet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ahahaa :D Arvatkaa kuka oli laittanu miehelleni kaveripyynnön facebookissa? Mies just soitti töistä että ei oo totta.
On sillä ollu mielenkiinto naisella kohdallaan kun on jaksanut etunimen ja mieheni ammatin perusteella jäljittää :D :D En usko tätä enää itsekkään, kuolen nauruun ;D ;D

[QUOTE="mimi";24324176]Et oo tosissas?! :D Sano miehelle että ottaa sen kaveriksi ja kyylätkää sit sen profiilia : D[/QUOTE]

Mies oli jo hylänny sen kun pelkää et se on joku hullu stalkkeri :D
Siis mä niin repeilen täällä! Onkohan se nainen ihan terve...

Haha mitä toimintaa! :D Ei ole kyllä ihan fiksuimmasta päästä se nainen :D Pakkohan sillä on päässä olla vikaa, etsiä nyt facebookista varattu mies jonka kanssa vaihtoi vahingossa pari lausetta. Huh huh. Kohta se on teidän kotiovella pyytelemässä miestäsi ulos, kukkakimpun ja suklaarasian kanssa... En yllättyisi :D

Raukalla ei joko ole ihan kaikki ryynit kupissa tai sitten hän on vaan niin toivottoman ihastunut (ja hänellä ei ole kaikki ryynit kupissa). Toivottavasti neito nyt uskoo ja jättää miehesi rauhaan, kun ei saanut hyväksyntää fb-kaveriksi.

Mistä se nainen tiesi sun miehen ammatin ja etunimen?

Joillain on joko a) pokkaa aivan liikaa, tai b) järkeä tai arvostelukykyä ihan liian vähän. Periaatteessa nuo on kyllä yksi ja sama asia esim. tässä ap:n kertomassa tapauksessa.

Tuo nyt ei varmaan ollut piilokamerajuttu kun kerta kaveripyyntöä pukkasi, mutta tuli mieleen kun muutama vuosi sitten jouduin piilokameran "uhriksi", niin minulle sanottiin, että kuvattu pätkä voidaan näyttää jos "henkilö ei reagoi erityisemmin", muuten ei. Osa ihmisistä käveli siis tyynesti ohi kun jäin seurailemaan tilannetta. Itse säikähdin niin paljon (en nyt kerro minkätyyppinen se oli), että se kuvausten ohjaaja tai mikä lie hemmo kehui matskun maasta taivaisiin :D

Minusta olisi hauskaa, jos joku miestäni yrittäisi! Siis kivahan se on huomata, että markkina-arvo on vielä kohdillaan, vaikka oma valinta onkin jo tehty. Oma mieheni olisi tosin huomauttanut aloittajan tapauksessa naikkoselle jo istumapaikan vaihdosta, että tuo on vaimoni paikka.

Enempi suututtaisi, jos joku tulisi pokaamaan minua mieheni läsnäollessa. Ei minua muut kiinnosta, enkä katso hyvällä miestäni loukattavan. Hassua. :)

On minunkin miestä yritetty iskeä kun olen istunut vieressä.. Parhaat ovat olleet naisten ilmeet kun kesken keskustelun mies on antanut ohi mennen suukon mulle ja jatkanut keskustelua... :D kiusa se on pienikin kiusa. Kerran repesin totaalisesti kuin sillä välin kun olin noutamassa baaritiskiltä juomista, niin mies sai iskuyrityksen toiselta mieheltä!!! Tämä toinen mies tajusi tilanteen vasta sitten kun tulin pöytään ja oma mies kaappasi mut syliin istumaan.. :D

kerran mua tultiin iskemään ja sanoin ihan suoraan, että mies istuu vieressä. Ei ollut minkäänlaista vaikutusta. Lopuksi tämä mies uhkasi, että vaihtaa pankkia, jos en lähde treffeille hänen kanssaan (olin tuolloin pankissa kesätöissä ja siellä tätä miestä palvellut edellisellä viikolla).. :D

Yhteistyössä