Oon ihastunut toiseen mieheen, ajattelin antaa asian olla, mutta nyt mies otti yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rita

Vieras
Eli kirjoittelin tänne jokunen viikko sitten, että oon ihastunut (kahdeksan uskollisen avioliittovuoden jälkeen) toiseen mieheen. Ajattelin että tunne on yksipuolinen, mutta nyt mies otti yhteyttä ja teki tikusta asiaa ja loppuviikosta sitten nähdään. En siis tunne miestä paremmin (oli yhteinen työjuttu), ja kuvittelin etten häntä ikinä enää tule näkemäänkään, mutta toisin kävi.

Nyt on epätodellinen olo, ja perhosia vatsa täynnä. Tuskin juttu minnekään etenee, mutta silti toivon ja pelkään jotain tapahtuvan. On kyllä niin teini olo, ja olin jo täysin unohtanut miltä ihastuminen tuntuu. Mutta vaikka tuntuu hyvältä, niin tiedän, että tämä on niin väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja olet kyllä:
Olet kyllä hillitön huora, tiesitkös sitä.

Toivottavasti miehesi jättää sinut :)

No enpä nyt itseäni ihan huoraksi luokittele, saati sitten hillittömäksi huoraksi.

Ja jos jotain tapahtuisi toisen miehen kanssa, niin eiköhän meidän avioliitto olisi mun osaltakin jo loppuun nähty. Enpä vois sen jälkeen katsoa miestäni enää silmiin, saati olla yhdessä. Tunteet ne on vaan sellaisia, ettei niille oikein mitään voi. :)

Elämää tuo on, noita sattuu. Kannattaa kuiteskin etukäteen muistaa että joka ikisellä teolla on seuraukset. Vaikka et jäisi koskaan kiinni "sivusuhteesta" miehellesi, tulet ikuisesti kantamaan jäljet siitä omassa mielessäsi, valheesi seuraa sinua aina. Ihan kokemuksesta kerron että se ei ole helppoa... Itse petin exääni, ja loppujen lopuksi sitten päätin suhteemme koska en kyennyt elämään syyllisyyden tunteeni kanssa. Oli pettänyt ihmistä joka oli minulle hyvin läheinen ja tärkeä, itse syytökset oli todella rajua koettavaa. Exä ei koskaan saannut tietää, en eron jälkeen halunnut kaataa lokaa hänen niskaansa - vaan helpottaakseni omantunnontuskiani.

Nyt hän onnellisesti naimisissa omalla tahollaa, ja minä omallani. Enää en pettäisi, mistään hinnasta. Pettäminen (tai sen harkitseminen) kertoo minusta kuitenkin vahvasti siitä että oma liitto ei ole kunnossa... Joskus sitä ei vaan näe itse, tekee jotain hetken mielijohteesta saadakseen hyvän olon (hetkeksi) ja sit vasta virheen tapahduttua tajuaa.

Siis minä EN halua pettää, en missään nimessä. En edes ajattele pettämistä (siis mitä me tehtäis tms. ), vaan tykkään olla ihastunut. Siis se tuntuu hyvältä ja pahalta. En usko, että musta olis ikinä pettämään ketään - enkä ikinä oo pettänyt ketään. Mutta silti pelkään, että jotain vois tapahtua. Eli ihastuisin oikein kovasti, niin kovasti että se peittoaisi rakkauden omaa miestä kohtaan. Mutta silti - tämä ihastumisen tunne on niin uskomaton (hyvässä ja pahassa). Mieli tekisi olla näkemättä miestä, mutta sydän (?) sanoo, että jos nyt edes yhden kerran vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rita:
Eli kirjoittelin tänne jokunen viikko sitten, että oon ihastunut (kahdeksan uskollisen avioliittovuoden jälkeen) toiseen mieheen. Ajattelin että tunne on yksipuolinen, mutta nyt mies otti yhteyttä ja teki tikusta asiaa ja loppuviikosta sitten nähdään. En siis tunne miestä paremmin (oli yhteinen työjuttu), ja kuvittelin etten häntä ikinä enää tule näkemäänkään, mutta toisin kävi.

Nyt on epätodellinen olo, ja perhosia vatsa täynnä. Tuskin juttu minnekään etenee, mutta silti toivon ja pelkään jotain tapahtuvan. On kyllä niin teini olo, ja olin jo täysin unohtanut miltä ihastuminen tuntuu. Mutta vaikka tuntuu hyvältä, niin tiedän, että tämä on niin väärin.

Keskenkasvuista, raukkamaista ja vastuutonta aloittaa uusi suhde ennenkuin on lopettanut vanhan!!! Arvostaisit kumppaniasi ja yhteisiä vuosianne edes senverran että lopetat suhteenne ennenkuin ryntäät uuteen. Vaikka tapaisitte vain kerran sen uuden kanssa, on sekin jo petos. Toivottavasti jäät kiinni!

Onnea ja menestystä vaan, toivottavatsi et sitten parin viikon/kuukauden päästä itke sitä, että hyvän miehen ja avioliiton menetit pikkupikkuseikkalusi takia, joka e sitten johtanutkaan muuhun kuin kesäkivaan...

Kun pirulle antaa pikku sormen, se vie tosiaan usein koko käden ja tuhoaa siinä samalla monta hyvää asiaa...

Yhteistyössä