Vanhaksi menevä aihe, mutta vastaanpa kuitenkin kun on kokemusta asiasta.
Löysin netistä ilmoituksen jossa haettiin pyöreää naista/naista, joka haluaa tulla pyöreäksi. Ja jostakin syystä tunsin vetoa tähän profiilin kirjoitukseen ja totta kai vastasin. Varsin nopeasti oltiin käyty useammat trefrit katsomassa ja sitten mielenkiinnosta kysyin mitä mies tarkoitti tällä "nainen, joka haluaa tulla pyöreäksi". Ja mies kertoi pitävänsä hieman pyöreämmistä naisista. Ja miehen tarjous oli että hän toisi herkkuja iltaisin ja istuisimme yhdessä ja söisin näitä ja hän saisi ruoan vastapainoksi hieroa minua. Vähän jotain tämän kaltaista osasin odottaa. Mitään valokuvia ei otettu, hän tyytyi siihen että sai katsoa kun söin ja vietin aikaa hänen kanssaan.
Nopeasti mies alkoi tarjoilemaan herkkujen lisäksi pirtelöitä, jäätelöä ja muuta rasvaista ruokaa, mutta kuten arvata saattaa, meni minulla maha sekaisin. Tähänkin oli miehellä lääke valmiina, immodium. Apteekista saatava ripulilääke. Mutta sitä kun erehdyin yhden tabletin ottamaan, alkoi vuorostaan ummetus ja aivan järkyttävä mahakipu. Ilmaa kyllä tuli, mutta mitään muuta ei.
Muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen paino oli noussut 12 kg, maha oli täynnä raskausarpia ja verenpaineet olivat huomattavasti koholla. Tällöin totesin miehelle että ei minusta ole tähän ja tästähän mies suuttui ihan tosissaan ja illan huutamisen ja mesoamisen jälkeen laitoin omat tavarat kasaan ja lähdin miehen asunnolta.
Erouutinen sai vielä hyvin mielenkiintoisen käänteen kun mies laittoi facebook sivuilleni useaan otteeseen miten hyvä olin hänen mielestä ollut ja käänsi kaiken minun syykseni.
Kaverit kiinnittivät minun tapauksessani huomiota huomattavaan pyöristymiseen ja moni kyseli raskaana olosta. Mutta sitä en ollut, onneksi.
Pari kuukautta erosta ja verenpaineet olivat palanneet lähes normaaliksi, jyskyttävät päänsäryt olivat poissa. Mutta jatkoin vielä syömistä ja paino nousi useamman kilon ennen kesää.
Jälkikäteen mietittynä tuossa ei ollut mitään järkeä lähteä itseään lihotuttamaan, vaikka se tuntuikin hyvältä kun mies hiveli ja tarjoili herkkuja. Mutta kaikesta päätellen miehellä oli tiedossa hyvät reseptit, joilla näitä herkkuja teki, koska pirtelönkin jälkeen tuli tunne kuinka maha turposi entisestään.
Jos joku tuohon lihotukseen lähtee, saa kyllä terveytensä puolesta olla varovainen.
Tästä on useampia vuosia aikaa, mutta jäljet mahassa muistuttavat tästä edelleen, vaikka paino onkin pudonnut lähtötilanteeseen.