Miesystävän exän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapaisko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tapaisko?

Vieras
minulla ois mahdollisuus tavata miesystäväni exä. He asuivat vielä yhdessä kun aloin seurustelemaan miehen kanssa (tästä en tosin tiennyt, koska tästä ei mies minulle kertonut). Tämä hänen exänsä on pyytänyt minua luonaan käymään (jäi asumaan heidän yhteiseen asuntoon). Nyt olen lähdössä muutoin käymään sillä paikkakunnalla, mietin, että onko mitään "järkeä" tavata tätä exää.... Hän on usein soitellut minulle sen jälkeen kun tuli tietoon minullekin, että he ovatkin asuneet yhdessä.

Ensinnäkin jos mä olisin se exä luultavasti suunnittelisin vetäväni sua pataan ku tulet käymään ja toiseksi varmaan kertoisin kaiken pahan siitä sun miehestäs jota et edes haluais kuulla ja vielä vähän värittäisin tarinaa.
Ja taas sun kannalta, miksi tapaisit?

[QUOTE="mama";24714871]Ensinnäkin jos mä olisin se exä luultavasti suunnittelisin vetäväni sua pataan ku tulet käymään ja toiseksi varmaan kertoisin kaiken pahan siitä sun miehestäs jota et edes haluais kuulla ja vielä vähän värittäisin tarinaa.
Ja taas sun kannalta, miksi tapaisit?[/QUOTE]

no huh huh, he eivät enää seurustelleet kun me tavattiin. Ja hän kyllä tiesi, että mies minua tapailee ja luonani aikaansa viettää - se olin MINÄ joka ei tiennyt!
Hän on vaikuttanut ihan symppikseltä kylläkin. Tämä nainen siis :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Jos ovat eronneet hyvässä hengessä niin mikä jottei?
Kaverini oli exänsä kanssa todella hyvä ystävä kauan eron jälkeen ja esittelivät ja tutustuivat toistensa uusiin kumppaneihin hyvässä hengessä.

Itsekin voisin kuvitella tapaavani exäni nykyisen, eikä minulla olisi miehestä muuta kuin hyvää kerrottavaa. Hieno mies, upea poikaystävä ja noin, mutta ei vain minulle se oikea ja toivon kaikkea hyvää ja pitkää ikää uuteen suhteeseensa.

Mutta sattuneesta syistä yleensä ex ja nykyinen mielletään oletusarvoisesti toistensa "kilpailijoiksi". näin ei ole kuitenkaan pakko olla.

en usko, että tämä exä minulle mitenkää katkera, ehkä vaan siitä, että minulla on lapsia. Siitä hän on minulle auennut, ettei tämä mies koskaan halunnut hänen kanssa lapsia ja hänellä on ikää jo niin paljon, ettei niitä enää ehkä hänelle suodakkaan. Hän on seurustellut jo tahollaan ennen meidän suhdetta (ihme vaan, että yhä asuivat silti yhdessä mieheni kanssa). Mutta en usko,että joutuisin mitään väkivaltaa kokemaan. Ehkä olen vaan itse niin masokistinen luonne, että haluan nähdä millaisen naisen kanssa seurustelukamuni on elänyt vaikka minun kanssa ollut jo suhteessa.

Aikooko siis ystävystyä kanssasi ja roikkua ystävän hahmossa elämässänne? Saattaa olla kivakin ihminen mutta en itse näe tarvetta raahata mahdollista painolastia suhteeseen. Turhaa.

• Tykkää
Reactions: Inezz
No oho. Ja vielä suostut seurustelemaan tuollaisen epärehellisen kusipään kanssa. Se nainen varmaan vaan haluaa nauraa sulle oikein päin naamaa että miten urpo voit olla.

No oho. Ja vielä suostut seurustelemaan tuollaisen epärehellisen kusipään kanssa. Se nainen varmaan vaan haluaa nauraa sulle oikein päin naamaa että miten urpo voit olla.

ajattelin laittaa meidän suhteen poikki sen reissun jälkeen. Mutta haluan vielä nähdä erään tapahtuman, missä tämä mies on mukana. Se ei varmaan onnistu, jos emme ole suhteessa. Toki tämä valehtelu minua vaivaa ja tiedän, että mies ja exä pitää yhä yhteyttä melkein päivittäin.

No onko sanonut miksi haluaa nähdä? Toi kuulostaa siltä että sillä on joku asia kerrottavana, tai no, ainakaan mitään positiivista syytä en keksi sille että haluais tavata.

Millaiset välit miehelläsi on exänsä kanssa? Miksi teidän pitäisi nähdä ja tutustua?

Kovasti käsittääkseni huolta toisistaan kantavat yhä - ovat kuulemma olleet vuosia jo kuin sisko ja veli. Mies meinaa myös sitä, että jos hänet näen, niin mun epäilyt heidän mahdollisesta yhteiselosta hälvenis. Siis kun seurusteltiin ja en vielä tiennyt, että asuukin vielä tämän naisen kanssa yhdessä. Minä kun en oikein jaksa ymmärtää, miksi asutaan yhdessä jos ei enää suhdetta ole vuosiin ollut. Ehkä se visiitti avaisi minun silmiä...

Ihanaa elämää. Miehen meinaat jättää, mutta pitää hetki vielä valehdella ja huvituksena sinulla jonkun miehen eksän tapaaminen uteliaisuudesta, hänellä huvituksena sinun tapaamisesi ja miehesi (tuleva eksäsi) ja hänen eksänsä pitävät koko ajan yhteyttä. Jotenkin etovaa ja omituista. En osaa sanoiksi pukea, mutta on se kivaa, kun suhteet perustuvat johonkin muuhun, kun uteliaisuuteen, teeskentelyyn ja kaikkeen väljähtäneeseen paskaan.

[QUOTE="aapee";24715051]Kovasti käsittääkseni huolta toisistaan kantavat yhä - ovat kuulemma olleet vuosia jo kuin sisko ja veli. Mies meinaa myös sitä, että jos hänet näen, niin mun epäilyt heidän mahdollisesta yhteiselosta hälvenis. Siis kun seurusteltiin ja en vielä tiennyt, että asuukin vielä tämän naisen kanssa yhdessä. Minä kun en oikein jaksa ymmärtää, miksi asutaan yhdessä jos ei enää suhdetta ole vuosiin ollut. Ehkä se visiitti avaisi minun silmiä...[/QUOTE]

Hmm. Mä jättäisin kyllä tapaamatta ja keskittyisin vain teidän kahden suhteeseen. Eri asia, jos miehellä ja exällä olisi esimerkiksi lapsia, mutta ilman "kunnollista" syytä en lähtisi. Tarvitseeko sun ymmärtää miksi he ovat joskus asuneet yhdessä parisuhteen päättymisen jälkeen? Mitä väliä sillä on?

[QUOTE="vieras";24715056]Ihanaa elämää. Miehen meinaat jättää, mutta pitää hetki vielä valehdella ja huvituksena sinulla jonkun miehen eksän tapaaminen uteliaisuudesta, hänellä huvituksena sinun tapaamisesi ja miehesi (tuleva eksäsi) ja hänen eksänsä pitävät koko ajan yhteyttä. Jotenkin etovaa ja omituista. En osaa sanoiksi pukea, mutta on se kivaa, kun suhteet perustuvat johonkin muuhun, kun uteliaisuuteen, teeskentelyyn ja kaikkeen väljähtäneeseen paskaan.[/QUOTE]

Rakkautta minulla on tätä miestä kohtaan tosi paljon. Hän vaan valehtelee niin paljon muustakin ja melko usein. En kestä tämmöistä elämää, mutta en osaa irtikään päästää. Ja toisaalta kun hänet vielä tapaisin, ois se "paketti" sit nähty.

[QUOTE="aapee";24715080]Rakkautta minulla on tätä miestä kohtaan tosi paljon. Hän vaan valehtelee niin paljon muustakin ja melko usein. En kestä tämmöistä elämää, mutta en osaa irtikään päästää. Ja toisaalta kun hänet vielä tapaisin, ois se "paketti" sit nähty.[/QUOTE]
No jos se auttaa irtipääsyssä, niin mikäs siinä sitten. Jotenkin kuulostaa siltä, että miehesi tietää tulevasta lähdöstä ja ovat yhdessä suunnitelleet, miten saavat sinut jäämään. Heillä on ilmeisesti joku henkinen kumppanuus jäljellä, jossa naisen ei tarvitse enää välittää miehen virheistä ja jopa ymmärtää niitä, mutta sinä olet nyt niiden virheiden kohde, joka pitää saada jäämään. Etoo edelleen.

[QUOTE="vieras";24715103]No jos se auttaa irtipääsyssä, niin mikäs siinä sitten. Jotenkin kuulostaa siltä, että miehesi tietää tulevasta lähdöstä ja ovat yhdessä suunnitelleet, miten saavat sinut jäämään. Heillä on ilmeisesti joku henkinen kumppanuus jäljellä, jossa naisen ei tarvitse enää välittää miehen virheistä ja jopa ymmärtää niitä, mutta sinä olet nyt niiden virheiden kohde, joka pitää saada jäämään. Etoo edelleen.[/QUOTE]

no tuo meni jo niin teoreettiseksi ja mielikuvitukselliseksi tuotokseksi, tuohon en kyllä usko!

[QUOTE="rane";24715468]Jospa heillä on kolmenkimppa mielessä ja exä haluaa ensin nähdä sinut ennen kuin ehdottavat. Mene ihmeessä käymään. Hieno kokemus.[/QUOTE]

heh heh :D näinpä varmaan, ja otetaan vielä exän nyxä niin saadaan neljän kimppa!

Ihmeitä voi tapahtua... Mun ex-ukko petti mua aika monesti...jäi melkein joka kerta kiinni...no anyway kun taas sain sen eräänkin kerran kiinni pettämisestä soitin tälle kyseiselle naiselle. Okei eka puhelu mun suunnalta ei nyt ollut mitään ystävällis-sävytteistä mut ku tään naisen kans pystyttiin puhumaan ja lähettään viestejä - huomattiin et se ukko oli valehdellu sillekin. Sepustellu mitä milloinkin tarinata.

Eli tultiin yhdessä siihen tulokseen et se ukko on täys k-pää ja nyt me ollaan ihan hyvissä väleissä tään naisen kanssa. En tunne sitä naista kohtaan mitään katkeruutta - sillä tää ukko kohteli myös sitä tylysti. Uskon ainakin et tää nainen myös pitää minua ystävänä kuten minä pidän häntä. Ei me olla livenä vielä tavattu .... mut ehkä joku päivä.

Mieheni exä oli muuttanut pois heidän asunnostaan vasta niihin aikoihin kun alettiin tutustua mieheni kanssa, vaikka eivät enää olleet seurustelleet useaan kuukauteen. Mulle tuo tuli ikävänä yllätyksenä, kun mies antoi ymmärtää, ettei hänellä ole koskaan ollut avopuolisoa tai että ei ole aikoihin ollut vakavassa parisuhteessa. Loppuajan asuivat kuulemma "kuin sisko ja veli". Mulla ei olisi ollut mitään mielenkiintoa tavata miehen exää, eikä onneksi koskaan tarvinnutkaan :)

[QUOTE="vieras";24715802]Mieheni exä oli muuttanut pois heidän asunnostaan vasta niihin aikoihin kun alettiin tutustua mieheni kanssa, vaikka eivät enää olleet seurustelleet useaan kuukauteen. Mulle tuo tuli ikävänä yllätyksenä, kun mies antoi ymmärtää, ettei hänellä ole koskaan ollut avopuolisoa tai että ei ole aikoihin ollut vakavassa parisuhteessa. Loppuajan asuivat kuulemma "kuin sisko ja veli". Mulla ei olisi ollut mitään mielenkiintoa tavata miehen exää, eikä onneksi koskaan tarvinnutkaan :)[/QUOTE]

Oliko tämä epärehellisyys sitten teillä se eroittava tekijä?

Yhteistyössä