F
Fleur de la Cour
Vieras
sillä lukaisin tuossa äsken päivän lehden (yövuorotuuria taas joten heräsin vasta) ja siinä oli juttua lyhythoitoisesta synnytyksestä (terkkuja vaan äidille joka paikallislehden kannessa oli jos on palstailija) Aikanaan kun olin innokas opiskelija terveydenhuoltoalalla niin olisin ollut valmis vaikka mihin, olinkin tosi reipas ensisynnyttäjä aikanaan, sairaalassakin olen aina kuin kotonani, koska vietänkin siellä enimmäkseen aikaani (töissä siis), mutta kun en kerran ole synnyttänyt kuin sen kerran 8 vuotta sitten niin minä olisin varmaankin täysin hysteerinen synnyttäjä jos vielä synnyttäisin. Haluaisin varmaankin maata sairaalassa monta päivää enkä tietäis tuon taivaallista miten pärjään vauvan kanssa kotona. Miten minusta on voinut tulla tuollainen? Lisäksi minulla on sellainen olo etten pidä lapsista, pidän kyllä omastani koska hän on minun lapseni, mutten siksi että hän on lapsi vaan siksi, että hän on mielenkiintoinen ihminen, yksilö ja persoona. Kaiken kaikkiaan koitan siis sanoa, että olen surullinen kun ajatuksni ovat tällaisia. Älkää koskaan antako periksi sille äityishaaveelle, koittakaa tulla kaikin keinoin äidiksi niin monta kertaa kuin haluatte, sillä minusta on ainakin kuollut joku osa.