Mietittekö koskaan joistain ihmisistä että missä he olivat kun huumorintajua jaettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minä mietin useinkin. Samoin, usein samoista henkilöistä, missä olivat kun järkeä jaettiin. Olen tullut siihen tulokseen että he olivat joko syömässä tai nukkumassa.

Ainoastaan yhdestä ihmisestä olen ajatellut vähän tuohon tapaan. Se ei nauranut millekään mille muu porukka nauroi, oli sellainen tosikko ja vähätteli muiden mielestä hauskoja juttuja toteamalla että onpa lapsellista jne. Sen sijaan se nauroi sellaisille puujalkavitseille joista itse saan puserrettua ehkä juuri ja juuri hymyn toiseen suupieleen jos sitäkään. Tyhmänä en tätä henkilöä pidä, mutta totaalisen erilaisena kuin minä ja moni muu. Ja aika tosikkona. Voi muuten olla tosi vaikeaa tulla juttuun sellaisen henkilön kanssa jolla on erilainen huumorintaju kuin itsellä.. sen opin tuosta (pitää varoa mitä ja miten sanoo asioita kun toinen ei vaan ymmärrä mikä on leikillään sanottu tai pilke silmäkulmassa).

No en mä oikeestaan oo noin ajatellut.
Mut muutamasta pariskunnasta oon joskus miettinyt, että minkälaistahan niillä on kotona, kun ovat aina jotenkin niin vakavan/happaman näkösiä, enkä oo ikinä kuullu niiden nauravan. (Ovat siis meidän lapsien tarhakamujen vanhempia.)

Mä oon varmaaan ollut jossain "kieroutuneen huumorintajun"-jonossa, koska musta tuntuu että monesti mun jutut menee ihmisiltä ihan ohi... Onneksi löytyy myös niitä jotka mua ymmärtävät :D

Mun on tosi vaikea tekohymyillä jos joku heittää kuivaa läppää, mulla alkaa poskilihakset nykimään ja näytän varmaan ennemmin siltä kuin irvistäisin..

Mutta siis, joo, näen asian vain niin että eri ihmisiä huvittaa eri jutut.

No siis tottakai on monenlaista huumoria, en mä odota että kaikki ymmärtäis mun huumoria. Suurin osa kavereista ja mies onneksi ymmärtää. Mutta ihan oikeasti on niitä tosikkoja, jotka vetää herneet nenään joka asiasta tai joiden kohdalla saa ajatella "Ei toi tajuu"...

Sitten on tietysti niitä joiden "huumori" on sitä että kettuillaan muille, muttei kestetä mitään itseensä kohdistuvaa.

Mun "taitolaji" on itseironinen huumori. Nauran pääosin itselleni. :) Ja välillä myös itsekseni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23848867:
Jos ei naura kaikelle, se ei tarkoita ettei ois huumorintajua, vaan se tarkoittaa, että jutun kertojalla on ehkä vähän tyhmä huumorintaju. Ei kaikki huumori ole hyvää huumoria.

ei varmaan ap tarkoittanut ihan tätäkään...

todellakin. se aivojen jakaminen on kyllä tullut vastaan muutaman kerran. sitä vaan ihmettelee miten jotkut tyypit voi olla niin pihalla. ensin ajattelin, että he olivat vain "erilaisia", mutta kyllä se niin on että joillekin se aivotoiminta tuottaa ongelmia.

huumorissa en ole itsekään parhaimmillani, tai sanotaanko että omaan hieman erikoisemman huumorintajun joten se voi näyttäytyä ihmisille hiukka outona. en siis mikään mainstream läpänheittäjä, vaikka sellainen voisi olla kivaa..tulisi toimeen kaikkien kanssa..
mutta ehdottomasti on myöskin vain huonoa huumoria.

Mä voisin väittää että huumorintaju parantaa elämänlaatua.
Mutta on myös niitä jotka ei ota tosissaan mitään. Se ei ehkä ole normaalia.

Täytyy myöntää (ja moni on sanonut) että musta ei aina tiedä koska heitän läppää ja koska oon tosissani, kun heitän läppää pokerinaamalla. Kaverit, puoliso ja sukulaiset onneks ymmärtää. :)

Kyllä mietin, miehen siskolla on naama aina norsunveellä kun muitten mielestä oli hauska juttu ja muut nauravat katkeamispisteessä. En oo tosikompaa ihmistä tavannut.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23848867:
Jos ei naura kaikelle, se ei tarkoita ettei ois huumorintajua, vaan se tarkoittaa, että jutun kertojalla on ehkä vähän tyhmä huumorintaju. Ei kaikki huumori ole hyvää huumoria.

ei tyhmä mutta erilainen..

Empä oikeestaan. Ihmisillä on niin erilaisia huumorintajuja. Ite viljelen vähän eri ihmisten kans erilaista huumoria ja toisten kans se huumori vaan natsaa yhteen ihan täysin. Toisten kans sitten ei vitsailla yhtään ja aattelen, että se vaan on ihan eri aallonpituudella kuin minä huumorin suhteen ja ehkä jonkun toisen kans sillä on hyvinkin hauskaa.

Yhteistyössä