V
"vieras"
Vieras
Minä mietin useinkin. Samoin, usein samoista henkilöistä, missä olivat kun järkeä jaettiin. Olen tullut siihen tulokseen että he olivat joko syömässä tai nukkumassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menivät huumorijonoon aina uudestaan ja uudestaan ja aika loppui...Liiallinen nauraminen ja vitsailu ei ole hyvästä. Ehkä ne, jotka koko ajan esittää vitsailijaa eivät ehtineet sinne järjen jaon jonoon asti.
En kyllä useinkaan mieti asiaa noin. Ajattelen pikemminkin että heidän huumorintajunsa on erilainen kuin minun.
Mä en edes viitsi vaivautua esittämään nauramista joidenkin työkavereiden kuivaakin kuivemmille läpille. Jollain on vaan niin paskat jutut..
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23848867:Jos ei naura kaikelle, se ei tarkoita ettei ois huumorintajua, vaan se tarkoittaa, että jutun kertojalla on ehkä vähän tyhmä huumorintaju. Ei kaikki huumori ole hyvää huumoria.
Liiallinen nauraminen ja vitsailu ei ole hyvästä.
Miksi ei ?
Miksi ei ?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23848867:Jos ei naura kaikelle, se ei tarkoita ettei ois huumorintajua, vaan se tarkoittaa, että jutun kertojalla on ehkä vähän tyhmä huumorintaju. Ei kaikki huumori ole hyvää huumoria.