N
nyt harmaana
Vieras
alkoi siitä, kun lapsi meni syyttä suotta sisaruksensa kimmppuun lyömään. Mies otti lapsen pois siitä kainaloonsa ja piti puhuttelun, että niin ei tehdä. Asia ok. Lapsi istu sitten sohvalle ja katsoin mitä siinä nyhjää, oli ottanut isänsä tärkeän kuvan ja rypistänyt sen. Kun mies huomasi sen siitähän mekkala nousi, lapsi lähti suutuspäissään omaan huoneeseensa ja mies kuvan kanssa perässä ja käski suoristamaan sen. Lapsi pisti hanttiin, mutta suoristi ja heitti kuvan lattialle. Johon mies, että ei se siinä ollutkaan, vie takaisin pöydälle, siellä missä olikin. Lapsi vei ja sitten mies teki jotain mikä ei mun mielestä ollut tarpeellista tähän kohtaan: heitti lapsen karkkipäivän karkit pusseineen päivineen takkaan, jossa tuli...
No, arvaahan sen mitä lapsi siitä meinaa. Loukkaantui kovasti ja meni nurkkaan itkemään. Rauhoittui siitä kuitenkin jonkun ajan päästä ja tuli muun perheen seuraan. Mitä mieltä te olette miehen käytöksestä? Mun mielestä ei ollut fiksu veto heittää noita karkkeja sinne takkaan. Siellä oli vielä lapsen rahat, kokonaiset 40 senttiä, mutta tuiki tarpeelliset. :-/
No, arvaahan sen mitä lapsi siitä meinaa. Loukkaantui kovasti ja meni nurkkaan itkemään. Rauhoittui siitä kuitenkin jonkun ajan päästä ja tuli muun perheen seuraan. Mitä mieltä te olette miehen käytöksestä? Mun mielestä ei ollut fiksu veto heittää noita karkkeja sinne takkaan. Siellä oli vielä lapsen rahat, kokonaiset 40 senttiä, mutta tuiki tarpeelliset. :-/