Mihin "rikosnimikkeeseen" jatkuva puhelinterrori,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järki lähtee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järki lähtee

Vieras
haukkuminen ja kiusanteko kuuluu? Mulla alkaa pinna palaa tuon exän kanssa niin totaalisesti, että kohta ei taida auttaa muu kun käräjät. Ollaan vajaa vuosi sitten erottu ja edelleen kiukuttelee katkeruuttaan millon haukkumalla suullisesti ja tekstarein, millon poraa takasin ja kun mä rakastan ja blaa blaa blaa... Viimeksi tänään haukku pystyyn ja koitti peruuttaa lapsen tapaamista, sillä verukkeella, että "kaverit on kertonu, että sulla on joku uus mies". Mulla ei todellakaan ole uutta, mutta myönsi, että jos tulee, niin hän ei lasta enää ota jne. Ex on narsisti, jolla ei suodatus pelaa ollenkaan ja tietenkin se nielee kaiken paskan, mitä sille syötetään, jos se on sille itselleen eduksi. Joo, mä tiedän, että nää kaikki kuuluu tuohon "sairauteen", mutta mulla keittää niin paljon sen venkoilut ja tuo jatkuva, päivittäinen puhelinterrori millon milläkin tekosyyllä! |O Lisäksi monta muuta asiaa, mitä en edes viitsi kirjoittaa... :(

Liittymän vaihto ei auta asiaa, kun kuitenkin lapsen asioita pitää soitella, eli numero on "pakko" antaa sille joka tapauksessa.

Helppo neuvo. Otat uuden numeron ja jätät vanhan lapsen asioita varten. Sovit, että puhelin on auki tiettyyn aikaan päivästä/viikosta ja muulloin ei.

No ekana tulee mieleen kotirauhanrikkominen? Mahdollisesti..?
Lapsen takia kai on huono "ehdottaa" lähestymiskieltoakaan, ja mietin auttaako kaiken kaikkiaan "tuomio kotirauhanrikkeestäkään", siis loppuuko siihen?

Jaksamista! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
:laugh: :kieh: Kotirauhan häirintäähän tuo on

Nyt ei kuule Majuri naurata!! Aluksi nauratti tuo suunnaton katkeruuden määrä, mutta kun asia jatkuu ja jatkuu, niin rupee piikasen vetään suupielet vinoon ja otsasuoni pullistumaan... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
:laugh: :kieh: Kotirauhan häirintäähän tuo on

Nyt ei kuule Majuri naurata!! Aluksi nauratti tuo suunnaton katkeruuden määrä, mutta kun asia jatkuu ja jatkuu, niin rupee piikasen vetään suupielet vinoon ja otsasuoni pullistumaan... :/

:laugh: :laugh: :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja järki lähtee:
haukkuminen ja kiusanteko kuuluu? Mulla alkaa pinna palaa tuon exän kanssa niin totaalisesti, että kohta ei taida auttaa muu kun käräjät. Ollaan vajaa vuosi sitten erottu ja edelleen kiukuttelee katkeruuttaan millon haukkumalla suullisesti ja tekstarein, millon poraa takasin ja kun mä rakastan ja blaa blaa blaa... Viimeksi tänään haukku pystyyn ja koitti peruuttaa lapsen tapaamista, sillä verukkeella, että "kaverit on kertonu, että sulla on joku uus mies". Mulla ei todellakaan ole uutta, mutta myönsi, että jos tulee, niin hän ei lasta enää ota jne. Ex on narsisti, jolla ei suodatus pelaa ollenkaan ja tietenkin se nielee kaiken paskan, mitä sille syötetään, jos se on sille itselleen eduksi. Joo, mä tiedän, että nää kaikki kuuluu tuohon "sairauteen", mutta mulla keittää niin paljon sen venkoilut ja tuo jatkuva, päivittäinen puhelinterrori millon milläkin tekosyyllä! |O Lisäksi monta muuta asiaa, mitä en edes viitsi kirjoittaa... :(

Liittymän vaihto ei auta asiaa, kun kuitenkin lapsen asioita pitää soitella, eli numero on "pakko" antaa sille joka tapauksessa.

mä säästin viestit mitä mun ex lähetti ja hain lähestymiskieltoa tekstarit luokitellaan siihen nykyään myös.

Alkuperäinen kirjoittaja luin tämän vinkin jostakin:
Helppo neuvo. Otat uuden numeron ja jätät vanhan lapsen asioita varten. Sovit, että puhelin on auki tiettyyn aikaan päivästä/viikosta ja muulloin ei.

Näin mulle neuvottiin turvakodissa. Yhteyttä voi sitäpaitis pitää vaikka lastenvalvojan kautta ja lapsen tapaamiseksi voi sopia siten et lapsi luovutetaan jostaki muualta tapaamisiin. Ei ex:n terrorisointiin ole pakko suostua.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja järki lähtee:

mä säästin viestit mitä mun ex lähetti ja hain lähestymiskieltoa tekstarit luokitellaan siihen nykyään myös.

Mulla ei ainakaan riitä muisti säilyttämään kaikkia viestejä, joten osa on pakko poistaa, että pääsee myös tärkeämmät viestit perille. :( Ja tosiaan, tuo lähestymiskielto ei taida toimia, kun vielä toistaiseksi lastaan tapaa ja joudun väkisinkin sen kohtaamaan kasvotusten.
Mutta raivostuttavaa ja henkisesti rassaavaa tää on ja joku piste tähän tultava keinolla millä hyvänsä!

Niin tuohon tilanteeseen on mahdollista saada muutos, tai sitten kärsiä ja ruikuttaa vaikka jollaki keskustelupalstalla kunnes lapsi täyttää 18v =)
Tossa aiemmin on sulle esitetty hyviä neuvoja millä ratkaista tilanne, eikä todellakaan tarvi tavata ex-puolisoa vain siksi koska lapsi pitää toimittaa tapaamisiin, ne on mahdollista sopia muuten. Ota yhteyttä paikkakuntasi ensi-ja turvakotiin joka järjestää monilla paikkakunnilla lapsen tapaamisiin luovuttamisia. Ja lähestymiskielto on aika hyvä homma sekä numeron vaihto.
Niin tai sitten voit jatkaa kärvistelyä, valinta on täysin sun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin tuohon tilanteeseen on mahdollista saada muutos, tai sitten kärsiä ja ruikuttaa vaikka jollaki keskustelupalstalla kunnes lapsi täyttää 18v =)
Tossa aiemmin on sulle esitetty hyviä neuvoja millä ratkaista tilanne, eikä todellakaan tarvi tavata ex-puolisoa vain siksi koska lapsi pitää toimittaa tapaamisiin, ne on mahdollista sopia muuten. Ota yhteyttä paikkakuntasi ensi-ja turvakotiin joka järjestää monilla paikkakunnilla lapsen tapaamisiin luovuttamisia. Ja lähestymiskielto on aika hyvä homma sekä numeron vaihto.
Niin tai sitten voit jatkaa kärvistelyä, valinta on täysin sun.

Saanen huomauttaa, että asumme kehä III:n ulkopuolella ja täällä lähin turvakoti on 50km päässä... :snotty: Täällä ei nuo paikalliset sossun tantat ota asiaa kuuleviin korviinsa, vaan käskee "sopimaan riidat" omin nokkineen... Eli olisko vapaaehtoisia kuskaamaan lasta tapaamisiin, jotta saan sen lähestymiskiellon toimimaan siltä osin? :whistle: Vaikka mun kokemuksen mukaan noita henkisesti sairaita ei paljon lähestymiskiellot pidättele... :( Ja aika kovat perusteet niihinkin vissiin tarvitaan, ennen kun sen saa, vai riittääkö muka pelkät katkerat tekstiviestit?

Yhteistyössä