J
järki lähtee
Vieras
haukkuminen ja kiusanteko kuuluu? Mulla alkaa pinna palaa tuon exän kanssa niin totaalisesti, että kohta ei taida auttaa muu kun käräjät. Ollaan vajaa vuosi sitten erottu ja edelleen kiukuttelee katkeruuttaan millon haukkumalla suullisesti ja tekstarein, millon poraa takasin ja kun mä rakastan ja blaa blaa blaa... Viimeksi tänään haukku pystyyn ja koitti peruuttaa lapsen tapaamista, sillä verukkeella, että "kaverit on kertonu, että sulla on joku uus mies". Mulla ei todellakaan ole uutta, mutta myönsi, että jos tulee, niin hän ei lasta enää ota jne. Ex on narsisti, jolla ei suodatus pelaa ollenkaan ja tietenkin se nielee kaiken paskan, mitä sille syötetään, jos se on sille itselleen eduksi. Joo, mä tiedän, että nää kaikki kuuluu tuohon "sairauteen", mutta mulla keittää niin paljon sen venkoilut ja tuo jatkuva, päivittäinen puhelinterrori millon milläkin tekosyyllä! |O Lisäksi monta muuta asiaa, mitä en edes viitsi kirjoittaa... 
Liittymän vaihto ei auta asiaa, kun kuitenkin lapsen asioita pitää soitella, eli numero on "pakko" antaa sille joka tapauksessa.
Liittymän vaihto ei auta asiaa, kun kuitenkin lapsen asioita pitää soitella, eli numero on "pakko" antaa sille joka tapauksessa.