Mihin siivousfirmaan töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työn etsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
SOL:ista on hyviä kokemuksia, eikä palkkatasokaan se matalin verrattuna muihin siivousfirmoihin.

Onko palkka tullut ajallaan?
Millaisia pomoja,onko paljon vaihtuvuutta?
Millainen palkkataso tes taitaa olla 7,9e/h

Palkka tuli juuri silloin ku oli sovittukin sama pomo pysyi mun ajan ainaki (1,5 v) ja hän oli ainakin hyvin joustava työntekijöitä kohtaan. Tarkkaa palkaan en muista, koska tuli niitä ilta- ja yölisiä. Kahdeksan euron tuntumassa kai...

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Palkka tuli juuri silloin ku oli sovittukin sama pomo pysyi mun ajan ainaki (1,5 v) ja hän oli ainakin hyvin joustava työntekijöitä kohtaan. Tarkkaa palkaan en muista, koska tuli niitä ilta- ja yölisiä. Kahdeksan euron tuntumassa kai...

Kiitos vastauksestasi.
Taidan laittaa hakemuksen,olisi niin lähellä kotia tarjolla iltsiivous kohde=)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Oletat siis, että noin vain pääset töihin? Onko sinulla koulutusta, työkokemusta, hyvä fyysinen kunto? Kuka tahansa ei sovi siistijäksi.

Heh, mä ainakin pääsin siivoojaksi Sokokseen jne. kun menin vaan ISS:n toimistolle ja sanoin olevani kiinnostunut. Sitte vaa muodon vuoksi työhakemus, nimi soppariin ja seuraavana päivänä töihin. Vanha työntekijä perehdytti mut siihen hommaan. Ja mulla ei tosiaankaan ollut minkään valtakunnan kokemusta siivouksesta, paitsi tyyliin kotona. Pari vuotta tein ja sitten lähdin opiskelemaan.

Yhteistyössä