M
Minä
Vieras
Meidän tupakanpoltto haittaa niitä niin paljon että meinaavat oikeen johonkin valittaa! Eikö omalla takapihallaan saa tupakoida vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Kyllä ymmärrän että ei se varmaan ole kiva jos ei polta ja varsinkin jos vihaa tupakkaa mutta miks pitää takaoveensa auki koko päivän kun tietää et me tupakoidaan. äsken heidän keskusteluaan kuulin kun sauhuilla olin, joku akka siellä mölys että taas haisee tupakka ja sit alkovat puhumaan jostain kansanterveyslaista että voisko sinne valittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain :Joo voishan ne pitää oven kiinni, helppo ratkaisu. Mutta.... Huomaavaisuus puolin ja toisin silti olisi parasta. Voishan nekin ruveta ajaa ruohoo joka kerta kun teillä vieraita tai grillaatte , korjata päryyttää mopoa omalla pihalla jne.
Ihan varmaan kiusallaanikin käytte vuoroissa tupakalla?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2007/05/524447
tohon vedoten se voi yrittää valittaa...tosin kyse ei taida olla parvekkeesta mut jos on siihen verrattavissa oleva katutason terassi...
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2007/05/524447
tohon vedoten se voi yrittää valittaa...tosin kyse ei taida olla parvekkeesta mut jos on siihen verrattavissa oleva katutason terassi...
Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:Eihän se varmaan kivaa oo jos ei siitä tupakansavusta tykkää, mutta kun sille nyt ei vaan voi mitään.. (Tai tokihan voisit lopettaa tupakanpolton ihan vaan naapurisi mieliksi)
Ei mustakaan ole kiva kuunnella, kun melkein joka asunnossa näissä rivareissa on koiria, kun hurtat haukkuu joka pikku asialle |O Yritä siinä sitten lasta nukuttaa pihalla kun heti jos pienikin rasahdus kuuluu, ni johan alkaa se kauhee haukkuminen. Järjestyssäännöissä kyllä mainitaan koirista mutta tuskinpa tää meitin huippu taloyhtiö siihen puuttuis jos valituksen tekisin.
Se pitää vaan yrittää ymmärtää et aina kuuluu ääniä ja savua on ilmassa. Jos niin kauheesti ap:n naapuria häiritsee niin muuttakoot muualle sit tai pitäis sitä ovee kii =)
Alkuperäinen kirjoittaja Simppeli:Mä (onneks) muutan ens viikolla kerrostaloon, siellä ei toivottavasti näin paljon koiria =) Mut täytyy toivoo et naapuritkin tupakoi etten siitä saa sit kakkaa niskaan.. Ja toivoo et ne kaikki on puolikuuroja ettei kuule pikkuherran huutoo![]()