Taapero on siis 1v3kk ja herää yöllä aina kun saan unta. Meillä on kaksio, joten en saa häntä siirrettyä toiseen huoneeseenkaan.
Mutta siis on nukkunut ennen tosi tosi tosi hyvin yönsä ja herännyt vasta noin klo 6 aamulla.
Nyt herää noin klo 1 ja valvoo viiteen asti, ja nukkuu sen jälkeen ehkä tunnin ja sen jälkeen istuu sängyssä ja huutaa. Niin ja siis klo 1 hän herää ja tahtoisi tissiä (ei ole saanut sitä yli kuukauteen) ja kun en anna hän vain huutaa. Tajuaa kyllä ettei saa tissiä. Näyttää itsekkin että on loppu. Mutta silti huutaa, ei suostu nukkumaan, ei minun vieressäni eikä omassa sängyssään.
Tältä äidiltä alkaa olemaan panokset loppu
Olen ihan lopussa, väsyttää niin että tuntuu ettei järki kulje. Itkettää ja ahdistaa tämä unettomuus.
Olen yrittänyt mennä aikasemmin nukkumaan, mutta en vain saa unta silloin.
Olen aina ollut iltavirkku, enkä ikinä ole pitänyt aamuherätyksistä.
Auttakaa nyt ihmeessä, mitä teen???
Mutta siis on nukkunut ennen tosi tosi tosi hyvin yönsä ja herännyt vasta noin klo 6 aamulla.
Nyt herää noin klo 1 ja valvoo viiteen asti, ja nukkuu sen jälkeen ehkä tunnin ja sen jälkeen istuu sängyssä ja huutaa. Niin ja siis klo 1 hän herää ja tahtoisi tissiä (ei ole saanut sitä yli kuukauteen) ja kun en anna hän vain huutaa. Tajuaa kyllä ettei saa tissiä. Näyttää itsekkin että on loppu. Mutta silti huutaa, ei suostu nukkumaan, ei minun vieressäni eikä omassa sängyssään.
Tältä äidiltä alkaa olemaan panokset loppu
Olen yrittänyt mennä aikasemmin nukkumaan, mutta en vain saa unta silloin.
Olen aina ollut iltavirkku, enkä ikinä ole pitänyt aamuherätyksistä.
Auttakaa nyt ihmeessä, mitä teen???