Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:On turha inistä, ettei se teidän mielestä olisi jotain coooooolia, kun katsoo teidän kuvia irc-galleriassa (mikä sekin on tooooosi aikuismaista), siellä on joka mammalla ja papalla pullo kädessä ja sellaisia pullokuvia ihan tarkoituksella otettu, mitä teinitkin sinne pistää...siis hohhoi sanon minä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ihan ekana tekisi mieli kysyä ap:n ikää?
Alkoholipitoiset juomat ovat juomia muiden joukossa. Mun lempparijuomaani koko maailmassa on tällä hetkellä mansikka-lime- siideri. Siinä on alkoholia, mutta se ei ole se olennainen juttu. Juon mansikka-limesidua, koska tykkään siitä. Joskus mieleni tekee olutta, tietynmerkkistä. Silloin saatan juoda oluen, koska mieleni tekee juuri sitä olutta, eikä esim. vettä tai jaffaa.
Cool-vaihetta elin joskus 16-vuotiaana![]()
Kännissäkin on kyllä joskus kiva olla :xmas:, en mä sitä kiellä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:On turha inistä, ettei se teidän mielestä olisi jotain coooooolia, kun katsoo teidän kuvia irc-galleriassa (mikä sekin on tooooosi aikuismaista), siellä on joka mammalla ja papalla pullo kädessä ja sellaisia pullokuvia ihan tarkoituksella otettu, mitä teinitkin sinne pistää...siis hohhoi sanon minä.
Teidän?
Mua ei irc-galleriasta löydy, eikä pulloposeerauskuvia oo otettu about kymmeneen vuoteen.
Siis hohhoi niinku.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hyvä ruoka kera hyvän viinin...nautinto B)
Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin lapsi:Alkoholistit puolestaan saavat jo ensimmäisestä kännistä sellaiset fibat, että haluaa vaan juoda lisää ja lisää. Minä en onneksi kuulu tähän ryhmään niin en ole ajatellut alkoholisoitua.
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Viina pitäisi lailla kieltää, säästyisi ihmiset monelta turhalta sukupuolitaudilta, abortilta, raiskaukselta,varkaudelta, väkivallalta, kuolemalta ja murhalta...
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Viina pitäisi lailla kieltää, säästyisi ihmiset monelta turhalta sukupuolitaudilta, abortilta, raiskaukselta,varkaudelta, väkivallalta, kuolemalta ja murhalta...
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Viina pitäisi lailla kieltää, säästyisi ihmiset monelta turhalta sukupuolitaudilta, abortilta, raiskaukselta,varkaudelta, väkivallalta, kuolemalta ja murhalta...
Jos se ei kuuluisi niin vahvasti kulttuuriin, niin se varmaan tänäpäivänä kiellettäis, samoin kun kahvi ja tupakka. Ne vaan on niin vahva osa yhteiskuntaa, että ei niitä enää kieltääkkään voi, mutta vastaavanlaisia hermomyrkkyjä ja stimulantteja ei voisi nykyään tuoda uutuutena yleiseen myyntiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mä en taas ymmärrä sitä, että joidenkin mielestä tässäkin asiassa on vain kaksi ääripäätä, joko absolutismi tai totaalinen örveltäminen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:On turha inistä, ettei se teidän mielestä olisi jotain coooooolia, kun katsoo teidän kuvia irc-galleriassa (mikä sekin on tooooosi aikuismaista), siellä on joka mammalla ja papalla pullo kädessä ja sellaisia pullokuvia ihan tarkoituksella otettu, mitä teinitkin sinne pistää...siis hohhoi sanon minä.