MIKÄ IHME siinä alkoholissa viehättää???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nuorena sitä joi kun kaikki muutkin joi.
Nykyään...no, en mä tiedä, jossain tilanteessa kai vaan kuuluu juoda. Esim. juhlissa ei jaksa ruveta säätämään, jos alkoholittomat alkumaljat on loppu, vaan ottaa sen mitä tarjotaan. Ja usko alkoholin rentouttavaan vaikutukseen istuu piukassa, joskus on pakko kokeilla, onko se tosiaan totta, ettei se toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On turha inistä, ettei se teidän mielestä olisi jotain coooooolia, kun katsoo teidän kuvia irc-galleriassa (mikä sekin on tooooosi aikuismaista), siellä on joka mammalla ja papalla pullo kädessä ja sellaisia pullokuvia ihan tarkoituksella otettu, mitä teinitkin sinne pistää...siis hohhoi sanon minä.

Teidän?
Mua ei irc-galleriasta löydy, eikä pulloposeerauskuvia oo otettu about kymmeneen vuoteen.
Siis hohhoi niinku.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ihan ekana tekisi mieli kysyä ap:n ikää?

Alkoholipitoiset juomat ovat juomia muiden joukossa. Mun lempparijuomaani koko maailmassa on tällä hetkellä mansikka-lime- siideri. Siinä on alkoholia, mutta se ei ole se olennainen juttu. Juon mansikka-limesidua, koska tykkään siitä. Joskus mieleni tekee olutta, tietynmerkkistä. Silloin saatan juoda oluen, koska mieleni tekee juuri sitä olutta, eikä esim. vettä tai jaffaa.

Cool-vaihetta elin joskus 16-vuotiaana :whistle:

Kännissäkin on kyllä joskus kiva olla :xmas:, en mä sitä kiellä.

Munkin lemppari alkoholijuomista on mansikka-lime! :wave: :D Kaikki aina ihmettelee, miten pystyn juomaan niitä monta peräkkäin, kun ne on niin ällömakeita. Mä en sit taas pidä ollenkaan oluesta tai viinistä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
On turha inistä, ettei se teidän mielestä olisi jotain coooooolia, kun katsoo teidän kuvia irc-galleriassa (mikä sekin on tooooosi aikuismaista), siellä on joka mammalla ja papalla pullo kädessä ja sellaisia pullokuvia ihan tarkoituksella otettu, mitä teinitkin sinne pistää...siis hohhoi sanon minä.

Teidän?
Mua ei irc-galleriasta löydy, eikä pulloposeerauskuvia oo otettu about kymmeneen vuoteen.
Siis hohhoi niinku.

Peesi! Tosin en voi sanoa, että kymmeneen vuoteen :D

Joihinkin harvoihin tilanteisiin alkoholi sopii, varsinkin kun kaikki muut kuitenkin niissä tilanteissa juovat ja täysin selvinpäin on tylsä katsella nousuhumalassa olevia ihmisiä.

Alkoholistit puolestaan saavat jo ensimmäisestä kännistä sellaiset fibat, että haluaa vaan juoda lisää ja lisää. Minä en onneksi kuulu tähän ryhmään niin en ole ajatellut alkoholisoitua.

Alkuperäinen kirjoittaja alkoholistin lapsi:
Alkoholistit puolestaan saavat jo ensimmäisestä kännistä sellaiset fibat, että haluaa vaan juoda lisää ja lisää. Minä en onneksi kuulu tähän ryhmään niin en ole ajatellut alkoholisoitua.

Noin 70% alkoholisteista, loput tarvitsee hiukan enemmän altistusta avustukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Viina pitäisi lailla kieltää, säästyisi ihmiset monelta turhalta sukupuolitaudilta, abortilta, raiskaukselta,varkaudelta, väkivallalta, kuolemalta ja murhalta...

Ei, vaan heikot ihmiset ja mielisairaat pitäisi kieltää lailla siinä tapauksessa..

Viina pitäisi lailla kieltää, säästyisi ihmiset monelta turhalta sukupuolitaudilta, abortilta, raiskaukselta,varkaudelta, väkivallalta, kuolemalta ja murhalta...

Jos se ei kuuluisi niin vahvasti kulttuuriin, niin se varmaan tänäpäivänä kiellettäis, samoin kun kahvi ja tupakka. Ne vaan on niin vahva osa yhteiskuntaa, että ei niitä enää kieltääkkään voi, mutta vastaavanlaisia hermomyrkkyjä ja stimulantteja ei voisi nykyään tuoda uutuutena yleiseen myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Jos se ei kuuluisi niin vahvasti kulttuuriin, niin se varmaan tänäpäivänä kiellettäis, samoin kun kahvi ja tupakka. Ne vaan on niin vahva osa yhteiskuntaa, että ei niitä enää kieltääkkään voi, mutta vastaavanlaisia hermomyrkkyjä ja stimulantteja ei voisi nykyään tuoda uutuutena yleiseen myyntiin.

Noh, olishan jenkitki ollu valmiita kieltämään veden, kun niille vaan kerrottiin sen ominaisuuksista mutta ei kerrottu mikä aine on kyseessä...

Ei kaikkee tartte kieltää :D

Joskus menen baariin ja juon jokusen tuopin kuivaa siideriä koska pidän siitä, ja välillä musta on ihana mennä mun parhaan kaverini kanssa istumaan ja tanssimaan sekä juttelemaan. Se rentouttaa ja saa ajatukset pois arjesta sekä kun pikku humala päällä niin meillä on vielä kivempaa yhdessä, that's why. Kyllä mä osaan rentoutua muutenkin, esim. juoksemalla, lukemalla, uimalla tms mutta välillä on kiva mennä baariin ja ottaa jokunen tuoppi tai lasi viiniä. Osaan myös pitää hauskaa selvinpäinkin, mutta joskus on kiva ottaa sidua ehkä jopa niin, että humallun hieman. En mä nää tässä mitään ongelmaa, sama kai se on menetkö sä pilkille, teatteriin vai baariin illaksi juomaan vähän alkoholia? Yleensä mulla suurimman ongelman tekee se, että kammoan alkoholissa olevia kaloreita ja siksi vältän sen juomista.

Mitä kuvia,missä?
Ei ole kuvan kuvaa missään netissä.
Ja juon kun huvittaa ja sen verran mitä huvittaa.
Jos joku siitä päänsäryn saa voin antaa buranat.

Yhteistyössä