Mikä ihmisiä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meteli Seis

Aktiivinen jäsen
01.07.2011
2 576
0
36
Esim. jos myyt jotain ja saat soiton ,että tultaisiin katsomaa sillo ja sillo. Koskaan ei katsojaa/ostajaehdokasta näy. Voi vielä soittaa uudestaankin ja pahoitella,että ei päässyt tulemaan edellisellä kerralla ja sopii uuden ajan millo tulee ja jättää tulematta silloinkin. Asia olisi ihan ok jos ilmoittaisi,että ei tule,mutta kun ei kuulu mitään.Ei vastaa puheluun tai viestiin.
Tällaiset vain hupiostajia ilmeisesti,mutta miksi ihmeessä niin pitää tehdä? Olen kaiketi niin typerä,että en tätä ymmärrä : /

Kyllähän ne törkeästi usein käyttäytyvät. Ajatellaan, että tuntemattomia voi kohdella miten vain. Epäluotettavuus korostuu jos myy jotain musiikkiin liittyvää. Muusikot ovat kaikkein epäluotettavimpia ihmisiä kaikessa ja myös ihmissuhteissa. Kitaraa myydessäni 7 muusikkoa lupasi tulla hakemaan kitaran mutta ketään ei koskaan ilmestynyt.

Voi, ei edes aloiteta tätä, mun vereni kiehahti pelkästä ajatuksesta taas :mad:

Mies myy levykokoelmaansa ja muuta sälää taas, kun se oma kaappi alkaa tursuta yli... Ja lähes kaiken myy tähän lähistölle, noudolla. No sehän olen minä, kun odottelen turhaan jotain hakijoita. :headwall:
Viime viikollakin yhden piti tulla kolmen maissa. Tuli vaille 5, no ei oltu kotona, niin soitti ja oli kauhean äkäinen, että missä me ollaan kun HÄNELLÄ ON KIIRE. Sen verran otti päähän, että jos lapsi ei olis ollu mukana, niin tää olis saanu täyslaidallisen silmilleen...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25747650:
ne on niitä haaveilijoita, kauheesti haluavat ostaa mutta viimehetkellä tajuavat että tarttis olla rahaakin.

Meillä tämä ostajaehdokas ei tajunnut ensimmäisellä kerralla tota kun vielä uudemmasti otti yhtyttä ja oli tulossa katsomaan.
Tällä yrittäjämiehellä ei kauhean hyvin taidä pyyhkiä :)

Juuri tuosta syystä en myy esim. huutonetissä enää mitään noudolla, vaikka asuis naapurissa :D Useampi ilta tullu odoteltua tavaran hakijaa jota ei koskaan tullutkaan.

Uusimmat

Yhteistyössä