Mua alkaa oikeasti ihmetyttää, että mikä vitura ihmisiä mun elämässäni vaivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Lukematta ketjua läpi kommentoin ap:lle, että olisiko vastaus "laiskuus"? Tervetuloa normaaliin elämään. Tää on tätä.

Voipi olla sekin. En silti ymmärrä noita lyttäämisiä... Että huonot paperit mä kuitenkin saan, tai että ei niistä ole mihinkään vaikka hyvät olisivatkin, jne... :|

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taitavat olla vaan kateellisia. yritä olla välittämättä.

No kieltämättä joskus tuntuu vähän siltä, kun se lyttääminen on niin häikäilemätöntä. Juurikin tuollaista, että "varmaan tulee huonot paperit", ja kun sitten sanon, että nyt ei ainakaan siltä näytä, niin vastaus on, että ei ne paperit kuitenkaan riitä yhtikäs mihinkään... Siis kyllä mä toki tiedän pääsykokeista ja valinnoista muutenkin, mutta mun mielestä tommonen on silti vähän tarpeetonta :/

sulla epäkypsiä ihmisiä ympärilläsi. Sähän voit kauniisti hymyillen todeta, että mitä se kellekkään kuuluu mitä teen ja minkälaiset paperit saan. Pirullinen hymy vielä kaupanpäälle ni johan ovat hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Nasu, parempi se on myöhään herätä, kuin ei milloinkaan :D Mitä alaa aiot seuraavaksi kokeilla? Toivottavasti se tuntuu omalta, oli mitä hyvänsä :)

Sitä mihin olisin suunnannut alunperin jo peruskoulusta jos oisin sopivan opiskelupaikan löytänyt: kauneutta. Meikkaaja/maskeeraaja.
Näistä opiskelluista se on todennäköisesti omin, jos töitä ei saa niin sittenhän menee metsään.. Mutt ainahan mä voin sitt jäädä raflatöihin, jos niin huonosti käy. :D

Eiköhän se siitä lähe =) Tsemppiä opintoihin sullekin!

Mistä päin suomea sä olet? Ootko kauan palstaillut? Mulla on susta sellanen hassu tunne, ihan niinkuin jostain sut muistasin.. Tai ehkä se on joku keskustelu vaan. Mistä näistä tietää. :D

Oon mä kohta jo 5v täällä pyörinyt, aina välillä. Ennen FedWithGasolinena ;) Lounaisrannikolla asun.

Okei, siis nikin vaihdos. Selvä, sitten varmaan muistan sut vaan täältä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taitavat olla vaan kateellisia. yritä olla välittämättä.

No kieltämättä joskus tuntuu vähän siltä, kun se lyttääminen on niin häikäilemätöntä. Juurikin tuollaista, että "varmaan tulee huonot paperit", ja kun sitten sanon, että nyt ei ainakaan siltä näytä, niin vastaus on, että ei ne paperit kuitenkaan riitä yhtikäs mihinkään... Siis kyllä mä toki tiedän pääsykokeista ja valinnoista muutenkin, mutta mun mielestä tommonen on silti vähän tarpeetonta :/

sulla epäkypsiä ihmisiä ympärilläsi. Sähän voit kauniisti hymyillen todeta, että mitä se kellekkään kuuluu mitä teen ja minkälaiset paperit saan. Pirullinen hymy vielä kaupanpäälle ni johan ovat hiljaa.

:D Joskus kyllä tulee sellainen olo, että prrrrrrrrkl, kun tekis mieli sanoa takaisin, varsinkin kun taannoin arvostelemassa oli 50v täti, joka ei ole eläissään tehnyt muuta kuin myynyt nakkisämpylöitä grillillä. Ei se hänenkään hommansa ole sitä, mitä minä haluan, vaan enpä ole käynyt sille asiasta natkuttamaan.