mikä ilta/yö oli:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
hei masentunut huono, iloinen pahaa, pikkusen hullu kuin mä kans huonoa, no mitäs tässä elämässä on oikea sitten, mä luulen elämästä saa ja pitää ota kaikki irti mä elän niin ja kun läheisille käy niin mikäs siinä

voi kun sinun läheisesi tajuaisivat, että sinä tarvitset apua!!! Ihan oikeasti apua!!! Harmi kun me ei voida tehdä mitään asialle ja ei pakkohoitoonkaan voi ihmistä laittaa ilman hänen omaa haluaan. En pysty enää lukemaan näitä juttuja. toivon vaan, että miehesi tajuaisi ja oiekasti tekisi kaikkensa että menisit hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on raadollista;22524361:
Sä et kyllä ajattele miestäsi tai lapsiasi tippakaan..
Kerrot täällä kaiken,ja useimmat jopa tietävät nimesi,osoitteesi jne.. Ihan varmasti täällä palstailee joitain lastesi pk kavereiden vanhempia jne.. on siinä lapsilla kivaa kun niitä ruvetaan äitinsä takia kiusaamaan.

No sitten on niiden lasten vanhemmissa vikaa jos lapset alkaa kiusaamaan sen takia mitä äiti lukee palstalta.

[QUOTE="jjjj";22524470]No sitten on niiden lasten vanhemmissa vikaa jos lapset alkaa kiusaamaan sen takia mitä äiti lukee palstalta.[/QUOTE]

Niinpä,mutta kun sellasiakin ihmisiä on olemassa.

Savanna/Milanna/Ljudmila tai mikä sinä nyt sitten oletkaan... lopeta palstailusi täällä ja käytä sekin aika suomen kielen opetteluun. Siinä sinulla työsarkaa moneksi vuodeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22524481:
Niinhän sä luulet et lasten hyvinvointi riittää,tosin eipä ne tollasessa tilanteessa voi edes voida hyvin.

voi kulta jos olisi niin, jos mä sen huomaan niin lapset mulle nro 1, nille mä en ikinä anna huonoa oloa kestää, vaikka toki se bilettäminen mun pakko rajoittaa pian, eikä kroppakaan kestää itsellä tämä kaikki, mut pakko nauttia kun mahdollisuus vielä on ja kun vielä suht nuori

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22524481:
Niinhän sä luulet et lasten hyvinvointi riittää,tosin eipä ne tollasessa tilanteessa voi edes voida hyvin.

Kuulemansa ja nämä sivut lukeneena olivat ehdottomasti juttu tuokion kannalla.
Ensin olin yhteydessä turkuun sähköpostitse missä oli sinun tietosi ja kaikki mitä olet tänne kirjoittanut.
Sitten soittivat ja juteltiin.
Päiväkotiin ja neuvolaan ottavat ilmeisesti kanssa yhteyttä kyselläkseen.

Vastasitko jo, montako tuntia päivässä vietät lastesi kanssa? Huom, krapulassa sohvalla makaamista ei lasketa.

Krapulaa ei ole koska meni vain 5lasillista, 2 siellä ja 2-3 korkeintaan baarissa, mulle ei alkoholi enempää mee, kun oli tässä hullut päivätkin, niin ja lapset nyt muuten hoidossa, itse mä tapan kaveria kohta ja mennään mun liikkeeseen kans käymään, pitää juttujakin hoitaa.

Jelena hei, miten se käytännössä näkyy että lapset on sulle nro 1? Et tunnu heitä paljoakaan ajattelevan, tai no joskus mietit mitä antaa joululahjaksi.

No ollaanpas täällä kateellisia Savannan elämälle. Kasvakaa valittajat aikuisiksi ja antakaa Savannan elää omaa mukavaa elämäänsä.

Näinpä:) Mulla ainakin hauska, mä en jaksa elää vain palstalla tai prima kotirouvana mistä en nautti ja elämää tuntu pahalta. Mulla yks elämää ja myös muiden elämää huomion ainakin lasten elämää mulle tärkeä. Mun lapsilla on kaikki on on hoitajakin, mikä väliä missä äiti yöllä kun he nukku

Näinpä:) Mulla ainakin hauska, mä en jaksa elää vain palstalla tai prima kotirouvana mistä en nautti ja elämää tuntu pahalta. Mulla yks elämää ja myös muiden elämää huomion ainakin lasten elämää mulle tärkeä. Mun lapsilla on kaikki on on hoitajakin, mikä väliä missä äiti yöllä kun he nukku

nukkuivatko he sen 2 päivää silloin kun et käynyt kotona ollenkaan`???
sikeä unisia kyllä!

No ollaanpas täällä kateellisia Savannan elämälle. Kasvakaa valittajat aikuisiksi ja antakaa Savannan elää omaa mukavaa elämäänsä.

Joo todella kateellinen tuosta ryyppäämisestä, vähääsestä ajasta lasten kanssa, mustasukkaasesta ja välinpitämättömästä miehestä ja järkyttävän suuresta huomionhausta. :D

Jelena hei, miten se käytännössä näkyy että lapset on sulle nro 1? Et tunnu heitä paljoakaan ajattelevan, tai no joskus mietit mitä antaa joululahjaksi.

No mulle ihan sama mitä palstalla ajatellaan ja saa niin kuin sanoin vaikka tulla kylään katsomaan miten ne voi. Kyllä lahjoja ajattelen ja ruokaa, vaatteet, ei heillä puutu mitään, mitä he tarvitse, myös he käyvät melkein joka tapahtumassa, koska lapsuus mun mielestä pitää olla hauska

[QUOTE="mökkihöperö";22524411]ja taas joku vanha setä jossain takahikiän mökkipahasessa nauraa partaansa kun me uskotaan sen jutut :) Eihän nämä nyt ole olleet uskottavia enää vuoteen :)[/QUOTE]

Voi ihanaa, kun vaan oliskin näin! Valitettavasti kuka tahansa voi mennä tarkistamaan Savannan todellisen olemassaolon vaikka heti tänään kävelemällä sinne Savannan liikkeeseen, tai kurkkimaan kotinsa ikkunoista sisään (kun osoitekin jo löytyy helposti).

Mutta ihan OT, kuka sitä sun liikettä Savanna muuten hoitaa just nyt?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä