Mikä juuri SINUN miehessäsi on komeaa/viehättävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TilkkuTyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellainen hyvä kokonaisuus, raamikas ja pitkä, itsetunto kohdallaan. Tukkakin kasvais, mutta ajelee pään kaljuksi muuten vaan, ja mä tykkään mun isosta kaljupäisestä kaverista.

Mä tulen nyt kyllä kommentoimaan tähän, vaikken parisuhteessa olekaan, ja ilmeisesti sellaisilta vain kysyttiin. Mutta kun ruvettiin tuossa ap:n viittaamassa ketjussa pinnalliseksi nimittämään.

Musta on ilman muuta selvää, että puolisot pitävät toisiaan viehättävinä, kummallista musta on jos pidetään kumppania rumana ja vielä huudellaan siitä kavereille.

Mun mielestä viehättävää on nauravat silmät, ystävällinen ja avoin olemus, vahvat käsivarret ja tiukka ote. Naururypyt silmissä saa mut ihan heikoksi. Olemuksessa pitää olla tiettyä ryhdikkyyttä myös. En pidä valuvista ja hiipivistä miehistä. Muuten ei ole väliä onko tumma/vaalea, pitkätukka/lyhyt tukka/kalju, iso/pieni jne.

Minulla miehessä viehettää aina kun on hyvin hoidetut ja suorat sekä puhtaat hampaat :D
Arvatenkin mun miehellä on sellaiset.
Tosin on muutenkin ihan katseen kestävä, ei mikään adonis, mutta enpä minäkään mikään madonna ole.

Sillä on ihanat silmät ja suu ja maailman ihanin masu.. Ja sen ihokin on jotain ihan ihmeellistä, tekee ihan kokoajan vaan mieli pusutella sitä. Yök ku tulee siirappista tekstiä, mut näin se vaan on :D Ihana mies, rakastan, enkä vaihtais pois! Toivottavasti ei sekään mua. :heart:

Edit. Niin ja sen pituus on kans hyvä asia :) En voi mitään pätkiä miehiä "pitää" johtuen heikkoudestani korkeakorkoisiin ja välillä pohjaisiin kenkiin :P Luonne on toki myöskin ihana, mutta se ei ole ulkonäöllistä..

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mää rakastan mieheni silmiä ja nenää :D Toisaalta sit taas käsivarret ja hartiat on ihanat ku ne on silleen työnteolla saatu lihaksikkaiksi ei punttisalilla ylipumpattu :)

ne on kauheet ne punttislihakset. kunnon raksamies täälä

Hän on piirteiltään persoonallisen näköinen, mikä mun mielestä on useimmiten silmiähivelevää. Hänellä on kauniit silmät, pitkät ripset ja pitkät hiukset. Hän ei ole liian pitkä, liian laiha tai liian lihava. Vaan juuri sopiva ;)

Huulista tykkään kun on semmoset pusuhuulet. Ja pepusta. Mutta en mä nyt hirveesti sen ulkonäöstä tykkää. Ei ole yhtään lihaksikas, paitsi ehkä jaloista hieman. Haluaisin lihaksikkaan miehen, semmoisen duunarin.

Teillähän on komeita miehiä :)

Olen samaa mieltä BKM:n kanssa. Minunkin mielestäni on hassua jos puolisot eivät pidä toisiaan viehättävinä tai eivät löydä toisistaan kaunista ja komeaa.

Mun mies...sil on kauniit ruskean-keltaisen-vihreän sekoitteiset silmät, tummat kulmakarvat...leveet hartiat. Se on raamikas vaikkei iso. Vekkulit, säihkyvät silmät. Tykkään! :p

Yhteistyössä