Mikä juuri SINUN miehessäsi on komeaa/viehättävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TilkkuTyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Komeat, raamikkaat kasvonpiirteet, iskin silmäni häneen jo pari vuotta ennen kuin tutustuimme ja aloimme seurustella.

Ihanat hiukset, seksikkäät huulet. Timmi takamus. Sopivasti karvainen.

Hänellä on ihanat moninkertaiset hymyrypyt, kun hän hymyilee. Tykkään hänen ulkonevista korvista ja paksuista huulista. Hänellä on todella ihanan malliset käsivarret ja paksut, lihaksikkaat reidet. :p
Ihania ryppyjä silmien alla. :xmas: :p :heart: Ja nykyisin hänellä on myös tosi hyvä ja pehmeä iho. :p

Vanhavanha ketju, mutta eksyin tänne ja teki mieli kirjoittaa. Ehkäpä muutkin innostuvat ja vanhus elpyy.

Mä en osaa sanoa mitään tiettyä kohtaa, kun mieheni on niin kokonaan ihana. :P Komea, miehekäs ja kaunis yhtäaikaa, muttei mitenkään naisellinen. Miehekkään kaunis. Ja söpökin, hellyyttävä. Vähänkö se katsoisi mua tuimasti jos lukisi tämän.

Vahvat kulmakarvat ja tummat ripset, tuuheammat kuin mulla. Ilmeikkäät silmät. Kapea suu ja sirot huulet, (kaunista!) jotka myös pussaavat hyvin... Leveät hartiat, vahvat käsivarret ja isot kädet. Voimakas rinta. Hoikka mutta pehmeä, ihana karvainen massu. Iiiihana peba, tykkäisin puristella ja silitellä sitä paljon mutta mies menee vähän hämilleen. :D Navan alapuolelta löytyy myös kivaa, tietenkin. Kauniit vahvat reidet, sopusuhtaiset sääret ja söpöt varpaat. Tykkään jotenkin tosi kovasti siitä, että mies on aika karvainen.

Innostuinpas runoilemaan. Ai miten niin olen rakastunut.

Kasvojen leijonamaiset piirteet, suora nenä, otsan ilmerypyt ja lähes valkoisiksi auringossa paahtuneet kulmakarvat.

Se, miten se vinkkaa silmää. Se vie multa yhä jalat alta...

Reisilihakset, yläkropan lihakset, hauikset... Se voima.

Yhteistyössä