Mikä määrä seksikumppaneita on paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
[

No ei kukaan parisuhteessa eläväkään laske, monako kertaa on suhteen aikana harrastanu seksiä tai montako kertaa elämässään on masturboinu. Yhden illan jutut ei siis ole pelkkää seksiä, koska niitä kumppaneta kuitenkin lasketaan.

Eihän kukaan niitä kertoja laske, kai? Kyllähän säkin tiedät, monelleko oot römpsääs lainannu, vaikka kuinka parisuhteessa oletkin? Ja niitäkin ihmisiä on, jolle 1 yön jutut on pelkkää seksiä, ei siihen mitään rakkauksia tarvi sotkea.

No mitä merkitystä koko asialla sitten on? Miksi kysytään "paljonko on paljon" jos vastaus on, että kukaan ei tiedä? Eikös tässä nyt alunperin jokaiella pitäny olla mielipide siitä, montako kumppania on paljon? Jos seksi on vaan seksiä ja kumppaneitä vaikka yli 50, niin moniko oikeasti tietää, montako niitä on? Jos kyse on ollu vaan seksistä, niin ei kai niitä yhdenillan juttuj sitten laskettais sen enempää kun kertojakaan.
Kai joku kota laitaa kyselyn montako hieromasauvaa sinulla on ollu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Niin mutta voitko selittää mitä tämä sun lause oikeastaan tarkoittaa:
"Yhden illan jutut ei siis ole pelkkää seksiä, koska niitä kumppaneta kuitenkin lasketaan."

Pelkkää seksiä, siis seksi kertoja, harvemmin kukaan millään tasola laskee. Kuinka moni -joka sellaisia käyttää- esim tietää montako hieromasauvaa on omistanu?
Tai monetko kengät on elämässään omistanu -tai edes omistaa? JOs kyse on vaan seksistä, se on sitten niinkun mikä taansa mukin asia, ei sitä lasketa.

No mitä merkitystä koko asialla sitten on? Miksi kysytään "paljonko on paljon" jos vastaus on, että kukaan ei tiedä? Eikös tässä nyt alunperin jokaiella pitäny olla mielipide siitä, montako kumppania on paljon? Jos seksi on vaan seksiä ja kumppaneitä vaikka yli 50, niin moniko oikeasti tietää, montako niitä on? Jos kyse on ollu vaan seksistä, niin ei kai niitä yhdenillan juttuj sitten laskettais sen enempää kun kertojakaan.

Mä en tiedä, montako seksikumppania mulla on ollut, koska seksi on vaan seksiä. Mutta muista ottaa iltalääkkeet, me lähdetään rannalle.

Mutta älä sure, se ei lue sun otsassa, kun tulet kadula vastaan, mä en tiedä, että sä annat ilmaiseksi ihan vaan antamisen ilosta :laugh: :p

Eikä sunkaan otsassas lue, et IDIOOTTI :D Peritkö sä siis mieheltäs maksun, koska sun logiikkas mukaan, sä olisit huora, jos antaisit ilmaiseksi?

Ilmaista seksiä ei olekkaan. Aina siitä jotain jotain maksaa, kumpikin osapuoli. Jos ei muuta niin henkisellä puolella niitä ihmissuhdepelejä.

[

No ei kukaan parisuhteessa eläväkään laske, monako kertaa on suhteen aikana harrastanu seksiä tai montako kertaa elämässään on masturboinu. Yhden illan jutut ei siis ole pelkkää seksiä, koska niitä kumppaneta kuitenkin lasketaan.

Eihän kukaan niitä kertoja laske, kai? Kyllähän säkin tiedät, monelleko oot römpsääs lainannu, vaikka kuinka parisuhteessa oletkin? Ja niitäkin ihmisiä on, jolle 1 yön jutut on pelkkää seksiä, ei siihen mitään rakkauksia tarvi sotkea.

No voithan sä laskea vaikka, että kuinka monen maksullisen naisen/miehen kanssa olet harrastanut seksiä. Vaikka se pelkkää seksiä on ollutkin.

Mutta sä sanoit, että 30v. on epäonnistunut elämässään jos on sinkku ja nussinu 10 miestä. Ja että ihminen ei voi olla onnellinen ilman parisuhdetta. Ja että yhdenillanpano ei ole pelkkää seksiä, jos kumppanien määrää lasketaan. Ja että huoriin meno on parempi, kun yhdenillanjuttu. Ja mitä kaikkea muuta, aivan asian vierestä. Tämä pistää kyllä miettimään..

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
eikö siitä seksistä voi nauttia sen oman miehen kanssa ettei tarvitse kaikkien miesten kanssa maata? eikös se lisää riskiä kohdunkaulansyöpäänkin mitä useampi sänkykumppani?

Ei kaikki löydä sitä oikeaa yläasteikäisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Niin mutta voitko selittää mitä tämä sun lause oikeastaan tarkoittaa:
"Yhden illan jutut ei siis ole pelkkää seksiä, koska niitä kumppaneta kuitenkin lasketaan."

Pelkkää seksiä, siis seksi kertoja, harvemmin kukaan millään tasola laskee. Kuinka moni -joka sellaisia käyttää- esim tietää montako hieromasauvaa on omistanu?
Tai monetko kengät on elämässään omistanu -tai edes omistaa? JOs kyse on vaan seksistä, se on sitten niinkun mikä taansa mukin asia, ei sitä lasketa.

Mä lasken kaikki miehet joiden kanssa olen ollut sängyssä vaikka se olisikin jäänyt siihen yhteen kertaan ja kyseessä olisi ollut pelkkää seksiä. Tämä on mun tapa.

Minun mielestä se, että on käyty edes niinki lyhyt keskustelu kun "on niitä ollut enkä oo laskenu enkä halua asian sen enempää vaikuttavan" kumppanin kanssa on enemmän kun se, että asiasta ei hiiskuta ja sit kun se tulee esille (riidan, huhupuheen tms.) yhteydessä ja tulee päräytettyä et on niitä siinä sata ja mies huutaa et hän luuli alle 40. Kaikki miehet ei tietenkään välitä kuinka paljon panokavereita naisella on ollut, mutta yllättävän monelle se kuitenkin on arka paikka. Jos asia kerran on käyty poikki ja pinoon niin hyvä. Mut moni nainen joka tietää kuksineensa kymmeniä miehiä ja samalla oma mies on kokeneemmattomampi/konservatiivisempi elää asian kanssa "varpaillaan".

Ilmaista seksiä ei olekkaan. Aina siitä jotain jotain maksaa, kumpikin osapuoli. Jos ei muuta niin henkisellä puolella niitä ihmissuhdepelejä.

Kyllä mä edelleenkin väitän, että ainakin mulle on olemassa pelkkää seksiä, ilman minkäänlaisia tunteita toista osapuolta kohtaan. Paineiden purkua. Ja mä en siitä maksa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja 10 kuitenkin liikaa:
No aika moni, itseasiassa todella moni 15 kesäinen on harrastanut seksiä. Tai yleensäkkin alle 18v.

Tilastolisesti kyllä ei. Alle 18 vuotiastakaan ei läheskään kaikki, mikä oli mulle yllätys joskus kun tilaston näin. Lukuja en muista.
Ja 12 vuotiaalla ja 15 vuotiaalla on aika iso ero, moni 12 vuotiashan on viellä fyysisetikin täysin lapsi!

Juu näin on. Ja kyllä mä itsekin aloittelin seksielämääni 15-vuotiaana. Mutta jos 15-vuotiaalla on jo kymmenen seksikumppania, niin jossain on kyllä mennyt pahasti vikaan! 12-vuotias on LAPSI ja ihan liian nuori aloittamaan seksielämää - ja vielä pahempaa: noin monen kumppanin kanssa!

En ole laskenut mutta yli 20 on ja niiden joukossa kaksi yli 4 vuoden suhdetta. Ymmärrän jos jollekin vaan sattuu kasaantumaan seksikavereita.. Nyt ei pää kestäisi miesten vaihtumista todellakaan kun on lapsi! Aikansa kutakin..

Te olette kovin ihmeellisiä lynkkäämaan heti sellaisen, jolla poikkeaa ajatus omasta mielipiteestä. No nyt saatte lynkata mutkin.
Minä olen samaa mieltä LIsaMarien kanssa, että tuntisin itseni epäonnistuneeksi, jos olisin maannut mielettömän monen äijän kanssa. Ja totta 10 äijää on jo MIELETTÖMÄN paljon!

Musta 5:ssä seksikumppanissa menee raja..

Itse pidän henkilökohtaisesti ihmistä HUORANA jos makaa yhdenillan suhteessa vähän väliä äijien kanssa. Silloin kun seksistä tuleekin oman mielihyvän hakemista pelkästään, niin se erottaa ihmisen huoraksi. Näin miesten kuin naistenkin suhteen.

Oma vaimoni oli ennen minun tapaamista nainut omien sanojensa mukaan lähes tuhannen miehen kanssa ja jopa neljän eri miehen kanssa saman illan aikana. Sain kuulla tämän vasta naimisiin menon jälkeen ja nyt en voi enää luottaa vaimooni varsinkin, kun kuulee huhuja, että hän olisi ollut yleinen jakorasia entisellä paikkakunnallaan.

Yhteistyössä