Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sonera:080017000 maksullinen numero
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme palvelee sinua kaikkiin liittymiin, palveluihin ja laskutukseen liittyvissä asioissa.
Soita 0200 17000 (mpm/pvm)
ma-pe 8.00-21.00
la 9.00-16.30
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:No jopas![]()
Kyllä muaki potutti ku sinne soitin ni olikin maksullinen :kieh: mitä asiakaspalvelua se on? |O ja kuulema ei mene puhelusaldosta vaan maksaa erikseen sen maksun eli sen puhepaketin päälle :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.sonera.net/haunter/InKauppias/InKauppias
soita sonera kauppiaalle.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Kätevä tapa saada valitukset minimiin ja asiakaspalvelu kiitettävän nopeaksi kun kukaan ei pysty soittamaan sinne valittaakseen mistään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:On tää kyl taas.
Setä soitti ja sanoi että Soneran asiakaspalvelu soittaa mulle kohta. Koska mä en pysty heille soittamaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja salsai:On tää kyl taas.
Setä soitti ja sanoi että Soneran asiakaspalvelu soittaa mulle kohta. Koska mä en pysty heille soittamaan.![]()
Soittiko?
Onko teillä joku esto että ette voi soittaa palvelunumeroihin vai tuliko yhtäkkiä?
En kyllä huomannut katsoa oletko palstallakaan..