Mikä mammutti-idea Soneralla on käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salsai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salsai

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
3 848
0
36
Meiän liittymistä ei voi soittaa palvelunumeroihin, ja nyt Sonera on mennyt vaihtamaan asiakasnumeronsa eri numeroksi, johon meiä puhelin sanoo "Tästä liittymästä ei voi soittaa kyseiseen numeroon!" |O :headwall:

Sonera Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee sinua kaikkiin liittymiin, palveluihin ja laskutukseen liittyvissä asioissa.

Soita 0200 17000 (mpm/pvm)
ma-pe 8.00-21.00
la 9.00-16.30

No jopas :o

Kyllä muaki potutti ku sinne soitin ni olikin maksullinen :kieh: mitä asiakaspalvelua se on? |O ja kuulema ei mene puhelusaldosta vaan maksaa erikseen sen maksun eli sen puhepaketin päälle :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sonera Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee sinua kaikkiin liittymiin, palveluihin ja laskutukseen liittyvissä asioissa.

Soita 0200 17000 (mpm/pvm)
ma-pe 8.00-21.00
la 9.00-16.30

Tonne just koitinki soittaa. Ja täti ystävälliseti ilmoitti ettei meidän liittymästä voi soittaa kyseiseen numeroon. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
No jopas :o

Kyllä muaki potutti ku sinne soitin ni olikin maksullinen :kieh: mitä asiakaspalvelua se on? |O ja kuulema ei mene puhelusaldosta vaan maksaa erikseen sen maksun eli sen puhepaketin päälle :headwall:

Juu ja jos haluat laskun paperiversiona, niin se maksaa euron! :o :o

http://www.sonera.net/haunter/InKauppias/InKauppias

soita sonera kauppiaalle.

Tänks. =)
Setä ihmetteli siellä että ompas kummallinen juttu. Haasteellista asiakkaalta. :D
Setä soittaa mulle kohta ja setvii asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Kätevä tapa saada valitukset minimiin ja asiakaspalvelu kiitettävän nopeaksi kun kukaan ei pysty soittamaan sinne valittaakseen mistään :laugh:

Joo ja maksullisuus on tosi hieno juttu kun nettilittymän toimimattomuus on tähän asti ollut joka kerta Soneran vika... Korvaakohan Sonera minulle kun joudun heidän vikojensa takia soittelemaan maksullisiin numeroihin?? sen päivän kun näkisi.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
On tää kyl taas.
Setä soitti ja sanoi että Soneran asiakaspalvelu soittaa mulle kohta. Koska mä en pysty heille soittamaan. :whistle:

Soittiko?
Onko teillä joku esto että ette voi soittaa palvelunumeroihin vai tuliko yhtäkkiä?
En kyllä huomannut katsoa oletko palstallakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
On tää kyl taas.
Setä soitti ja sanoi että Soneran asiakaspalvelu soittaa mulle kohta. Koska mä en pysty heille soittamaan. :whistle:

Soittiko?
Onko teillä joku esto että ette voi soittaa palvelunumeroihin vai tuliko yhtäkkiä?
En kyllä huomannut katsoa oletko palstallakaan..

Päk.
Juu soitti ne sieltä asiakaspalvelusta.
Meillä on kyl palvelunumeroesto, mutta ei se heidän mielestä pitäsi estää heille soittamista.. :/
Mä sadattelin sitä että miten heihin voi koskaan ottaa yhteyttä, jos numeroon ei saa yhteyttä kun on palvelunumeroesto päällä. :kieh:
Me halutaan se esto, mutta halutaan myös soittaa heillekin tarvittaessa.
Nyt tutkivat asiaa, ja informoivat meille. "Koska ei tämä voi olla mahdollista että tämäkin toimii estona.."
Sain varavaranumeron johon soitan jos tilanne ei muutu tän viikon sisällä..

Olen tässä myös epätoivoisesti yrittänyt soittaa numerotiedusteluun ja soneran palvelunumeroon. Tästä liittymästä ei voi soittaa kyseiseen numeroon. MITÄ IHMETTÄ NUMERO TIEDUSTELU KUULUU SONERALLE, KUN MITÄÄN ESTOJA EI OLE LIITETTY LIITTYMÄÄN? kysyy epätietoinen/toivoinen Järvenpäästä. Täytyy varmaan vaihtaa saunalahteen koko perheen liittymät + laajakaista

Uusimmat

Yhteistyössä